fbpx

New Jeep Cherokee: 오프로드 전설의 귀환

이름은 Jeep의 Cherokee 모델로 30여 년 전 전설적인 인도 사람들의 이름을 따서 명명되었습니다. SUV 부문을 시작하고 그 기반을 마련한 것이 바로 이 모델이었습니다. 이번에는 많은 혁신적인 기술 솔루션, 오프로드 효율성 및 안전성을 제공하는 4세대 Cherokee가 시장에 출시됩니다. Jeep은 큰 발전을 이루며 돌아와 클래스의 새로운 표준을 설정하려고 노력하고 있습니다. 전설은 성공할 것인가?

Jeep, ki ga vsi poznamo kot sinonim za “terenska vozila”, bo z novo generacijo poizkusil na novo opredeliti kategorijo športnih terenskih vozil. Pri tem se naslanja na svojo bogato dediščino, ki jo skuša ohranjati skozi oblikovne poteze, kot tudi inovacije štiri kolesnega pogona in tehnologije.

Jeep je skriti adut skupine Fiat. Cherokee pa po vsej verjetnosti tržno najbolj udaren produkt.
Jeep je skriti adut skupine Fiat. Cherokee pa po vsej verjetnosti tržno najbolj udaren produkt.

Pri skupini Fiat se zavedajo, da imajo z blagovno znamko Jeep v žepu velikega aduta in da je čas, da ga tudi uspešno ekonomsko iztržijo. Namreč segment v katerem je 지프 doma iz leta v leto uspešno raste in pridobiva nove kupce. Tako se je razvojno delo v zadnjih letih obrestovalo tudi jeep-u saj beleži lepo rast prodajnih številk na globalni ravni. Znamka je od leta 2009 do danes zabeležila 117% rast prodaje. Z novo paleto vozil blagovne znamke Jeep pri uvozniku upravičeno upajo na podobno rast prodaje tudi na našem trgu.

Cherokee ni le za “šminko”, temveč tudi za teren

Med tem ko avtomobili v istem segmentu, praviloma stavijo na svoj izgled, skušajo pri jeepu to zgodbo obdelati večplastno. Stavijo na kupce, ki bi si želeli več terenskosti in ne le “šminko”, a hkrati potrebujejo tudi vozilo za vsakdan.

Cherokee ni le za "šminko", saj se ne ustraši tudi nekoliko bolj resnih terenov.
Cherokee ni le za “šminko”, saj se ne ustraši tudi nekoliko bolj resnih terenov.

Tako je novi 지프 체로키 svoj legendarni štirikolesni pogon ponesel še višje in tako ponuja tri štirikolesne pogonske sisteme za odlično štirikolesno zmogljivost v svojem razredu in v vseh voznih razmerah: enostopenjski in povsem elektronsko nadzorovani Jeep Active Drive I, dvostopenjski Jeep Active Drive II z vektoriranjem navora in reduktorjem ter Jeep Active Drive Lock z vsemi funkcijami pogona Jeep Active Drive II, ki sta jim dodana še zapora zadnjega diferenciala in nadzorni sistem Selec-Terrain. Vseh sistemov in možnost na kratkem testu nismo uspeli preizkusiti, pa vendar so prvi vtisi po vožnji po terenu pozitivni. Tako pisana izbira pogonov pa je namenjena predvsem temu, da lahko zadovoljijo tako tiste k svojega terenca le občasno zapeljejo iz mesta, kot tiste, ki bi si z novim cheroke-jem želeli več terenskosti od razrednega povprečja. Za najbolj “nežne” pa je na voljo tudi različica s pogonom na sprednja kolesa.

더 읽어보세요:Renegade je novodobni jeep za mlade in mlade po srcu

Pogonski agregati z inovacijami

Dizelskega so si razvojniki sposodili kar pri giulietti in prihaja v dveh različicah 140 그리고 170 konjev. Vrh ponudbe predstavlja 272 konjski 3.2 V6 bencinar, ki je namenjen najbolj “besni” različici cherokee-ja trailhawk.

Dinamična vožnja v sodelovanju z 9 stopenjsko avtomatiko je lahko prav zabavna.
Dinamična vožnja v sodelovanju z 9 stopenjsko avtomatiko je lahko prav zabavna.

