Rimac Automobili는 약 3년 전에 C_Two 전기 컨셉을 우리에게 선보였습니다. 그들은 오늘까지 완벽하게 작업해왔고 마침내 완성된 버전인 Rimac Nevero를 우리에게 공개했습니다. 세계에서 가장 빠른 양산차!
Produkcijska različica konceptnega C_Two je dobila privlačnejše ime. 리막 네베라 je namreč dobila svoje ime po mediteranski nevihti. V primerjavi s konceptom je bila Nevera deležna kar nekaj sprememb, le te pa so privedle do 34% izboljšanja na področju aerodinamike. Pri izbiri voznega načina ″Low Drag″, se bo količnik zračnega upora spustil na vsega 0,30, ko pa izberemo vozni način ″High Downforce″, se bo sila ki pritiska avtomobil k tlom, zvišala za vrtoglavih 326%. Rahlo spremenjeno zunanje oblikovanje Nevere je privedlo do boljšega hlajenja zavor in pogonskega sklopa.
Rimac Nevera ima v kraljestvu hiperavtomobilov že nekaj konkurentov, kljub temu pa so njene številke naravnost osupljive. Štirje elektromotorji zmorejo ogromnih 1.408 kW (1.914 konjskih moči) in kar 2.360 Nm navora. Električni športnik potrebuje za pospeševanje od 0 do 100 km/h le 1,97 sekunde, a le če smo na dobro oprijemljivi podlagi. Kakorkoli že, govorimo o izredno hitrem avtomobilu, ki preneha pospeševati šele pri 412 km/h. Nevera ima na voljo baterijo s kapaciteto 120kWh, ki naj bi shranila dovolj energije za do 550km dolgo pot. Baterija se bo pri priganjanju Nevere izpraznila občutno hitreje, bo pa zavoljo hitrega polnjenja, z zmogljivostjo 500 kW, napolnjena (od 0 do 80%) v zgolj 22분. Kljub veliki bateriji, ostaja teža na zgolj 2.150 kilogramih.
Velika moč seveda zahteva velike zavore. Le te so karbon-keramične, ki delujejo v kombinaciji s trenutno najbolj učinkovitim regenerativnim zaviranjem. Na voljo bo zgolj 150 enot Nevere, za posamezno pa je potrebno odšteti 200만 유로. Prav vsakega izmed njih bo osebno predal ustanovitelj podjetja Mate Rimac, stranke pa bodo lahko izbirale med različicami GT, Signature, Timeless in Bespoke Edition, ki nudi še večji nivo personalizacije. Pri Rimacu celo trdijo, da bo vsaka Nevera 고유한 in da si niti dve ne bosta enaki.