르노는 새로워지고 약간 "광택"된 Clio RS를 선보였습니다. 최소 200마리의 프랑스 말을 운전하고 싶어하는 모든 휘발유 팬을 위한 제품입니다. 그리고 우리는 RS 배지가 달린 클리오가 지독할 정도로 아름답다는 것을 인정해야 합니다.
Renault je že pred časom predstavil rahlo pomlajenega Clia in zdaj napoveduje še njegovo najbolj strupeno različico RS. Tako Clio RS med predstavniki malih mestnih avtomobilov, kamor sodi, zbuja strah in trepet, saj njegovih 200 konjičev mestnega poskočneža od 0 km/h do 100 km/h poženejo v pičlih 6,6 sekunde (model Trophy). Slednja številka zaradi svoje numerološke mističnosti izpade še toliko bolj prepričljivo.
Na zunaj boste Clia RS ločili od njegovega “plebejskega” brata po sprednjih meglenkah, ki vizualno spominjajo na dirkaško zastavico, s katero maha štarter dirke. Tudi množica različnih aerodinamičnih dodatkov in opreme je značilna le za različico RS.
Za vse tiste, ki jim različica Clia RS ne bo dovolj, pa je na voljo še različica “Trophy”, ki iz RS-a potegne še dodatnih 20 konjičev – torej skupaj kar 220. A ni vse le v konjskih močeh. Clio RS Trophy je spuščen za dodatnih 20 mm in ima s tem bolj športno podvozje.
Za tiste, ki bi želeli le vizualno privlačnega Clia z izrazito športnostjo, pa bo Renault ponudil tudi različico GT Line. Tisto, ki jo poznamo že pri večjih bratih Renault in s katero običajni Clio postane prvorazredni športnik, pa čeprav je njegovo “srce” popolnoma običajno.
V prodajnih salonih 르노 vse navedene različice lahko pričakujemo to jesen.
정보:
renault.si