외부에서 ID. 버즈는 아마도 놀랄 일이 아닌 것 같습니다. 전체적인 모양과 비율은 21년 전 폭스바겐의 다른 컨셉트 밴에서 많은 영감을 받은 2017년 컨셉과 매우 유사합니다. 확실히 개념 자체만큼 용감하지는 않습니다. 전기를 포용하고 지속 가능성을 중시하는 사람들을 겨냥한 것이기 때문에 어떤 면에서는 부끄러운 일입니다. 전설이 돌아왔다!
Ampak najprej k obliki. Kratki previsi karoserije – ključni element oblikovanja originalnega VW T1 – pomagajo simpatičnosti in relativno kompaktnemu električnemu vozilu (dolžina 185,5/4.712 milimetrov v standardni obliki medosne razdalje) Torej ne gre za ogromno vozilo – temveč bolj “mini kombi”, ki pa na račun enostavnosti električnega pogona ponudi ogromno uporabnosti in prostora. Tudi zato, ker ni potrebe po velikem motornem prostoru ID. Buzz ohrani obliko originalnega kombija. Dvobarvni zaključek, ki pokriva dele sprednje plošče, je še en znak ikoničnega T1. LED luči je mogoče najti povsod, tudi na zadnji strani, kjer so zadnje luči povezane s svetlobnim trakom od enega do drugega dela, kar je prvič za gospodarsko vozilo VW. Smo pa ta oblikovni trend videli pri mnogih koncernskih bratih in je očiten trend prihodnosti. Nazadnje je tovrstno oblikovanje ponudila Cupra Born.
Zaradi prednosti arhitekture MEB ima notranjost električnega kombija pet sedežev v standardni dolžini. V prvi vrsti sedežev sta dva posamezna sedeža z nastavljivimi nasloni za roke. V naslonjala vsakega sprednjega sedeža je vgrajena stranska zračna blazina za prsni koš, na voznikovem sedežu pa je tudi nova sredinska zračna blazina. V primeru trka ščiti voznika in sovoznika pred udarci. Vsak sprednji sedež je mogoče nastaviti do 9,6 in (245 mm) naprej in nazaj. Za njimi je sedežna klop za tri osebe. Kasneje bo dodana različica s šestimi sedeži z dvema vrstama po tri posamezne sedeže. S podrtimi zadnjimi sedeži, ta začetna različica ID. Buzz lahko pogoltne do 1.121 litrov tovora. Ker pa je avto elktričen se pojavlja vprašanja strešnih nosilcev, ki v koncernu Vokswagen pri električnih vozilih manjkajo. Bistvo teh električnih kombijev namreč je tudi “dopustniška” in pustolovska uporabnost.
Lansiranje ID-ja na trg je načrtovan za konec tega leta 2022, ko bo evropskim kupcem na voljo ena možnost baterije 82,0 kWh (77,0 kWh neto). No to je identična baterija, kot pri celotni platformi MEB, torej ID.4, ID.3 in ostala električna vozila koncerna. Uradni podatki za staro celino kažejo moč, ki izhaja iz enega samega elektromotorja z 201 konjsko močjo (154 kilovatov) in 229 funtov (310 njutonmetrov) trenutnega navora – številke, ki se ujemajo s trenutnim VW ID.4. Na žalost Volkswagen še ni pripravljen objaviti številk same cene, ki sledijo kasneje. A lahko sklepamo, da bodo nekje 20 odstotkov višje od podobno gnanih koncerenskih vozil. Več baterijskih različic in dodatnih stopenj izhodne moči bo na voljo od konca prihodnjega leta. To pomeni, da se po vsej verjetnosti obeta tudi kakšna večja baterija.