브랜드는 성공에 도움이 되는 새로운 기술을 끊임없이 찾고 있습니다. 최근에는 소위 나노 인플루언서(nano-influencer)가 받아들여지고 있다. 당신이 그들 중 하나가 되기 위한 모든 조건을 충족할 가능성이 높습니다.
S pojmom 인플루언서 ste se verjetno že spoznali. Princip temelji na promociji izdelkov in storitev uporabnikov družbenih omrežij z bolj ali manj obsežnim občinstvom. Podjetja se s ciljnimi skupinami želijo povezati tudi prek nanovplivnežev.
Kdo so pravzaprav nanovplivneži?
Poročilo, ki je bilo nedavno objavljeno v časopisu 뉴욕 타임즈, pravi, da podjetja kot nanovplivneže štejejo tiste ljudi, ki imajo vsaj 1000 sledilcev 그리고 그들은 pripravljeni oglaševati izdelke na družbenih omrežjih.
Mae Karnowski, generalni direktor agencije Obviously, ki se osredotoča na vplivnostni marketing, meni, da podjetja po tem načinu promocije posegajo zaradi tesnih vezi, ki jih imajo uporabniki s svojimi sledilci. Tehnologija podjetjem omogoča, da v svoje delo vključijo veliko število ljudi in hkrati opazujejo morebiten napredek.
연구, ki je bila na vzorcu 2000 ljudi izpeljana v letošnjem februarju, je ugotovila, da 71 % ljudi meni, da je vplivnostni marketing povsem svoboden. Več kot 30 % anketirancev ni seznanjenih s pravili znamčenja in uporabe jezika, ki jih morajo upoštevati vplivneži. Javnost torej še vedno ne razume sistema delovanja vplivnostnega marketinga. Ta se sicer mora ravnati po določilih organizacije Advertising Standards Authority (ASA).
Kljub regulaciji se zdi, da se število vplivnežev veča iz dneva v dan. Kako tudi ne, ko pa bodo vaši bližnji produkt najverjetneje preizkusili zaradi vašega svetovanja?
Maik Backx, ustanovitelj agencije GoNano Influencers, je opisal poslovni model, ki tiči za nanovplivneži. Zaposleni se trudijo, da interese vplivnežev vseskozi povezujejo z interesi podjetja. Vplivneže ne oskrbujejo le z brezplačnimi izdelki, pač pa tudi z denarjem.
Koliko sledilcev imate na družbenih omrežjih? Če njihovo število presega 1000, je morda čas, da se preizkusite v vlogi nanovplivneža.