Volkswagen pripravlja novo električno vozilo, ki ga jasno draži prihajajoči koncept ID.2all. To električno vozilo, ki naj bi na evropski trg prišlo leta 2025, bo prostorno in cenovno dostopno s ceno pod 25.000 evrov. ID.2 bo prvi model VW s pogonom na sprednja kolesa, ki se vozi na najnovejši platformi MEB Entry in meri 4050 mm v dolžino in 1812 mm v širino. Njegov oblikovalski jezik je videti svež, a poznan, kabina pa je opremljena z 12,9-palčnim zaslonom na dotik in fizičnimi gumbi za reševanje prejšnjih pritožb na račun slabše uporabnosti.
Je to novi Volkswagen Golf?! 또는 novi Volkswagen ID.2?
Volkswagen podvaja svojo zavezanost k elektrifikaciji in koncept ID.2 all je dokaz njegove resne namere. Nemški proizvajalec avtomobilov je pripravljen na trg pripeljati povsem novo električno vozilo in zasesti segment, kjer sta kraljevala golf in polo. Zasnovan je tako, da je prostoren in cenovno ugoden, s ceno pod 25.000 evrov, v Evropi pa bo na voljo leta 2025.
Novi Volkswagen ID.2 all meri 4.050 mm v dolžino, 1.812 mm v širino in 1.530 mm v višino, z 2.600 mm med kolesi. Avto je krajši od golfa, vendar je zasnovan tako, da je tako kot njegov dedek. Ponuja do 1.330 litrov prtljažnika, kar je precej impresivno.Seveda takrat, ko so je podrta zanja sedežna klop. ID.2 all temelji na najnovejši evolucijski platformi MEB Entry, zaradi česar je prvi električni model VW s pogonom na sprednji kolesni par.
개념 ID.2all poganja 166-kilovatni električni motor z močjo 222 konjskih moči, ki električno vozilo požene od 0 do 100 kilometrov na uro v manj kot sedmih sekundah. Doseže največjo hitrost 160 kilometrov na uro (nažalost ne več), doseg pa je napovedanih 450 kilometrov po WLTP, v realnosti torej odštejemo dobrih 20 odstotkov in tako dobimo realen doseg okoli 350 kilometrov medkrajevne vožnje, oziroma mešanega cikla.
Dizajn Volkswagna ID.2all je svež in moderen, z znanim videzom, ki ga bodo oboževalci VW oboževali. Stebriček C se zgleduje po prvem Golfu, sprednji del pa ima prijazen obraz s svetlobnim elementom po vsej širini med žarometoma. Kabina je opremljena z 12,9-palčnim zaslonom na dotik infotainment sistemom in fizičnimi gumbi za reševanje prejšnjih pritožb, vključno s kolescem za nadzor glasnosti in poenostavljeno postavitvijo kontrolnikov.
Volkswagen namerava do leta 2026 lansirati deset novih električnih vozil in ID.2all je le eden izmed njih. Proizvajalec avtomobilov načrtuje tudi lansiranje cenovno dostopnega EV z začetno ceno pod 20,000유로. Z ID.2all Volkswagen dokazuje, da z električnimi avtomobili misli resno, in nad tem je treba biti zadržano navdušen.
ID električne serija avtomobilov je namreč pri lastnikih slednjih doživela precej pomanjkljivosti in reklamacij. A verjamemo, da se bo Volkswagen zbral in stvari dvignil na višji nivo.