Na mesta lahko vse bolj gledamo kot na blagovne znamke, vsaj na tista, ki k sebi vabijo turiste. Kot na ravni izdelkov in storitev namreč tudi na ravni mest poteka boj za ''stranke'', ki jih mesta vabijo v svoja nedrja. Logotip, ki vizualno predstavlja podjetje/organizacijo, je eden najpomembnejših dejavnikov pri ustvarjanju prepoznavnost. Grafični oblikovalec Raluuca Popescu si je zamisli, kakšni bi bili logotipi mest, če bi nanje gledali kot na blagovne znamke.
Kakšni bi bili logotipi mest, če bi bila ta 상표? To se je vprašal popotnik, navdušeni fotograf in grafični oblikovalec Raluuca Popescu in ustvaril zanimivo serijo, ki je zrasla iz ideje, kako vizualno predstaviti mesto prek imena.
더 읽어보기: 이것이 미래의 코카콜라의 모습입니다. 모든 음료에 대한 통일된 모습입니다.
지 besednimi igrami so nastali naslednji logotipi.
Logotipi mest – če bi bila mesta blagovne znamke:
저자에 대한 추가 정보:
ralucapopescu.wordpress.com