Legende Automobiles R5 T3는 1980년대의 입증되고 성공적인 제조법에 현대 기술이 풍부하게 추가되었습니다.
Zaradi vse večjega ukinjanja motorjev na notranje izgorevanje in posledičnega prehoda na električni pogon, trda prede tudi tako imenovanim ″hot hatch-em″. A vsem navkljub še obstajajo podjetja, ki bodo ohranjala duh žepnih petard še kako živ. Legende Automobiles je eno izmed takih podjetij, ki si je zamislilo prenovo legendarnega Renault 5 Turbo. R5 T3 tako predstavlja moderno interpretacijo klasike iz osemdesetih let, ki je med drugim tudi 진정한 눈의 향연. Ročno izdelana karoserije je v večini narejena iz ogljikovih vlaken in dodatno razširjena, da lahko ″obuje″ platišča velikosti 16- in 17-palcev.
R5 T3 ima moderne žaromete LED, ki ohranjajo klasično, do danes nezamenljivo kvadratno 모양. Tudi tokrat so tukaj zračne odprtine na boku avtomobila, ki so poleg funkcije hlajenja motorja, še poklon legendarnima modeloma Turbo 1 in Turbo 2. Na preteklost spominja oglata izpušna cev, ki markantno zaznamuje zadek avtomobila. Notranjost ostaja 최소한의, a je popolnoma prenovljena, voznik pa ima namesto klasičnih kazalnikov na voljo digitalni zaslon za prikaz le teh. Moderni časi so botrovali tudi moderni dvopodročni klimatski napravi, tanjšim sedežem in športnim varnostnim pasovom.
Za prednjimi sedeži je vgrajena varnostna kletka, pod seboj pa skriva ″klasični″ bencinski motor s 400마력. V primerjavi s predhodnikom, 158 konjskih moči, lahko govorimo o izdatnem izboljšanju. Prenos se vrši na zadnji kolesni par, za prestavljanje pa je na voljo sekvenčni ali ročni menjalnik. V šestih letih proizvodnje so naredili 1.820 primerkov modela Turbo 1 in 3.167 primerkov modela Turbo 2. Glede na to, da se je veliko avtomobilov razbilo že v osemdesetih in devetdesetih letih, ciljajo pri Legende Automobiles na dokaj majhno skupino ljudi, pa še ti se morajo biti pripravljeni odreči svoji 고전, če si želijo 현대의 interpretacije legendarne 5-ke Turbo.