fbpx

기아 쏘렌토 - 독일군의 "지형"에 대한 한국 공세

기아 쏘렌토(2015) / 기아 브랜드가 서구 자동차 세계에서 점점 더 중요한 역할을 하고 있다는 것은 그룹이 전 세계 7위를 차지하는 뛰어난 판매 실적을 통해 입증됩니다. 피터 슈라이어(구 아우디) 등 유명 디자이너들의 이름은 이미 알려진 이 브랜드의 비장의 전략과 더불어 글로벌 고객에게 맞춘 매력적인 모습이기도 하다는 염원을 담고 있다. 신형 기아 쏘렌토는 사진에서 보시는 것처럼 모든 대륙에서 만나보실 수 있습니다. 인상적으로 보인다는 점은 인정해야합니다.

Pri velikih črnih terencih je bilo praviloma tako, da najboljši prihajajo od “svete” nemške trojice. Audi, BMW in Mercedes krojijo vrh ponudbe v tem tem segmentu. Kia sorento (2015) predstavlja za kio ključni avtomobil, saj v njega uvaja vse tehnološke novosti in asistenčne sisteme in s tem avtomobil saj na papirju postavlja ob bok tehnološko najbolj naprednim izdelkom avtomobilske industrije. V sorentu se v celoti vidi želja kie, da naredi korak bližje premium segmentu.

Oblika po meri globalnih trgov – Kia Sorento

Prednji del novega sorenta vključuje podolgovate, razpotegnjene žaromete, izrazitejše meglenke ter zajetnejšo, bolj pokončno masko v obliki ‘tigrovega nosu’ z izstopaj-očim tridimenzionalnim diamantnim vzorcem, ki so ga prvič predstavili leta 2013 pri konceptu Kia Cross GT.

확실히 그렇습니다 pojavnost sorenta takšna, da jo ne boste mogli zamenjati s kakšnim drugim vozilom. Nekoliko manj originalen se zdi zadek vozila, ki nekoliko spominja na starejše generacije volkswagnov-ega tuarega, saj je zadnja optika oblikovana podobno. A je cela podoba vozila vseeno izjemno sveža in zadosti drugačna, da sorento izstopa.

V primerjavi s predhodnikom so večje zunanje mere in daljša medosna razdalja (+80 mm na 2.780 mm) zaslužni za dodatni kabinski prostor novega Sorenta.
V primerjavi s predhodnikom so večje zunanje mere in daljša medosna razdalja (+80 mm na
2.780 mm) zaslužni za dodatni kabinski prostor novega Sorenta.

Gledano z boka, novi model ohranja sorentov značilna dolg motorni pokrov in široki Dstebriček, novost pa so nižja strešna linija, višje stranice in nazaj zategnjena oblika, ki ustvari videz bolj dramatične-ga in mišičastega vozila. Svoje dodajo še opaznejša ‘ramena’ na zadku vozila.

Novi kia sorento bo vsekakor privabljal poglede, a se čuti, da je temu vozilu izjemno pomemben, če ne že ključen severno ameriški trg. Pri tem pa ni nepomemben podatek, da so oblikovalci poskrbeli za izjemno nizek količnik zračnega upora, ki znaša le 0,33 cd. Kar se pozna predvsem pri nižji porabi in zvočni neslišnosti karoserije.

V notranjost – želja po preskoku – Kia Sorento

Največji napredek predstavlja izčiščenost armaturne plošče, ki s svojo enostavnostjo izraža svež oblikovalski ton. Poudarek je na premijskih materialih in občutju kakovostne izdelave. Instrumentna plošča z merilniki deluje široko, prav tako tudi notranje oblazinjenje, zlasti vrhunsko izdelana zajetna armaturna plošča, ki se razteza do vrat in je videti kot da objema voznika in sopotnike.

Veliko materialov, mehkih na otip, skupaj s kakovostnim usnjem ustvarijo sodoben in luksuzen videz kabine.
Veliko materialov, mehkih na otip, skupaj s
kakovostnim usnjem ustvarijo sodoben in luksuzen videz kabine.

Veliko materialov, mehkih na otip, skupaj s kakovostnim usnjem ustvarijo sodoben in luksuzen videz kabine, kar v sorentu pričara premiumsko vzdušje.

Vsi tehnološki asistenčni sistemi premijskega razreda – Kia Sorento

Kupci novega sorenta bodo lahko izbirali iz nabito polne košarice ‘aktivnih’ varnostnih tehnologij. Tako je na voljo prilagodljiv pametni tempomat – ASCC (Adaptive Smart Cruise Control); sistem za opozarjanje v primeru menjave voznega pasu – LDWS (Lane Departure Warning System), ki oddaja zvočno opozorilo v primeru menjave voznega pasu brez uporabe smernikov; zaznava mrtvega kota – BSD (Blind-Spot Detection), ki z vizualnim opozorilom v stranskem ogledalu opozarja, če se kakšno vozilo nahaja v voznikovem mrtvem kotu; opozorilo v primeru premikanja drugih vozil za njim – RCTA (Rear Cross-Traffic Alert), ki opozarja v primeru, da se za sorentom na parkirišču premikajo druga vozila; opozarjanje na hitrostne omejitve – SLIF (Speed Limit Information Function), ki na inštrumentni plošči prikazuje hitrostne omejitve, ki jih z obcestnih prometnih znakov zaznavajo kamere. Večino sistemov prvič predstavljenih pri kii prav v sorentu.


게다가 vrhunskih asistenčnih sistemov je potrebno poudarit, da je sorento izjemno varno vozilo saj je dobil vseh 5 zvezdic na nedavnem Euro NCAP testu.

V Sloveniji na voljo le najboljše

Ker je sorento “vroča roba” in se izdeluje v Južni Koreji se je uvoznik odločil naročiti izdatno opremljene sorente, ki kupcem ponudijo najmočnejši dizelski motor, samodejni menjalnik ter opremo EX Exclusive. Kar pomeni, da v svoji nakupovalni košarici dobite tudi večino zgoraj navedenih asistenčnih sistemov, kot seveda vse kar pritiče opremi, ki nosi naziv “exclusive”. Takšen sorento, ki ne pušča odprtih želja kupcu, bo v Sloveniji stal 54.900 evrov.

Veliko adutov – Kia Sorento

Zanimiv izgled, najdaljša tovarniška garancija 7 let, moderni asistenčni sistemi, zanimivi in varčni motorji, razmerje cena / oprema, pametni 4 kolesni pogon… so le nekateri aduti novega sorenta. S ceno se približuje premijskemu razredu, a vseeno izdatno opremljen še vedno ostaja cenejši. Na koncu se bo prodajal tudi zaradi čustev, ki jih povzroča s svojim izgledom. In tu se mu bomo težko uprli.

추가 정보

추가 정보:
kia.si

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.