fbpx

세상에서 가장 멋진 개인 제트기 "클라우드마스터"

Enostavno eno najbolj kul zasebnih letal.

Cloudmaster는 1958년 캘리포니아주 산타모니카에서 제작된 DC-6으로 G-APSA라는 명칭이 붙었습니다. 평생 동안 상업용 전세기 및 군용 항공기로서 많은 임무를 수행했습니다. 오늘날 G-APSA의 "Claudmaster"는 가장 멋진 개인용 제트기 중 하나입니다.

The Cloudmaster je zares nekaj posebnega. Restavrirano letalo, ki čaka na lastnike.
The Cloudmaster je zares nekaj posebnega. Restavrirano letalo, ki čaka na lastnike.

Skozi svojo pestro zgodovino je G-APSA obletel svet na različnih misijah. V službi vojske je tako večkrat v prej kot dveh tednih obletel večino vojaških baz po celem svetu. Različni lastniki so ga uporabljali za popolnoma različne namene. Leta 2008 pa se je kot starodobnik pojavil na eni od izjemnih razstav “starodobnikov”, kjer je požel veliko zanimanja za najem. Ideja je bila rojena. G-APSA bo dobil novo nalogo. Postal bo luksuzno zasebno letalo.

Kot letalo za čarter lete.
Kot letalo za čarter lete.

Prenove so se lotili s posebno skrbnostjo in s sodelovanjem nekaterih najboljših inžinirjev, ki so že poprej sodelovali pri restavriranju tovrstnih letal. Za natoranjost pa so najeli znani oblikovalski studio Bannenberg & Rowell, ki se načeloma ukvarja izključno z notranjim designom jaht. S tem pa so desegli, da je letalo resnično nekaj zares posebnega.

Notrajnost je oblikoval priznani oblikovalski studio, ki oblikuje notranjost jaht.
Notrajnost je oblikoval priznani oblikovalski studio, ki oblikuje notranjost jaht.

The Cloudmaster lahko na krov sprejme do 30 potnikov. Transatlantski leti mu ne delajo nikakršnih težav pri tem pa leti nižje od komericalnih letov, kar gostom ponuja izjemen pogled na pokrajino, ki jo lahko opazujejo skozi povečana in posebaj prilagojena okna.

V prenovljenem letalu je ogromno novotarij, ki so vgrajene v novejša letala. Tako je klimatski sistem del vzet iz novejših boingov 787 ter prilagojen za to letalo. Kar poskrbi za odlično mikroklimo.

Motorizacja je načeloma zlata klasika aviacije. Pratt & Whitney-jivi motorji, skupaj štirje, katerih vsak premore kar 18 cilindrov in imajo skupno moč 2500 konjev, porabijo 1000 kg goriva na uro. Zanimivo je, da je poraba letala izjemno nizka in primerljiva z nekaterimi dosti manjšimi sodobniki, saj na isti ruti letalo porabi enako količino goriva.

Red Bull je lotil svojega DC-6 in ga obnovil na sebi lasten način.

Si želte postati solastnik tega letečega luksuznega izdelka. Nič lažjega kot to. Letalo je namreč mogoče kupiti v solastništvu s še 7 srečneži. Skupno lastništvo bo namreč precej zmanjšalo stroške lastništva. Letala pa tako ali drugače ne morete uporabljati vsak dan. Vse skupaj se zdi idealen recept, saj za vzdrževanje in ostalo skrbi posebno podjetje v lasti lastnikov aviona.

Si želite svoj delež? Obiščite povezavo v info boksu in se prijavite.

추가 정보

Več informacij o letalu:
www.cloudmaster.aero

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.