시간을 관리하는 방법을 알고 있나요? 다른 방법을 물어보자. 마감일 전에 과제를 수행하지 않습니까? 예상했던 것보다 더 많은 비용을 지출하고 있나요? 성공한 사람들의 주요 특징 중 하나는 시간을 소중히 여기며 항상 더 잘 조직되고, 더 효율적으로, 즉 시간을 더 경제적으로 사용하기를 원한다는 것입니다. 그러므로 시간 관리 능력은 성공하기 위해 필요한 기술 중 하나입니다. 삶의 모든 영역에서. 이러한 목표를 염두에 두고 우리는 귀하의 시간을 더 잘 관리할 수 있는 유용한 팁을 준비했습니다.
시간 관리 je grozd vedenj in strategij, s katerimi želimo doseči učinkovito izrabo časa. To zajema postavljanje prednostnih nalog, ciljev, sledenje napredku … Gre za proces nadzora nad vašim življenjem skozi porabo vašega časa. Pa ste kos tej nalogi?
더 읽어보기: 직장에서 생산성을 높이는 방법
Nas čas je omejen, zato se moramo naučite karseda optimalno uskladiti poslovno in zasebno življenje, da lahko opravimo več, bolje in hitreje. Večina ljudi se upravljanja časa nauči skozi lastne napake, a zakaj bi ponavljali napake, ki jih je storilo že nešteto ljudi pred vami, ko pa se jim lahko izognete.
20 koristnih nasvetov za boljše upravljanje časa:
- Vedno se najde čas. Le prioritete si moramo določiti.
- Načrtujte samo 4 ali 5 ur resnega dela na dan.
- Nekaj povsem običajnega je, da imate dneve, ko sploh ne morete delati, in dneve, ko lahko delate tudi 12 ur. Delajte več, ko ste v elementu, in si odpočijte, ko niste.
- Vaš čas je vreden 1000 evrov na uro in temu primerno se morate vesti. Spoštujte svoj čas.
- Ustvarite delovno rutino in se je držite. Telo se bo prilagodilo.
- Vedno smo bolj osredotočeni in produktivni, ko imamo omejen čas.
- Dela se najlažje lotimo z delom. Da se spravite v pogon, začnite z lažjimi in krajšimi opravili.
- Več delovnih ur samodejno ne prinaša večje produktivnosti. Izrabite časovne škarje in podobne pritiske kot priložnost.
- Ločujte razmišljanje in izvedbo. Tako boste bolje razmišljali in zadeve hitreje izvedli.
- Organizirajte sestanke v dopoldanskih urah. Sestanki pozno popoldne so običajno stran vržen čas.
- Preklapljanje med projekti in strankami čez dan je neproduktivno. Če se le da, se držite le enega/ene.
- Težavno oziroma obsežno nalogo razdelite na manjše dele. Težko dostopen cilj dosežete le, če vas vsaka majhna stvar, ki jo opravite, pripelje korak bliže k temu cilju.
- Nehajte delati več stvari hkrati. S tem zgolj zamegljujete bistveno.
- Niti dve nalogi nista nikoli enako pomembni. Ustvarite prednostni seznam!
- Zavedajte se tiste ene stvari, ki jo morate posamezni dan nujno opraviti.
- Delegirajte, če lahko nekdo drug skorajda v celoti opravi vaše delo.
- Včerajšnja zmaga ne bo dobila današnje tekme.
- Postavite si rok za vsako stvar. Ne pustite, da so naloge brez roka.
- Določite datum konca stresne in intenzivne aktivnosti/naloge. Vse se namreč konča na neki točki in za motivacijo je dobro vedeti, kdaj.
- Občasno si vzemite odmor od dela. Daljši.