fbpx

외모가 전부는 아니다: 섹시한 여성의 3가지 특징

Videz je preteklost: 3 lastnosti, ki so skupne seksapilnim ženskam

겉모습만으로도 그를 매료시킬 수 있지만, 그가 당신을 사랑하게 만들고 싶다면 BODY라는 코트 아래 숨겨져 있는 '더 깊은' 자질이 있어야 할 것이다.

Človeka mučijo številna vprašanja, na katera še ni uspel dobiti odgovora – med njimi je tudi ta, kako pritegniti nasportni spol. Četudi obstajajo številne knjige, eseji, pesmi in romantične komedije, ki so skušale razvozlati vprašanje, kaj moškega privlači, se ženske še kar vrtijo v začaranem krogu (in z moškimi ni nič drugače).

Vsak moški slavi drugačne ženske vrline, zato boš morala raziskati, kaj je všeč tistemu, ki bi ga rada ujela v svojo mrežo. Tvoj videz je pomemben, vendar so kakovosti, ki se skrivajo pod plaščem, imenovanim TELO, pomembnejše!

유머 감각

Že ptički na veji vedo, da je smisel za humor as v rokavu, s katerim lahko dosežeš čisto vse. In prav je, da obnoviš gradivo. Verjetno si naveličana poslušanja, da sta pozitivnost in smeh lastnosti, ki pritegnejo vsakega moškega, a to je resnično. Vendar ena stvar je ključna – razlika je med kakovostnim humorjem in tistim, ki presega meje okusa. Naj te ne bo strah pokazati svojo vedro stran, vendar bodi zmerna, če ga želiš pritegniti in ne bodi prostaška!

Imaš smisel za humor?
Imaš smisel za humor?

자신감

Oba spola imata rada samozavest pri partnerju, vendar so ženske zaupale, da so jim odbojni moški s previsko samozavestjo, ker ponavadi počnejo stvari, ki odbijajo ženske. In situacija je verjetno podobna tudi pri moških. Lahko si bomba, vendar ne boš naredila vtisa nanj, če se ne boš zavedala sebe. Pomembno je tudi, da poznaš razliko med 자신감 그리고 bahanjem. Bodi dostojanstvena, vendar prizemljena in človeška.

Bodi dostojanstvena, vendar človeška.
Bodi dostojanstvena, vendar človeška.

Ambicija

Pravijo, da je moške strah močnih žensk, ki vedo, kaj hočejo. Fantkov je verjetno strah, ㅏ pravih moških ni! Moški menijo, da so ambiciozne ženske privlačnejše. Če nimaš cilja v življenju, oddajaš znak, da nisi sigurna niti v svoje ljubezenske cilje. Moški imajo radi tudi, da ženska prevzame pobudo.

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.