fbpx

새로운 Fiat Tipo & Tipo Cross: 개선된 이탈리아 스토리

Fiat는 업데이트된 Tipo 모델을 선보이고 완전히 새로운 버전의 Tipo Cross를 추가했습니다. 자동차 갱신 주기 중간에 이루어지는 이번 리프레시는 내장된 기술을 새롭게 하고 안전성을 높이는 방향으로 진행됩니다.

피아트 티포 je bil predstavljen leta 2016, od takrat je družina Tipo pridno rasla. Po limuzinski različici je bil predstavljen klasični 5 vratni “hb” ter karavan. Tokrat se pridružuje še Tipo Cross. Reinkarnacija Tipa je postala eden najbolj cenjenih modelov v svojem segmentu v Italiji in po Evropi, kjer je z več kot 70 odstotki prodaje na trgih zunaj Italije močno pripomogel k Fiatovi finančni uspešnosti. Po podatkih Fiata je bilo doslej prodanih skupno 670.000 primerkov. Tudi na račun nekaterih nagrad, kot je nagrada za najmanj pokvarljivo vozilo v svojem segmentu, pa je Tipo tudi dober nakup. A na žalost med Slovenci ne tako zelo uspešen.

Tokrat gre za malenkostno prenovo, kjer bodo poznavalci prepoznali preoblikovano masko z novim Fiatovim logotipom. Prenovljeni so tudi sprednji in zadnji žarometi, ki so sedaj popolnoma LED. Nova pa je tudi oblika odbijačev na tako 16- kot 17-palčnih platiščih. Spremembe so tudi v notranjosti, kjer je na voljo nov 7-palčni digitalni infomatični zaslon, točno tak kot bo na voljo v novem Fiatu 500. Možna je povezava z 안드로이드 오토 그리고 Apple CarPlay, tudi v brezžičnem načinu. Spremenjen je tudi volan, ki je kompaktnejši in bolj ergonomičen. Prav tako pa so se oblikovalci lotili armaturne plošče, kjer so prenovljeni določeni gumbi in detajli.

Tipo Cross

Tehnološke novosti vključujejo najnaprednejši asistenčne sisteme za voznika (ADAS) z novostmi, kot so prepoznavanje prometnih znakov, nadzor voznega pasu, pomoč pri osredotočanju, samodejna pomoč pri dolgih lučeh in senzorji za zaznavanje mrtvih kotov. Obstaja še “Keyless Entry” in brezžični polnilnik za polnjenje brezžičnih telefonov, ki zmore tudi hitro polnjenje. S tem se “Tipo” pridružuje konkurentom z že skoraj “obvezno” varnostno opremo.

Fiat Tipo Cross

Tipo Cross

Je nova različica, ki sodi v segment tako imenovanih križancev. Proizvajalci tem ponavadi nekoliko dvignejo podvozje, dodajo “terenske” obrobe in avtomobil optično pripeljejo blizu terenskih vozil. Tipa so inženirji dvignili za skoraj 7 centimetrov. To jim je uspelo s kalibracijo podvozja in višjimi “pnevmatikami”. Model pa boste prepoznali tudi po “odbijačih”, ki imajo terenske detajle.

Novi, učinkovitejši in okolju prijaznejši motorji

Linija motorjev novega Tipa je bila popolnoma osvežena, ob lansiranju pa je na voljo bencinski ali dizelski motor. Novi Tipo ponuja nov bencinski motor 1.0 GSE T3 s 100 KM. Novi trivaljni motor doseže največji navor kar 190 Nm pri zgolj 1.500 vrtljajih na minuto, namesto 4.500 vrtljajev na minuto sedanjega 95마력 bencinskega motorja, ki je dosegel le 127 Nm navora. Kar je očiten napredek. Hkrati pa je motor precej bolj čist. Pri dizlih pa znani Multijet sedaj ustrezajo Euro 6D Final in ponujajo dva nivoja moči: 95 in 130 KM (prej 120 KM), s precejšnjim izboljšanjem zmogljivosti in vrednosti CO2, od 110 g/km pri družini dizelskih motorjev (WLTP).

물가

Točne cene za slovenski trg še niso znane. Je pa Tipo veljal za najugodnejši avtomobil v svojem segmentu, saj so kupci vstopni model dobili že za 12.000 evrov. Ob prenovi seveda pričakujemo cene, ki bodo v prvem trenutku nekoliko dražje.

추가 정보

fiat.si

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.