미국의 "머슬카" 제조업체로 잘 알려진 Saleen은 Tesla S를 재작업하는 작업을 맡아 디자인과 성능 측면에서 추가 기능을 제공했습니다. 적어도 가솔린 엔진 형태의 주행거리 확장 장치가 작동하지 않는 경우에는 여전히 도로에서 유해한 배기가스를 전혀 배출하지 않는 전기 자동차입니다.
Saleen foursixteen kakršno je uradno ime najbolj zmogljive tesle vseh časov, osnovan je na performance različici Tesle S P85, Tki so ji spremenili zadnje prestavno razmerje 11.39:1 in dodali zaporo zadnjega diferenciala, s čimer so poskrbeli, da tesla S s črte pospeši še hitreje 평소처럼.
Sallenu bomo sicer morali verjeti na besedo, saj za zdaj niso objavili nobenih tehničnih podatkov glede zmogljivosti “načipirane” tesle , je pa znano da je foursixteen dobil izboljšano vzmetenje, 이는 다른 설정 za uporabo na cesti in recimo na dirkališču.
Pri saleenu pa se niso ustavili samo pri tehniki, ampak so izboljšali tudi zunanji in notranji izgled vozila, kjer ga na zunaj od ostalih tesl S ločijo številni spojlerji, bolj zmogljivi zavorni sistem z rdečimi zavornimi čeljustmi in napisom znamke, na zadku pa karbonski difuzor. Dodali pa so mu tudi veliko oblj športnejšo obutev in platišča velikega premera, s čimer je foursixteen postal resnično strupena športna limuzina v slogu panamere turbo ali nekaj podobnega.
Tudi potniška kabina je bila deležna številnih izboljšav od dvobarvnega usnja na sedežih, vratnih oblogah in armaturki, do številnih manjših opremskih dodatkov, ki izkazujejo znamko in njeno poslanstvo. Notranjost normalnih različic pa gledajoč slike foursixteena izgledajo dobesedno špartansko.
Cene se pričnejo pri 152 dolarskih tisočakih ali slabih 110 tisoč evrih, kljub temu pa zanj veljajo popolnoma enaki ekološki odbitki, kot za vse ostale različice tesle S.