올해 파리 모터쇼의 가장 큰 스타는 확실히 Mercedes-Benz 브랜드의 다양한 시대를 예고하는 Mercedes Generation EQ 컨셉 연구입니다. 500km 이상의 주행거리를 약속해 모든 전기차를 괴롭히는 주행거리와 배터리 문제에 대응한다.
Generation EQ je seveda kot vsaka konceptna študija precej futurističen izdelek, ki so ga postavili na ogromna platišča, ki merijo kar 21인치, mu namenili srebrno barvo (Alubeam) in ga v detajlih pripeljali do tega, da deluje kot iz nekega drugega sveta. Avtomobil je na primer brez brisalcev 그리고 사이드 미러. Slednja nadomeščajo kamere. Poznavalci so hitro prepoznali namen Mercedesa, da kot prvo svoje povsem električno vozilo v prihodnosti ponudi prav športnega terenca in tako skoči v zelje tudi Tesli. Če pogledamo bolje, pa v konceptu prepoznamo GLC naslednjega desetletja.
Notranjost sledi zunanjosti in nam na centralni konzoli ponudi kar 24-palčno digitalno armaturno ploščo. Zasloni 터치에 so tako zamenjali pravzaprav vse fizične gumbe v kabini. Dizajn je preprost, a vendar izjemno funkcionalen in izčiščen, saj ni nepotrebnih elementov. Zanimiv je tudi volan, ki prav tako vključuje OLED-zaslone za upravljanje s funkcijami avtomobila. Kamere vozila, ki nadomeščajo vzvratno ogledalo, pa projicirajo slike na zaslone v vratih vozila.
Moči je na pretek, saj Mercedes Generation EQ svojo moč tvori z uporabo dveh električnih motorjev, nameščenih na obeh oseh, in tako zagotavlja kombinirano moč 300 kilovatov oziroma malo čez 400 konjev, ta kombinacija tako zmore kar 700 Nm navora. Dovolj, da vas zalepi na sedež in da od 0 ~ 100km/h poletite v manj kot 5초. Podatek, ki je za terensko vozilo prej izjema kot pravilo.
Zahvaljujoč baterijskim zmogljivostim, Mercedesov zeleni SUV omogoča doseg do 500km 그리고 고속 충전. Slednje pa naj bi bilo izjemno, saj naj bi Generation EQ v načinu hitrega polnjenja v slabih petih minutah pridobil energije za dobrih 100킬로미터. Polnjenje pa bo mogoče tudi brezžično s polnilno ploščo, nameščeno pod vozilom na svojem domačem pakirnem mestu.
Zdi se, da smo vse bližje električni avtomobilistični stvarnosti.
추가 정보:
mercedes-benz.si