fbpx

새로운 폭스바겐 골프: 미래로의 도약

Novi Volkswagen Golf 8

신형 골프는 이전 모델과 결코 놀랄 만큼 다르지 않으며, 8세대에도 마찬가지다. 아, 기억나는 게 있어요! 이 차는 8년 후에도 여전히 매우 관련성이 있을 것입니다. 모든 골프가 그렇습니다. 그들은 시간이 지날수록 그 매력을 더해가는 아주 특별한 탁월함의 카드를 사용합니다.

Osma generacija Volkswagnovega Golfa je razkrita in kot se spodobi za enega najbolj ikoničnih avtomobilov na svetu prinaša kopico tehnoloških inovacij v svojem segmentu – hkrati pa ohranja izjemno prepoznavno silhueto. Slednja je kakopak bolj 공기 역학적 od predhodnikov in tako se novi Golf ponaša s koeficientom upora le 0,275. V dolžino je zrasel za tri centimetre, vse ostale mere pa so ostale praktično nespremenjene. V notranjosti se je zgodila drzna revolucija. Golf je standardno opremljen s 10,25 paličnimi digitalnimi merilniki, ki jim družbo dela drug 10 palčni ekran za informacijski sistem. Lastniki 삼성 telefonov, pa bodo lahko svojega 골프 odklepali kar s svojim telefonom. Še več, ko bodo telefon odložili na sredinsko konzolo bodo lahko avtomobil tudi zagnali.

Izjemno prepoznaven zadek! Kajne?! - Novi Golf 8
Izjemno prepoznaven zadek! Kajne?! – Novi Golf 8

Novi Golf vizualno vsekakor ni revolucija. Je zelo prepoznaven. Od sedme generacije pa se razlikuje bore malo. A to je tisto kar Golfa dela tako zelo odličnega. Zna se že desetletja približati splošnim lepotnim trendom industrije in dolgo ostati lep – a hkrati nepoažen.

Nikakor ni revolucionaren. A to je tudi prav!  - Novi Golf 8
Nikakor ni revolucionaren. A to je tudi prav! – Novi Golf 8

Novi Golf bo hibridno motoriziran

Golf ponujajo s petimi hibridnimi pogonskimi sklopi. Trije od njih uporabljajo 48-voltne blage hibridne sisteme in proizvedejo 109 konjskih moči (81 kW), 129 KM (96 kW) in 148 KM (110 kW). Na voljo sta tudi dva priključna hibrida s 13-kilovatnimi baterijami, ki ponujata 201 KM (150 kW) in 241 KM (180 kW). In to sta tista prava hibrida, po katerih bo segla večina.

Na voljo so kakopak še vedno običajni motorji, tako med “bencinci” najdemo – 1,0-litrskega turbo trivalnega bencinskega motorja z močjo 89 KM (66 kW) in 109 KM (81 kW) ter dve različici 1,5-litrskega turbo štirivaljnika s 114 KM (85 kW) ) in 148 KM (110 kW). Na voljo pa bo še vedno tudi dizel in sicer 2,0-litrski štirivaljni motor v različicah z močjo 114 KM (85 kW) in 148 KM (110 kW).

Tehnologija na novem nivoju

뉴골프 bo lahko opremljen z novim asistenčnim sistemom za pomoč voznikom 여행 지원. Slednji bo upravljal avtonomno s krmiljenjem, zaviranjem 그리고 pospeševanjem na avtocestah do hitrosti 210 kilometrov na uro.

Novi Volkswagen Golf bo znal voziti sam!
Novi Volkswagen Golf bo znal voziti sam!
Novi Golf pa bo znal tudi komunicirati z drugimi avtomobili in infrastrukturo na razdalji do 800 metrov. Za kar pri Volswagnu verjamejo, da je prihodnost avtonomne vožnje. Program podjetja “Up Upgrade” pa kupcem novega Golfa omogoča omogoča, da po prevzemu vozila dodajo, oziroma dokupijo – prilagodljiv tempomat, krmiljenje žarometov “Light Assist”, navigacijo, integracijo pametnih aplikacij ter dostopno točko Wi-Fi. Zelo podobno, kot to že nekaj časa omogoča Tesla pri svojih vozilih.

뉴골프 mogoče vizualno ni najbolj revolucionaren. Marsikdo bi lahko zlobno pripomnil, da se spremenilo ni prav veliko. A pri Golfu je vedno tako, da na začetku modelne poti nikoli ne šokira. Kar pri Golfu šokira je to, da se ta avtomobil med vsemi najpočasneje in najlepše stara. In ko se boste čez 8 let sedli v svojega Golfa, bo predstavljena deveta generacija. Vi pa boste vseeno sedeli v avtomobilu, ki bo v stiku s časom. Tudi zato je 골프 vedno korak pred drugimi in tudi zato nesporni kralj svojega razreda. Golfovega razreda.

Galerija slik: Novi Volkswagen Golf 8

추가 정보

추가 정보:
volkswagen.si

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.