메르세데스-벤츠는 영화 '섹스 앤 더 시티'에서 GLC의 전신인 GLK 모델을 처음 선보인 뒤 곧바로 고급 여성차, 즉 여성 SUV로 자리매김했다. 그 모양과 목적에 대한 의견은 수년에 걸쳐 다양해졌습니다. 그것은 당신이 좋아하거나 싫어하는 자동차 중 하나였습니다. 씨. 새 버전에서 할리우드는 새로운 이름인 GLC를 갖게 될 뿐만 아니라 실제로는 완전히 새로운 개념을 갖게 됩니다. 그리고 이것이 바로 스타의 추종자들로 이루어진 더 많은 군중의 관심을 끌게 되는 이유이기도 합니다.
Da novi GLC nihče ne bo sovražil in pravzaprav vsak nekoliko zavidal je odgovoren 로버트 레슈닉. Slovenski oblikovalec, ki zadnja leta 메르세데스 vpihuje veter v jadra in je pravzaprav deloma odgovoren za preporod blagovne znamke. Del tega preporoda pa predstavlja tudi letošnja celovita prenova segmenta G (gelendewagen) v katero sedaj spadajo GLA, GLC, 바라보다, GLE coupe 그리고 씨. Napovedan pa je tudi mogočni GLS.
»Novi GLC predstavlja naslednji korak v razvoju uspešne filozofije SUV. Združuje vrhunsko udobje s športnim pridihom. Navdušuje na cesti in, bolj kot kadarkoli prej, navdušuje tudi na terenu,« je ob predstavitvi dejal Thomas Weber, član uprave Daimler AG, odgovoren za raziskave in razvoj vozil Mercedes-Benz.
Samosvoja nekoliko kupejevska zunanjost
새 것 GLC boste prepoznali po značilni dinamični liniji, ki ji v razredu ni para. Namreč kljub temu, da je terenec je njegova 실루엣 izjemno športna in dinamična ter na trenutke 생각나게 하다 kupeje. Tako tudi zadek GLC-ja povzema nekatere oblikovne poteze bratov, ki se lahko pohvalijo z najboljšimi količniki upora.
Na to kaže tudi 19 oddstona boljša učinkovitost avtomobila od predhodnika GLK, za kar je v veliki večini odgovoren rekordno nizek upor GLC, ki zanša le 0,31 Cd. Odbijači so odslej na voljo v treh različicah: poleg osnovne različice še terenska, z večjim vstopnim kotom vozila in športna izvedba AMG. GLC ima za 118 milimetrov večjo medosno razdaljo, kar daje vozilu eleganten pečat. Bočno padajoča linija, pogosto imenovana tudi »dropping line« je postala zaščitni znak blagovne znamke Mercedes-Benz.
Platišča so na voljo do velikosti 20인치. Z opcijskimi mat črnimi oblogami na bokih poudarjajo terenski značaj razreda GLC. Seveda boste značaj poudarili tudi s športnim AMG paketom. Tak pa bo izpadel naravnost “besen”.
V notranjosti vse tako kot mora biti
Potrebno je priznati, da se novih 메르세데스 izjemno hitro privdiš, saj gre za avtomobil v katerem po nekaj minutah osvojiš praktično vse. Novi GLC večino zadev povzema po svojem razrednem bratu C, kar je več kot odlično saj je tam notranjost praktično najboljša v razredu. Armaturna plošča je pregledna. Infomracijski sistem pa zadosti intuitiven, da ga hitro osvojiš.
Novo razvita je tudi inovativna drsna ploščica, ki je hkrati tudi počivalo za roko. Prepoznava tudi prstne geste, črke, številke in posebne znake. Z njim lahko vnašate podatke v katerem koli jeziku, ki ga podpira sistem Audio 20 또는 COMAND Online. Velik informacijski zaslon je delno integriran v sredinsko konzolo in navdušuje z visoko resolucijo. Zračniki s kovinskim izgledom dajejo armaturni plošči videz športnosti in ustvarjajo kontrast s toplim videzom drugih uporabljenih materialov.
Ob tem pa jhe potrebno poudarit da GLC ni majhen avtomobil in da so občutki prostora v njem na visokem nivoju. Prav tako lahko v prtljažni prostor pospravite 550 litrov.
GLC tudi kot priključni hibrid
Novega GLC ne morete dobiti v izvedenki, ki bi ponujala pogon le na prednji ali zadnji par. Kupite lahko le čistokrvnega terenca, kar hvalimo. Tako so prav vsi modeli so opremljeni z inteligentnim štirikolesnim pogonom 4매틱, ki letos praznuje 30 let obstoja ter serijskim samodejnim menjalnikom 9G-TRONIC. GLC je na voljo v različicah GLC 220d 4MATIC, GLC 250d 4MATIC in bencinski GLC 250 4MATIC. Prvič je v tem razredu na voljo tudi hibridna različica GLC 350 e 4MATIC. Priključni hibrid bo navduševal z zmogljivostmi saj s kombinacijo moči bencinskega motorja 155kW (211 KM) ter s 85kW (116 KM) močjo električnega motorja predstavlja pravo malo zver. Seveda novega GLC dobite z vsemi asistenčnimi sistemi, ki jih drugače ponuja 메르세데스-벤츠 in ga s tem uvrščajo na najvišjo stopničko tako aktivne kot pasivne varnosti.
Cene se začno pri 46.600 evrih, od tam pa vas bo omejila le matematika, vaša domišlija in denarnica.
추가 정보:
www.mercedes-benz.si