최초의 911 Targa는 1965년에 출시되었으며 항상 "미식가"가 선택한 911 모델과 동의어였습니다. 엔지니어들은 팔레르모 근처 시칠리아에서 열린 내구 경주 타르가 플로리노(Targa Florino)에서 타르가에 대한 아이디어를 얻었습니다. 규정에 따르면 컨버터블에는 안전 아치가 필요했습니다. 후자로부터 "Targo"는 오늘날에도 911의 바디 버전으로 즉시 인식될 수 있습니다.
포르쉐 dopolnjuje svoj trio športnih avtomobilov. Po modelih Coupé 그리고 Cabriolet se tretja karoserijska različica nove generacije 911 prvič predstavlja tudi s pogonom na vsa kolesa in tako oznakama 911 Targa 4 in 911 Targa 4S. Glavna značilnost Targe ostaja njen inovativen, popolnoma avtomatski strešni sistem. Tako kot pri legendarni izvirni Targi ~에서 leta 1965, je sestavljen iz širokega nosilca Targa, premičnega strešnega dela nad sprednjimi sedeži in tipičnega zavitega zadnjega stekla. Streho je mogoče priročno odpreti in zapreti v le 19 sekundah. Avtomobil se tako v le nekaj sekundah spremeni v “cabrio”, pri tem pa je zaradi netipičenga dizajna ohranjena strukturna trdnost “vozila”.
Targo poganja šestvaljni trilitrski bokserski motor z dvojnimi turbo polnilnikom: 911 Targa 4 iztisne 283 kW (385 KM) ter v kombinaciji z opcijskim paketom Sport Chrono skoči od 0 do 100 km/h v 4,2 sekunde, kar je kar za desetino hitreje kot v prejšnji generaciji. Model z oznako Targa 4S se ponaša s 331 kW (450 KM), kar omogoča, da novi model v enakih pogojih doseže hitrost 100 km/h v samo 3,6 sekunde, kar štiri desetine hitreje kot predhodnik. Številke končne hitrosti so lepe, saj 911 Targa 4 doseže 289 km/h, medtem ko 4S doseže najvišjo hitrost kar 304km/h.
Oba modela sta serijsko opremljena s samodejnim osemstopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko. Možna pa je tudi različica ročnega menjalnika v športnem paketu Sport Chrono.
Zunanjost modela 911 Targa zaznamujejo oblikovni elementi generacije 992. V primerjavi s predhodniki njegovo karoserijo odlikuje bistveno izrazitejši kolesni lok spredaj, med LED-žarometi pa ima pokrov motorja tokrat bolj izrazito vdolbino, kar vzbuja nostalgične spomine na zasnovo prvih 911-tic. Zadaj prevladuje širši, spremenljivo podaljšani zadnji spojler, in brezhibno integriran eleganten svetlobni drog. Z izjemo sprednjega in zadnjega dela je celotna zunanja karoserija narejena iz aluminija.
Od vselej malce drugačna
Leta 1965 je 911 Targa predstavljal nov tip avtomobila. Porsche ga je prvotno tržil kot “varnostni kabriolet z zaščitnim drogom”, a se je Targa uveljavila kot ikona stila. Porsche je tako nekako v edinstveni formuli Targa uspešno združil dva svetova: svet kabrioletov s svetom kupejev.
Galerija slik: Porsche 911 Targa
추가 정보:
porsche.si