작년 말 세단형 및 스테이션 왜건 버전의 신세대 Škoda Octavia를 처음 본 후, Škoda는 이제 가족 아버지들에게 야생 버전을 제공할 때라고 결정했습니다.
스카우트 ima v primerjavi z običajno različico 15 mm več odmika od tal, kar mu omogoča nekoliko bolj brezskrbno vožnjo po brezpotjih. Poleg tega mu plastični odbijači in aluminijaste letvice ob strani – po čemer ga boste prepoznali od daleč – dodajajo dodatno mero možatosti in terenske robustnosti. 18-palčna kolesa so standardna, kar je prav, saj mu pašejo prav taka. Vse ostalo je popolnoma neprimerno.
In medtem, ko so prejšnje generacije obvezno prihajale s pogonom na vsa kolesa, bo tokrat Octavia Scout 사용 가능 tudi s pogonom le na prednja kolesa. Zaradi česar bo začetna oziroma vstopna cena tega modela nižja. Bencinsko ponudbo začenja klasika VW koncerna, 1.5 TSI s 150 KM, medtem ko vhodni dizel s klasično oznako 2.0 TDI premore le 115 KM. Omenjene različice so povezane z ročnim 6-stopenjskim menjalnikom. A Škoda ne počiva in ponuja tudi blago hibridno različico z oznako 1.5 TSI e-TEC, ki je povezana v tandem s 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Imamo pa še nadvse zmogljiv 2.0 TDI EVO dizelski motor s kar 200 KM in 400 Nm navora, ki mu služi 4×4 pogon na vsa 자전거 in menjalnik DSG.
Galerija slik: Nova Škoda Octavia Scout
추가 정보:
skoda.si