우리는 유럽 전역의 언론인을 대상으로 한 새로운 모델의 국제 프레젠테이션의 일환으로 슬로베니아 도로에서 새로운 Ford Fiesta를 알게 되었습니다. Ford는 바로 우리의 아름다운 나라에서 이 까다로운 청중에게 자동차를 보여 주기로 결정했습니다. 그리고 우리는 그것을 자랑스럽게 생각합니다.
포드 피에스타 velja za Fordov najbolj prodajani model na evropskih tleh, saj so jo izdelali v kar 18 milijonih primerkov. Tokrat je pred nami že njena sedma generacija, ki to 41-letno damo (Ford Fiesta je bila namreč prvič predstavljena davnega leta 1976) naredi izjemno mladostno in agilno. A ne le to! Pri Fordu trdijo, da gre za najbolj tehnološko napreden avtomobil v segmentu, ki v današnjih časih posledično pomeni tudi velik doprinos k varnosti potnikov. Na voljo bo v štirih različicah, od najprestižnejše Vignale z vrhunsko opremo in storitvami, do elegantnejših Titanium 그리고 활동적인, do športe ST-Line ter najbolj zmogljive ST, ki prihaja prihodnje leto.
Rojena za slovenske ceste
Na slovenskih cestah smo dodobra preizkusili vozne lastnosti nove Ford Fieste, ki še vedno ostaja pregovorno odlična in v svojem razredu praktično nepremagljiva. To pomeni, da so njene vozne lastnosti bile in ostajajo zapisane kot vzorne in po meri tistih voznikov, ki radi svoj avtomobil včasih preganjajo nad mejami fizikalnih sposobnosti. To pa ne pomeni, da se na račun vozne dinamike v Ford Fiesti odrekate udobju. Ta je v novi generaciji še na višjem nivoju kot v prejšnji. Vse je tišje in na nek način bolj uglajeno in uravnoteženo. Nova Ford Fiesta se občutno bolje od prejšnje generacije pelje na avtocesti, ker so inženirji pričarali občutek veliko večjega avtomobila. To ji štejemo v poseben plus. Njena vozna dinamika več kot prepriča. In zdi se, da je kot rojena za slovenske ceste.
Tehnologije za vašo varnost
Pri Fordu trdijo, da je Fiesta tehnološko najbolj napreden avtomobil svojega segmenta in posledično najnaprednejši mali avtomobil na svetu. Elektronska »pamet« Fieste skriva kar 15 različnih tehnologij za pomoč vozniku pri vožnji. In tudi zaradi tega je Fiesta praktično neprekosljiva v svojem segmentu. Dve kameri in 12 ultrazvočnih senzorjev, ki nadzorujejo 360 stopinj okoli vozila in preverjajo cesto pred vozilom kar do razdalje 130 metrov. V praksi to pomeni, da je Fiesta sposobna prepoznati pešca, oddaljenega 130 metrov, voznika nanj opozoriti in sama preprečiti najhujše. Poleg navedenega so tu še prilagodljivi tempomat, nastavljivi omejevalnik hitrosti, sistem informacij o mrtvih kotih, navedba razdalje, nadzor voznikove zbranosti, pomoč pri ohranjanju voznega pasu, sistem za prepoznavanje prometnih znakov, pametni žarometi, sistem z opozorilom na prečni promet za vozilom ter nepogrešljiv sistem za klic v sili. Vse našteto je na začetku septembra novi Fiesti pri neodvisni organizaciji za preizkusna trčenja Euro NCAP zagotovilo pet zvezdic, najvišjo možno oceno za varnost.
Vrhunski zvok z B&O Play
Če iščete avtomobil, v katerem boste zvok doživeli na prav poseben način, in ste avdiofil, potem ste našli svoj naslednji avtomobil. Ford je namreč vselej velik poudarek dal prav temu segmentu in z novo Ford Fisto presegel naša pričakovanja. K sodelovanju so povabili 뱅앤올룹슨 in rezultat je popoln prostorski zvok iz kar 10 zvočnikov, ki skupaj premorejo več kot 675 vatov. Nizkotonca so pospravili na mesto, kjer se navadno skriva rezervna pnevmatika, osrednji srednjetonski zvočnik pa na vrh armaturne plošče. Rezultati, ki so jih dobili s testiranjem in predvajanjem več kot 5000 pesmi, je izjemen. Sistem B&O Play, narejen posebej za novo Fiesto, je povezan s Fordovim uporabniškim vmesnikom SYNC 3, ki ga upravljamo na do 8-palčnem zaslonu na dotik. Sistem je obenem povezljiv tudi s pametnimi napravami prek Apple CarPlay in Android Auto.
Predani obstojnosti
Mogoče ne tako nepomembna informacija, ampak pri Fordu posebno pozornost namenjajo obstojnosti uporabljenih materialov v kabini. To pomeni, da so materiale, uporabljene v avtomobilu, testirali na vse mogoče načine. Tako je robotska zadnjica na sedeže sedla kar 25.000-krat, da bi preverila in dokazala njihovo vzdržljivost. Blazine sedeža so orale prestati 60.000 testnih ciklov, da bi bila zagotovljena odpornost na obrabo, preverili pa so tudi prožnost in udobje materiala sedežev po 24 urah pri –30 stopinjah Celzija. Prav tako so testirali obstojnost usnja na volanskem obroču in mu zagotovili obstojnost na visoki ravni. Vse z namenom, da bi Fiesta dolgo časa ostala takšna kot prvi dan. In preskok v kakovosti je zares izjemen; tu je takoj opazna tudi razlika s prejšnjo generacijo.
포드 피에스타 je očarala mimoidoče in nas navduševala med vijuganjem po slovenskih cestah. V salonih si jo že lahko ogledate ter celo preizkusite v živo in seveda izberete svojo.