fbpx

Skupina Volkswagen je podvojila prodajo električnih vozil v letu 2021 in že prehiteva Teslo

사진: 폭스바겐

Volkswagen je v preteklem letu uspešno nadaljeval s preobrazbo v trajnostni, softversko usmerjeni mobilnostni koncern in 
je v primerjavi z letom poprej prodajo baterijskih električnih vozil skoraj podvojil 
(na 452.900 vozil). Delež teh vozil je v celotnem obsegu prodaje znašal 5,1 odstotka (prejšnje leto: 2,5 odstotka). Na določenih trgih že prehiteva Teslo, tudi zaradi širokega nabora modelov in znamk v skupini.

Koncern je v Evropi z veliko prednostjo vodilni ponudnik popolnoma električnih vozil, v ZDA, ki veljajo za pomemben izvozni trg, pa ima z okoli 7,5 odstotka drugi največji tržni delež. Na Kitajskem je prodal 92.700 baterijskih električnih vozil in s tem v primerjavi z letom 2020 povečal obseg prodaje za več kot štirikrat. Tudi prodaja priključnih hibridov se je s 309.500 vozili (61 odstotkov več) na svetovni ravni močno povečala. Skupno je koncern po vsem svetu kupcem dobavil 8.882.000 vozil. Globalno pomanjkanje polprevodnikov je – skladno z napovedjo – kljub velikemu povpraševanju in kljub zapolnjenim kvotam naročil v primerjavi z letom 2020 vodilo do malenkostnega upada prodaje, in sicer za 4,5 odstotka.

Leto 2021 ponazarja, kako se poslovni model koncerna Volkswagen spreminja. Viri dohodka se bodo postopoma še izraziteje premaknili: s klasičnih modelov z bencinskim ali dizelskim motorjem na brezemisijske električne avtomobile ter s prodaje vozil na programsko opremo 
in mobilnostne storitve, k čemur bo močno prispevala ključna tehnologija 자율주행. Koncern Volkswagen načrtuje, da bo v letu 2030 na svetovni ravni vsak drugi prodani avtomobil imel popolnoma električno pogonsko zasnovo.

Dosledna elektrifikacija prodajne palete se odraža tudi v investicijskem načrtu, ki ga je koncern Volkswagen predstavil v decembru in velja za obdobje od leta 2022 do leta 2026. 
V njem so naložbe v osnovna sredstva in stroški razvoja za električno mobilnost v primerjavi 
s predhodnim načrtovanjem višje za okoli 50 odstotkov in znašajo sedaj 52 milijard evrov.

Na svetovni ravni so v letu 2021 največji obseg prodaje dosegli naslednji popolnoma električni modeli koncerna:

  • Volkswagen ID.4, 119.600, vozil od tega v sloveniji kar 217
  • Volkswagen ID.3, 75.500 vozil
  • Audi e-tron (vklj. z modelom Sportback), 49.200 vozil
  • ŠKODA Enyaq iV, 44.700 vozil
  • Volkswagen e-up!1, 41.400 vozil
  • Porsche Taycan (vklj. z modelom Turismo), 41.300 vozil

LEAS – 슬로베니아의 전기 자동차 소유자

당신은 새로운 전기 자동차 소유자입니까?! 유혹을 받거나 e-모빌리티에 관심이 있습니까? 새로운 전기 자동차를 구입할 생각이십니까? 그런 다음 LEAS FB 그룹에 가입하여 e-모빌리티에 대한 정보를 읽고 공유하십시오. 함께 우리는 전기 자동차 소유자의 가장 큰 커뮤니티를 만들고 있습니다!

페이스북에서 커뮤니티에 가입하세요

추가 정보

volkswagen.si

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.