많은 사람들이 폭스바겐이 중요한 발걸음을 내디딘 프랑크푸르트 국제 모터쇼(IAA)만큼 미래를 직접 보고 느낄 수 있는 곳은 드물다고 말합니다. 폭스바겐 ID.3가 출시되었으며, 가격은 기존 내연기관 차량과 매우 비슷하여 전기차에만 관심이 있던 많은 사람들을 설득할 수 있습니다. 기본 가격은 3만 유로 미만입니다. 하지만 다양한 인센티브와 보조금을 고려하면 더 낮아질 수 있습니다. 전기차가 완전히 합리적인 선택인 분야에서 말입니다.
폭스바겐 ID.3 se ob lansiranju na trg obnaša znamki primerno – torej ljudsko ter drugim konkurentom, tudi Tesli, meče rokavico in postavlja navidezno letvico, ki jo bo potrebno doseči. Z dosegom tudi do 550킬로미터 izniči različne argumente o tem, da električni avtomobil ni popolnoma vsakodnevno uporaben – z njim se boste tako brez težav odpeljali na izlet na morje. Zgodovinski mejnik pa postavlja predvsem s ceno. Kupci se bodo namreč lahko dobesedno odločali med elektriko in “bencinom”. Izbira pa ob mnogih adutih 전기 자동차 ne bo težka.
Volkswagen je na 국제항공청(IAA) predstavil tudi študije, ki v veliki večini (in relativno nespremenjeno) prihajajo na ceste v naslednjih 4 letih. Tako so predstavili čudežno prostorni SUV 이름으로 ID. CROZZ, kot ikono med enoprostorci jutrišnjega dne opevanega ID. BUZZ, avantgardno limuzino ID. VIZZION in kralja peščenih plaž ID. BUGGY. Tako se na avtosalonu IAA 2019 sedanjost preliva v prihodnost. To je začetek nove dobe znamke 폭스바겐 in avtomobilske mobilnosti.
Za Volkswagen je pestra že sedanjost!
Zdi se, da je prav 폭스바겐 med vsemi proizvajalci izbral 적절한 순간 za resen naskok na električni prestol. Medtem ko se je bavarski BMW električne mobilnosti inovativno lotil pred dobrimi 6 leti z linijo i in v zadnjih letih zaspal, 아우디 cene vstopnih električnih modelov po premijsko napihnil, 메르세데스 pa tej filozofiji sledil, je prav Volkswagen tisti, ki je izbral pravo pot. 그건 dosegljivost električnega vozila množicam in svojo paletno 전기 자동차 nagradil na tri: Volkswagen UP, e-Golf in ID.3
Zatresel se je trg rabljenih električnih vozil.
올해 2020 poleg ID.3 na trg prihaja kopica električnih vozil različnih proizvajalcev, ki bo tako zelo zanimiva in konkurenčna običajnim. Na to se je že odzval trg rabljenih električnih vozil, kjer cene v zadnjem letu drastično padajo, in sicer na raven, kjer dve leti stara vozila izgubljajo tudi več kot 50 % nabavne vrednosti. Več si preberite v našem zapisu!
Uvajanje elektrificiranega voznega parka ne bo brez težav.
Električni vozni park bo zaradi potez velikih proizvajalcev začel rasti z nesluteno hitrostjo, kar bo vsekakor povzročilo izjemen zalogaj za vse tiste, ki bodo ali so odgovorni za postavitev velikega omrežja polnilnic. Prav tako pa zna to predstavljati izjemen izziv vsem elektro podjetjem, ki se bodo srečala z ogromnim številom zasebnih odjemalcev s povečano potrebo po električni energiji. Že danes se nemalokrat zgodi, da je električna 충전 장치 zasedena in je potrebno avtomobil polniti doma ali izbrati drugo polnilno postajo. Ob povečanju za le nekaj odstotnih točk pa bo polnjenje ob obstoječi infrastrukturi praktično nemogoče.
추가 정보:
volkswagen.si






