신형 현대 투싼을 보면 실제로는 상당히 글로벌한 자동차이지만 외관상 유럽인의 취향을 만족시키는 매우 유쾌한 SUV라는 점을 인정해야 합니다. 대담한 라인과 보수적이지 않은 디자인은 일부 "브랜드" 형제들과 구별됩니다. 현대 브랜드의 경우, 투싼은 구대륙의 고객들에게 브랜드에 대한 다른 인식의 문을 열어줍니다. 유럽, 세계 --- 투싼이 온다!
Zaslugo za design novega Tucsona ima nemški oblikovalec Peter Schreyer, ki se je pred leti podpisal tudi pod takrat izjemno revolucionarnega 아우디TT. In tokrat se zdi, da so mu pri Hyundai pusti odprte roke in s tem omogočili njegovi kreativnosti polgenga zagona. Drzne linije temelječe na urbanosti, a hkrati zadosti 본질적인, da poosebljajo oznako SUV (špotrni terenec) pridejo do izraza v skupku detailov, ki Tuscona žele celo premakniti v nek višji razred. Je svetovljan saj bo po celem svetu praktično identičen. A za Evropo – tudi izdelan v Evropi.
Stopa v čevlje svojega predhodnika IX35, od katerega ni podedoval veliko, a gre za njegovega neposrednega naslednika. Pri 현대 so se namreč odločili, da morajo avtomobili imeti imena in ne številke. Takšna oznaka, da avtomobilom svoj karakter in prav je tako.
Oblikovna zgodba se nadaljuje v izčiščeni notranjosti, kjer so linije preposte in v skladu z že videnim pri blagovni znamki. Materiali delujejo na visokem nivoju, prav tako je občutek prostornosti odličen in celo na trenutke presenetljiv. Zanemarljiv ni niti prtljažni prostostor, ki s 513 litri prostornine ni med največjimi, a za SUV povsem zadosten. Upoštevajoč dejstvo, da ob podiranju sedežev dobite prostor v katerega stlačite 1503 litre. Zadosti tudi za kakšno manjšo selitev.
Terneskost ima v genih
Hyundai je pionir evropskega SUV segmenta. Vse od leta 2000, ko je Hyundai pričel s prodajo Santa Fe prve generacije, je Hyundai v Evropi prodal več kot 1,2 milijona športnih terencev. Leta 2014 je več kot 25% Hyundaijeve prodaje pripadalo športnim terencem. 새로운 것 투손 je skupek preteklih izkušenj in novih znanj in verjamemo, da so pri Hyundai poskrbeli, da boste z njim preprezali tudi kakšno terensko oviro.
Motorizacija in 4WD
Novi Tucson je na voljo z eno najobsežnejših palet pogonskih sklopov v razredu. Na voljo je pet motorjev, dva bencinska in trije dizelski z razponom moči od 85 do 136 kW. Od tega sta motorja 1,6-litrski bencinski T-GDI in 2,0-litrski dizelski na voljo z štirikolesnim pogonom (4WD). Le ta večino časa prenaša 100% moči na prednji par koles, a ko elektronika zazna potrebo lahko na zadnji par koles lahko preusmeri 50% moči. Z ročno izbiro funkcije “Lock Mode” se, do hitrosti 40 km/h, za večjo stabilnost vozila, navor prerazporedi v razmerju 50/50 na oba kolesna para.
Sistemi za zabavo in varnost
Na sredinski konzoli vas bo pričakal 8-palični zaslon na dotik preko katerega boste upravljali informacijski sistem vozila in navigacijo, ki jo poganja sistem 톰톰. Le ta ima na voljo 7 letno brezplačno posodabljanje in mnogo zelo zanimivih funkcionalnosti kot je na primer prikaz trenutnega vremena.
Zabavni elektroniki se pridružujejo tudi varnostni asistenčni sistemi, 어디 투손 poskrbi za celovit varnostni spekter z uvajanjem novih varnostnih tehnologij. Tako je na rapolago sistem za preprečevanje naleta (Autonomous Emergency Braking – AEB), ki preprečuje nalete do 180 km/h, oziroma prepozna pešče do 70 km/h. Sistem za pomoč pri ohranjanju voznega pasu (Lane Keeping Asist System – LKAS) , sistem za nadzor mrtvih kotov (Blind Spot Detector – BSD), sistem za opozarjanje na prečni promet (Rear-Cross Traffic Alert – RCTA), elektronski nadzor stabilnosti vozila (Vehicle Stability Management – VSM), sistem za zaznavo prometnih znakov (Speed Limit Information Function – SLIF), aktivni pokrov motorja (Active Hood System – AHS)…. in še in še….
Izdelan v Evropi
Na Češkem bo izdelana celotna proizvodnja Tucsonov ~을 위한 유럽. Na tržišče prihaja z zaupanja vredno Hyundaijevo 5-letno tovarniško garancijo brez omejitve prevoženih kilometrov, ki predstavlja najpopolnejši garancijski paket v avtomobilski industriji in poleg osnovne 5-letne garancije brez omejitve prevoženih kilometrov vključuje tudi 5 let pomoči na cesti 그리고 5 let brezplačnih preventivnih pregledov vozila. Cene novega Tucsona se začno pri 19,990유로 za bencinski 1.6 GDI z 132 konjiči pod motornim pokrovom in najnižjim nivojem opreme. Za srednje opremljenega, oziroma takšnega, ki ima praktično skoraj vse (oprema Style) in prvi dizelski motor, pa boste morali odšteti okoli 23.000 evrov. Kar pa je glede na prikazano – odlično razmerje vredost – cena!
추가 정보:
hyundai.si