fbpx

Lamborghini Asterion – 최초의 하이브리드 슈퍼 스포츠 람보

람보르기니는 전설적인 미우라 스타일로 더욱 우아한 외관을 선사하는 브랜드 최초의 하이브리드 슈퍼카 형태로 엔지니어들의 노력의 결실을 선보였습니다. 후면 커버 아래에는 잘 알려진 5.2리터 V10이 회전하며, 최대 3개의 전기 모터와 함께 669kW의 전력을 생산하고 전기만으로 최대 50km를 이동할 수 있습니다.

Oblikovno so poznavalci Lamborghini asteriona že proglasili za naslednika miure, saj z oblikovnega vidika vnaša bolj elegantne in manj športno agresivne linije, ki zaznamujejo recimo aventadorja. Tudi v notranjosti bodo ljubitelji znamke našli kakšno vzporednico z legendarno miuro in sicer v obliki 레트로 oblikovanega trikrakega volana, odetega v enako količino barvnih odtenkov, ki pa je modernim časom spodaj prisekan.

Posebnost predstavljajo tudi vrata, še posebej njihovo odpiranje, ki ni kot pri aventadorju navzgor, ampak malenkost vstran in navzgor. To naj bi olajšalo odpiranje in vstopanje v vozilo, obenem pa še vedno delovalo impozantno.
Posebnost predstavljajo tudi vrata, še posebej njihovo odpiranje, ki ni kot pri aventadorju navzgor, ampak malenkost vstran in navzgor. To naj bi olajšalo odpiranje in vstopanje v vozilo, obenem pa še vedno delovalo impozantno.

Če malenkost seciramo drugače vedno značilno končnico imena, nam ta veliko pove o samem pogonu. LP (‘longitudinale posteriore) pomeni vzdolžno zadnjo postavitev motorja (značilna za vse lambotove V12 motorje) I (ibrido) označuje, da gre za hibridno različico, 910 pomeni največjo moč, ki jo asterion doseže, končnica štiri pa za znamko Lamborghini značilni 사 륜구동.

Pod zadnjim prozornim steklom se tako vrti iz huracana znani 5,2-litrski V10, 발전하는 449 kW ali 610 KM, ki pa preko sedem stopenjske dvosklopčne prestavne avtomatike poganja 그저 zadnji par koles, 하는 동안 두 개의 전기 모터 nameščena na prednjo os, poganjata prednji 바퀴 달린 커플. Tretji elektromotor pa je umeščen v ohišje menjalnika.

Notranjost je značilno in prepoznavno Lamborghinijeva. Poleg modernosti pa jo zaznamuje tudi relativna preprostost. Nekaj je tudi sorodnosti z miuro, s katero jo povezuje retro-moderno oblikovan volanski obroč.
Notranjost je značilno in prepoznavno Lamborghinijeva. Poleg modernosti pa jo zaznamuje tudi relativna preprostost. Nekaj je tudi sorodnosti z miuro, s katero jo povezuje retro-moderno oblikovan volanski obroč.

Prednji, zadnji ter tudi štirikolesni pogon

elektromotorji skupaj proizvedejo 221 kW ali 300마력 in jih poganja sklop litij-ionskih baterij nameščenih v sredinski tunel, ki je normalno rezerviran za ohišje menjalnika. Pri Lamborghiniju so povedali da celoten električni sklop (motorjev in baterij) tehta vsega 250킬로그램. Skupaj pogonski sklop kot že omenjeno proizvede 669 kW ali 910 KM, kar zadošča, voznik asteriona požene do končnih 320 km/h, pospešek od 0 – 100 km/h pa traja 3,0 sekunde.

Ob tem je zmožen 에게 속도 125 km/h voziti zgolj na električni pogon, v tem primeru pa je pogon izključno prednji. Superšportnik se ponaša tudi za segment izjemno ekonomično 4,2-litrsko porabo in 98 grami emisij CO2, z enim polnjenjem baterij pa lahko zgolj na elektriko premaga razdalje do 50 km.

더 읽어보기: Lamborghini huracan, kot naslednik legendarnega gallarda

Serijska proizvodnja za zdaj še ni dokončna, najverjetneje zato, ker Lamborghini z asterionom stopa v neznano in želi pred odločitvijo dobiti nekaj povratnih informacij s strani potencialnih kupcev. Ampak kot je bilo v primeru Porscheja 918 spyder 그리고 맥라렌 P1, se je klientela na implementacijo električnega pogona v ta vozila odzvala zelo pozitivno.

추가 정보

추가 정보:
www.lamborghini.com/asterion

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.