불과 한 달 전, 기아는 프리미엄 차량 등급에 대한 티켓인 로스앤젤레스 오토쇼에서 K900 모델을 선보였습니다.
Kako resno so se lotili naloge pri kia priča tudi TV oglas, ki se je predvajal med finalom 슈퍼 볼-a, za katerega je kia odštela mastne denarce ter kupcem subtilno sporočila, da postavlja nova merila v premium razredu.
차 po vsej verjetnosti evropskih cest, zaradi kijine diferenciacije trgov, ne bo dožilvel. Vseeno pa lahko zapišemo nekaj vrstic in mu namenimo nekaj pozornosti.
Limuzina, ki prenos moči podaja na zadnji par koles naj bi predstavljala direktno konkurenco bmw-jevem razredu 7, mercedesovem razredu S in audijevi 8-ci. Motorna zasedba je tipično ameriška z dvema bencinskima motorjema, ki razvijeta od 311km do bogatih 420km. Oba z novodobnim automatskim osem stopenjskim menjalnikom, to limuzino poženeta do premium številk.
Design – preveč kroma
Prevzeta platforma Hyundai Equus-a narekuje zunanje mere vozila, ki so največje v razredu. Platišča v tipičnih serijskih velikost 19” dajejo pečat izjemno dolgi silhueti vozila, ki povzema nekatere oblikovne prijeme manjših vozil kia. Na prvi pogled nekoliko zmoti le prekomerna raba kromiranih elementov, ki niso več najbolj zaželjen detail na vozilih.
Ogled galerije – Kia K900