르노 캡처는 슬로베니아와 유럽의 다른 지역에서 핫케이크처럼 팔리고 있습니다. 물론, 이 차는 해당 세그먼트에서 가장 매력적인 크로스오버이며 르노에서 5번째로 많이 팔리는 차종입니다. 특히, 집에서 두 번째 차량으로 캡처를 사용하는 중년 여성들에게 인기가 많습니다. 또한 이미 집을 떠난 성인 자녀를 둔 활동적인 은퇴자들에게도 인기가 있습니다. 높은 좌석 위치로 인기가 많고, 새롭고 신선한 모습으로 젊은 세대에게 확실히 어필할 것입니다.
Spremembe pri Capturju ne izstopajo na prvi pogled, saj je bolj kot zunaj prenovljen znotraj. Spremembe prednjega dela zajemajo prepoznavni podpis žarometov v obliki črke C in prepoznavno kromirano masko z Renaultovim logotipom. Zadek ima zdaj nov odbijač s kromirano letvijo in LED-luči v 3D-tehnologiji, kjer je prav tako moč opaziti svetlobni podpis v obliki črke C. Captur tudi s to osveženo generacijo polaga poseben poudarek na personalizacijo avtomobila. Zunanjost ima kar 30 različnih barvnih kombinacij z možnostjo dvobarvne karoserije. Za najbolj izbirčne so dodali še tri nove barve in tako bo odločitev za barvo še težja.
Tokratna novost je predstavitev opreme Initiale Paris v Capturju. Gre za najbolj opremljene avtomobile, ki nudijo vse, kar Renault v tem trenutku premore. Ima posebno ametistno črno barvo, kromirano masko in notranjost, obdano z usnjem. Ima aktivne LED-žaromete in posebna platišča v obliki diamanta, z malo domišljije pa lahko v njih vidite celo podobo 에펠탑의.
Pri prenovi notranjosti so prisluhnili dosedanjim pripombam in jih odpravili. Materiali so kakovostnejši 그리고 prijetnejši na otip. Sedeži imajo izboljšan bočni oprijem, še posebno pozornost pa so namenili predalu na armaturni plošči, ki zdaj ne ropota in ne povzroča tako imenovanih čričkov. Tudi notranjost si je mogoče individualizirati, obstaja tudi dvobarvna kombinacija, sicer pa vam je na voljo kar 6 različnih paketov za notranjost. Da bi Captur postal kar najbolj uporaben, si za doplačilo lahko omislite sredinski naslon za roko s predalom, strešni potovalni kovček ali celo nosilec za kolesa.
Prostornost je še ena prednost, ki jo ima Captur pred neposrednimi tekmeci. Velikost prtljažnega prostora je 377 litrov, ki ga je mogoče razširiti na prek 1200 litrov. Na voljo je kar 9 različnih odlagalnih površin, spredaj pa je tudi tokrat nameščen inovativen izvlečni predal z 11,5 litra 볼륨.
Tehnologija je bila v celoti posodobljena, kot dodatno k že poznani opremi pa lahko omenimo sistem za nadzor mrtvega kota 그리고 sistem samodejnega parkiranja, ki bo marsikomu olajšal to opravilo. Šest zvočnikov 그리고 globokotonec so del kompleta vrhunskega proizvajalca 맨발, ki si ga avdiofili lahko vgradite v Capturja.
Bencinska agregata sta na voljo 둘, in sicer z močjo 66 kW (90 KM) 그리고 87 kW (120 KM). Šibkejši je na voljo z ročnim petstopenjskim menjalnikom, pri močnejšem pa lahko izberete tudi avtomatski EDC-menjalnik z dvojno sklopko. Dizelska agregata sta prav tako 둘, šibkejši s 66 kW (90 KM) in močnejši z 81 kW (110 KM) moči, ki sta prav tako na voljo z že omenjenima menjalnikoma.
Pri vseh različicah so na voljo 4 nivoji opreme z imeni Zen, Intens, 집 밖의 in najprestižnejši paket opreme Initiale Paris. Vstopna cena Capturja z opremo Zen in bencinskim agregatom TCe 90 znaša 15.490 evrov. Najprestižnejša različica Initiale Paris z agregatom Energy dCi 90 in avtomatskim menjalnikom pa 24.490 evrov.
더 읽어보기: BMW CONCEPT LINK: POGLED V PRIHODNOST
Galerija slik: Renault Captur
추가 정보:
renault.si