fbpx

IRL: Bril die advertenties blokkeert

IRL: Bril die advertenties blokkeert

IRL-brillen zien eruit als zonnebrillen en kunnen inderdaad voor dat doel worden gebruikt, maar hun kracht ligt ook in het blokkeren van de advertenties die ermee worden bestookt via LCD- of LED-reclameschermen.

Kjerkoli smo, na spletu ali v resničnem življenju, povsod prežijo na nas in čakajo trenutek, da nam lahko predvajajo oglas. Sicer pri nas težava še ni tako izrazita kot v nekaterih drugih prestolnicah, vseeno pa so očala IRL sila zanimiv tehnološki kos, ideja pa precej preprosta.


Svetloba zaslonov LCD je namreč zaradi načina delovanja polarizirana, zato če pred očesi postavimo kos stekla z nasprotno polarizacijo, ne vidimo, kaj je na zaslonu. Vidimo pa skoraj vse drugo, kajti naravna svetloba ni polarizirana le v eni smeri. To velja tudi za nekatere druge tipe zaslonov, med drugim tudi OLED, ki jih imajo boljši pametni telefoni, katerih “slike” očala zato ne zatemnijo. Da pa bi bila uporabna tudi kot sončna očala, so stekla označena z oznako UV400, kar pomeni, da v celoti zadržijo ultravijolično A in B svetlobno valovanje.
Očala IRL so klasične kvadrataste oblike, kar pomeni, da se prilegajo večini obrazov, celotna estetika pa vseeno nekoliko spominja na 80. leta prejšnjega stoletja.
Očala IRL bodo načeloma pristajala prav vsaki obliki obraza.
Očala IRL bodo načeloma pristajala prav vsaki obliki obraza.

Čeprav očala za zdaj blokirajo LCD- in LED-zaslone, si proizvajalci močno prizadevajo, da bi razširili zmogljivosti svojih očal. Cilj je, da bi izdelali očala, ki bodo blokirala vse vrste zaslonov, in tako kupcu omogočili, da vidi le tradicionalno oglaševanje. Sredstva za očala se trenutno zbirajo na platformi Kickstarter, kjer si lahko svoj par zagotovite že za 49 ameriških dolarjev, kar je preračunano slabih 43 evrov.

Galerija – IRL: očala, ki blokirajo oglase

Meer informatie

Meer informatie:
kickstarter. com

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.