fbpx

프리미어: VW ID. Buzz – 전기 말 201마리와 비건 가죽

Vrnitev legende!

사진: 폭스바겐

외부에서 ID. 버즈는 아마도 놀랄 일이 아닌 것 같습니다. 전체적인 모양과 비율은 21년 전 폭스바겐의 다른 컨셉트 밴에서 많은 영감을 받은 2017년 컨셉과 매우 유사합니다. 확실히 개념 자체만큼 용감하지는 않습니다. 전기를 포용하고 지속 가능성을 중시하는 사람들을 겨냥한 것이기 때문에 어떤 면에서는 부끄러운 일입니다. 전설이 돌아왔다!

Ampak najprej k obliki. Kratki previsi karoserije – ključni element oblikovanja originalnega VW T1 – pomagajo simpatičnosti in relativno kompaktnemu električnemu vozilu (dolžina 185,5/4.712 milimetrov v standardni obliki medosne razdalje) Torej ne gre za ogromno vozilo – temveč bolj “mini kombi”, ki pa na račun enostavnosti električnega pogona ponudi ogromno uporabnosti in prostora. Tudi zato, ker ni potrebe po velikem motornem prostoru ID. Buzz ohrani obliko originalnega kombija. Dvobarvni zaključek, ki pokriva dele sprednje plošče, je še en znak ikoničnega T1. LED luči je mogoče najti povsod, tudi na zadnji strani, kjer so zadnje luči povezane s svetlobnim trakom od enega do drugega dela, kar je prvič za gospodarsko vozilo VW. Smo pa ta oblikovni trend videli pri mnogih koncernskih bratih in je očiten trend prihodnosti. Nazadnje je tovrstno oblikovanje ponudila Cupra Born.

Zaradi prednosti arhitekture MEB ima notranjost električnega kombija pet sedežev v standardni dolžini. V prvi vrsti sedežev sta dva posamezna sedeža z nastavljivimi nasloni za roke. V naslonjala vsakega sprednjega sedeža je vgrajena stranska zračna blazina za prsni koš, na voznikovem sedežu pa je tudi nova sredinska zračna blazina. V primeru trka ščiti voznika in sovoznika pred udarci. Vsak sprednji sedež je mogoče nastaviti do 9,6 in (245 mm) naprej in nazaj. Za njimi je sedežna klop za tri osebe. Kasneje bo dodana različica s šestimi sedeži z dvema vrstama po tri posamezne sedeže. S podrtimi zadnjimi sedeži, ta začetna različica ID. Buzz lahko pogoltne do 1.121 litrov tovora. Ker pa je avto elktričen se pojavlja vprašanja strešnih nosilcev, ki v koncernu Vokswagen pri električnih vozilih manjkajo. Bistvo teh električnih kombijev namreč je tudi “dopustniška” in pustolovska uporabnost.

Če ste že kdaj vozili nekatera Volkswagnova električna vozila ID, se boste verjetno počutili dobro in seznanjeni z armaturno ploščo, ko boste sedeli za volanom ID-ja. Buzz. Standardna 10-palčna digitalna instrumentna plošča zagotavlja osnovne informacije o vozilu, drugi zaslon na sredinski konzoli pa se uporablja za infotainment funkcije. Standardna možnost je 10-palčni zaslon, na voljo pa je tudi večji 12-palčni zaslon – oba sta »videti kot prosto lebdeči tablični računalniki«. Pod sredinskim zaslonom – tako kot pri vseh drugih modelih ID – je digitalna krmilna vrstica.

Lansiranje ID-ja na trg je načrtovan za konec tega leta 2022, ko bo evropskim kupcem na voljo ena možnost baterije 82,0 kWh (77,0 kWh neto). No to je identična baterija, kot pri celotni platformi MEB, torej ID.4, ID.3 in ostala električna vozila koncerna. Uradni podatki za staro celino kažejo moč, ki izhaja iz enega samega elektromotorja z 201 konjsko močjo (154 kilovatov) in 229 funtov (310 njutonmetrov) trenutnega navora – številke, ki se ujemajo s trenutnim VW ID.4. Na žalost Volkswagen še ni pripravljen objaviti številk same cene, ki sledijo kasneje. A lahko sklepamo, da bodo nekje 20 odstotkov višje od podobno gnanih koncerenskih vozil. Več baterijskih različic in dodatnih stopenj izhodne moči bo na voljo od konca prihodnjega leta. To pomeni, da se po vsej verjetnosti obeta tudi kakšna večja baterija.

추가 정보

volkswagen.si

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.