fbpx
사진: 포드

뉴 포드 레인저 2022: 글로벌 픽업 스타

마침내 새로운 포드 레인저(Ford Ranger)가 도시와 시골에 등장했습니다. 마지막으로 T6세대를 선보인 지 11년이 지났기 때문이기도 하다. 그래서 포드는 이제 마침내 글로벌 픽업스타인 이전 모델의 뛰어난 기능을 모두 그대로 유지하는 완전히 새로운 버전으로 교체하게 되었습니다.

Novi Ford Ranger je bil eden težje pričakovanih modelov leta 2021. Tudi zato ker je v naših krajih v zadnjih letih prava prodajna uspešnica. Gre namreč za vozilo, ki lahko služi kot odličen delavni pratner. Ob vikendih pa lahko z njim brez težav odpravite na avanturistična popotovanja.

V osnovi je Ford Ranger dobil podaljšano medosno razdaljo, ki je sedaj 50 milimetrov večja. S tem pa so pri Fordu pridobili nekaj prostora za potnike na zadnji klopi. Hkrati pa se je s to potezo izboljšal vstopni kot in tako bo Ford Ranger zmogel izven utrjenih poti še več terenskosti. Priljubljeni pick up je za 50 milimetrov širši od predhodnika. Predvsem zato, da bo se bo kapaciteta kesona nekoliko povečala. Sedaj brez težav sprejme paleto polne velikosti. Ko smo že pri kesonu, lahko do njega dostopate s stranskimi vgrajenimi stopnicami. Tako kot smo vajeni pri velikih Ford Pick-upih.

사진: 포드 레인저
Ko smo že glavni lastnosti pick-upov ima nakladalni prostor trdno plastično oblikovano posteljno prevleko, za katero Ford obljublja, da bo zdržala preizkus časa zahvaljujoč robustni konstrukciji. Za večjo praktičnost ima Ford Ranger dodatne pritrdilne točke za tovor, nameščene na tirnicah iz jeklenih cevi in tako lahko prilagajate pritrditve tovora glede na obliko tovora. Podobne rešitve, kot sta jih vpeljala manjši Maverick in večji F-150, ki sta v zadnjih generacijah funkcionalnost kesona precej izboljšala.

Globalna predstavitev – Ford Ranger 2022


Seveda je v notranjosti novega Ford Rangerja vse drugače. Kabina je namreč zastavljena popolnoma na novo. Na sredini se bohoti sistem SYNC4 z 10,1- ali 12-palčnim zaslonom na dotik, kot ga vidimo na najnovejšem Ford Edge, medtem ko imata Expedition in Mach-E še nekoliko večji zaslon. Novi pickup ima tudi popolnoma digitalno instrumentno ploščo, seveda, da je v stiku s časom! Opazili boste tudi, da so pri Ford opustili klasično prestavno ročico in jo nadomestil z okroglim krmilnikom izbire, kar je simpatično in poznamo že iz drugih modelov Ford. Pri Fordu pa tudi niso skoparili s kakovostjo materialov, ki je na nivoju osebnih vozil in ne vozil namenjenih delu. Mnogi uporabniki Ford Rangerjev so se v preteklosti pritoževali zaradi slabših materialov v kabini. Ford jih je uslišal.

Prenovljeni tovornjak je poln tudi tehnologije, vključno z matričnimi LED žarometi in 360-stopinjsko kamero. Naslednji Ranger podpira posodobitve po zraku (aka Ford Power-Up) in lastnikom omogoča uporabo aplikacije za pametne telefone za daljinsko upravljanje.

Foto:Ford
Foto:Ford
Foto:Ford

Za evropo bodo na voljo različni agregati, a bo v ospredju 2,0-litrskih dizlel ter bencinska enota z oznako 2.3. To pomeni, da bo dizel primerljiv z obstoječim, ki zmore 210 KM in 500 Nm navora.

Razpoložljivost bo odvisna od trga, saj vsi pogonski sklopi ne bodo na voljo, se bo pa novio Ford Ranger prodajal v kar 180 državah,

Kar zadeva nivoje opreme, uradne slike prikazujejo XLT, poleg modela z oznako Sport in terensko usmerjenega različico Wildtrak. Ob pisanju prispevka, pa še nimamo uradnih informacij slovenskega uvoznika!

추가 정보

ford.si

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.