Da ne gre le za copy/paste agregatov dokazujejo mnoge izboljšave motorjev s čimer so inženirji dosegli večjo varčnost, bolj čiste izpuhe in bolj mirno ter uglajeno delovanje. Motorji lahko v kombinacijah motorne izbire in opreme sodelujejo z ročnim menjalnikom ali sodobnim 9 stopenjskim avtomatskim menjalnikom. Slednji je avtomatično na voljo v močnejši motorizaciji, kot del serijske opreme.

Tehnološko povsem v stiku z najboljšimi in večjimi

Cherokee je tehnološko povsem v koraku s konkurenco ter jo celo na nekaterih področjih prekaša. V vožnjo prinaša mnogo asistenčnih sistemov, ki jih poznamo iz premium razreda vozil. Tako je na razpolago radarski tempomat s sistemom stop & go, ki sledi vozilu, ki se nahaja pred vami tudi takrat, ko se vozilo popolnoma ustavi in nato nadaljuje vožnjo. Sistem naj bi brez težav deloval tudi ob slabših vremenskih pogojih, kar lahko le pohvalimo.

Kamera "ParkView" se rada hitro zamaže.
Kamera “ParkView” se rada hitro zamaže.

또한 cherokee premore tipalo za preprečitev trka pri nizkih hitrostih (LSCM), kar pomeni, da samodejno zavira in preprečuje nezgode pri hitrosti do 시속 30km. Isto časno pa nadzoruje vozni pas in s sistemom LaneSense, ki opozarja in se mehanično odzove z rahlimi popravki smeri, ko zazna nenadno menjavo voznega pasu. Ob navedenemu se zdi, popolnoma samoumevno, da premore tudi sistem za samostojno parkiranje, ki deluje tako pri bočnem parkiranju, kot pri vzvratnem parkiranju v parkirni boks. Ne zaostaja tudi zabavna elektronika v vozilu, ki jo je za koncern Fiat pripravil 하만 in prinaša dobršno mero povezljivosti in odlične zvokovne lastnosti, ki pa jih lahko kupci opcijsko nadgradijo z vrhunskim zvočnim sistemom 알파인.

Zabavna elektronika v vozilu, ki jo je za koncern Fiat pripravil Harman.
Zabavna elektronika v vozilu, ki jo je za koncern Fiat pripravil Harman.

Da bi bil nekaj posebnega, pa kot prvi v industriji predstavlja sistem za brezžično polnenje mobilnega telefona preko polnilne plošče. Le to je mogoče pri vseh telefonih katerih baterija podpira tehnologijo in standard Qi.

Najbolj varen med športnimi terenci

Ker je kupcem izjemno pomembna varnost je razveseljivo dejstvo, da se je v primerjavi 33 vozil iz razreda športnih terencev, prav chreokee uvrstil na najvišje mesto ter tako na testu EuroNCAP 2013 odločno pometel s konkurenco.


Zasluga gre predvsem inženirjem, ki so dodali več kot 70 aktivnih 그리고 pasivnih elementov ter tudi inovacij.

Za varnost poskrbi tudi izjemno trdna šasija iz visoko  kvalitetnega jekla.
Za varnost poskrbi tudi izjemno trdna šasija iz visoko kvalitetnega jekla.

Bolj dosegljiv kot v preteklosti

Cherokeeja boste lahko v osnovni različici v svojo garažo zapeljali za 29.990 evrov. Skok v razred vozil s pogonom na vsa 4 kolesa – AWD vas bo stal dobrih 7.000 tisočakov. Srednje opremljen chrerokee z opremo Limited pa bo na vaš za dobrih 40.000 evrov. Omeniti velja, da je osnovni model opremljen z mnogo serijske opreme in so skoki po modelni paleti navzgor le stvar prestiža. Vsekakor zna k boljši ceni z akcijami prispevati tudi želja uvoznika po doseganju boljših poslovnih rezultatov in prodajnih številk. To pa bi ga lahko postavilo visoko na seznam potencialih kandidatov za nakup, pri vseh tistih, ki pogledujejo po segmentu športnih terencev.

지프 je naredil velik korak naprej, tudi z novostmi v modelni paleti kot je model renedgade, katerega prodaja se bo začela prihodnji mesec. O njem smo že pisali ob predstavitvi uvoznika. Z modelom cherokee se z velikimi koraki vrača tja, kamor je nekoč že sodil. Ko vas bo nekoč, nekje, nekdo vprašal kaj vozite, mu boste lahko odgovorili, da vozite Jeep-a. In sledilo bo logično vprašanje… katarega?

추가 정보

추가 정보:
http://www.jeep.si/Cherokee/

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.