Reannulat ZOE는 향후 6개월 내에 이곳에서 정말 작은 전기 혁명을 일으킬 수 있습니다. 왜냐하면 약 15,000유로의 비용으로 해당 부문에서 전기 이동성과 기록적인 210km 범위를 제공하고 동시에 월별 추가 비용만 지불하면 되기 때문입니다. 이동통신사에서 휴대폰을 구입하는 경우 배터리 대여 비용은 79유로입니다.
S tem bi lahko e-mobilnost postala veliko bolj dostopna in tudi tržno zanimiva za veliko širši spekter ljudi kot doslej. Pa je ZOE dovolj atraktiven model za dosego tega? Ja, sodeč po odzivu mimoidočih na fotografiranju vozila v centru prestolnice, lahko zagotovimo, da je temu res tako. Večina je z veliko mero zanimanja obračala z glavami, ko je 여자 이름 neslišno “švignil” mimo, podobno pozitivni pa so bili tudi komentarji, ko so mimoidoči hodili mimo parkiranega avtomobila.
Futuristično oblikovan in zasnovan povišan clio
여자 이름 z oblikovnega stališča sicer ni klasičen renaultov model, saj ni pretirano podoben nobenemu od aktualnih modelov z rombom na maski motorja, pa čeprav je z oblikovnega stališča nezmotljivo “renojevski”. Tako že s svojo prezenco izkazuje, da gre za poseben model, saj motorna maska nima nobenih odprtin za zajem zraka, posebna pa so tudi svetila, na čelu z LED dnevnimi lučmi na napihnjenem odbijaču. Enoprostorsko zasnovo pa poleg višine kaže tudi naklon pokrova motorja, se po kotu skoraj idealno ujema z naklonom vetrobranskega stekla. Lahko bi celo rekli, da deluje kot neke vrste pomanjšani espace, ki so ga pred kratkim predstavili na salonu v Parizu, vsekakor pa gre za zelo futuristično oblikovanega in zasnovanega povišanega clia.
더 읽어보기: Predpremiera – Renault ZOE, prava električna C-kombilimuzina
Ob vstopu se potrdi enoprostorska zasnova, saj je vstopanje enostavno, sedenje pa visoko. Posledično to za seboj potegne tudi boljšo preglednost in uporabnost v mestnem okolju. Si pa je ZOE platformo sposodil pri aktualnem cliu, s katerima imata veliko skupnega tudi glede mer in proporcev, le prej omenjena višina je občutno v korist ZOEja. To pomeni, da je neke vrste električni modus, čeprav njegove modularnosti vseeno ne premore.
Tudi notranjost je bolj imenitna in je zmes futurizma in prestižnosti. V domeno prvega seuvrščajo digitalni merilniki in obilo tehnične opreme, ter nasploh izgled sredinske konzole in določenih materialov. Pod domeno slednjega pa spadajo kakovostni materiali, dvobarvna armaturna plošča in obilo klavirske črnine na sredinski konzoli, volanu, vratnih kljukah in obrobah zvočnikov ter nadpovprečno veliko opreme, ki v cliu (v osnovi) ni serijska. Med to spadajo prestavna avtomatika, vzvratna kamera in 체계 R-link, ki ima v ZOEju še nekaj dodatnih “eko” funkcij.
Z enim polnjenjem do Kopra in nazaj
Za pogon ZOEja skrbi 65 kilovatni sinhroni 전기 모터, ki razvije 220 Nm, energijo pa črpa iz 22 kW/h litij-ionskih baterij. Pri Renaultu obljubljajo, da naj bi ZOE z enim polnjenjem baterij prevozil do 210 km razdaljo, kar pomeni, da če bi štartali iz prestolnice (recimo z Viča), bi se lahko zapeljali vse do Kopra in nazaj in šele nato morali po hitrem postopku najti vtičnico in napolniti baterije. To sicer velja zgolj v idealnih vremenskih pogojih in ob dejstvu, da ne bi vozili po AC do Kopra, bolj realno pa je pričakovati doseg okoli 150 km, kar pa ponovno pomeni, da se lahko z enim polnjenjem mirno zapeljete do 센터 Maribora ter v slabi uri avto napolnite dovolj za pot nazaj do prestolnice. Večina sicer ZOE ne bo uporabljala za takšne primere, ampak primarno zgolj za vožnjo po mestu, po katerega ulicah ZOE šviga zelo neslišno in lahko se vam zgodi, da boste na kakšni ožji ulici kolesarja morali spodbuditi celo s trobljo, da se bo umaknil. Ta pa vam zna to tudi zameriti in malce zažugati.
Skoraj neslišno pa je tudi v potniški kabini, kjer delovanje motorja spremlja le značilen piskajoči zvok in pa piš vetra, ki pa zaradi dobre zatesnjenosti ni nikoli moteč. Z ZOE smo prevozili tudi kar nekaj kilometrov po avtocesti, da bi preizkusili obnašanje v tem za njega “nenaravnem” okolju in moramo reči, da je tudi tu vožnja prijetna, potovalne hitrosti dosega preseneltjivo hitro (čeprav ne toliko kot i3), obenem pa piš vetra tudi pri maksimalni hitrosti, ki jo dosega ni moteč, vzmetenje pa ne pretrdo.
Emisije so ob tem vedno nične, čeprav je pomembno od kod energija s katero polnite vašega ZOE tudi dejansko prihaja. 고급의 je tudi samo 충전, kjer sistem, ki so ga poimenovali “Cameleon” omogoča polnjenje prav prek vsake vtičnice, glede na napetost le te, pa ciklus traja od 30 minut pa do devet ur.
Na leto še tisočaka za najem baterij
ZOE je tako zgledno uporaben in okreten mestni avtomobil z ničelnimi emisijami, ki obenem ne bo popolnoma izpraznil vašega bančnega računa. Tu gre Renaultu velika pohvala, saj za ceno 14.500 evrov ponujajo popolnoma električno vozilo, je pa res, da potem proizvajalcu za vsako leto uporabe plačate še slabega tisočaka (948 evrov) za najem baterij. To pomeni, da vas bo ZOE v petih letih uporabe stal 20 tisočakov…desetih letih 25 in tako naprej. Ampak nekje je treba začeti in Renaultov začetek je zagotovo dober, tako kot je dober tudi model v vprašanju.