fbpx

이메일에 포함하고 싶지 않은 문구

이메일은 오늘날 비즈니스 세계에서 가장 많이 사용되는 의사소통 방법 중 하나이므로 여기에서도 좋은 인상을 남기세요. 이메일에서 완전히 중복되거나 완전히 부적합한 문장은 무엇입니까? 확인하다.

V vse več poklicih smo dandanes do vratu zasuti z elektronskimi sporočili. Pa ne le s tistimi nujnimi, tudi z reklamnimi, pa s takšnimi, ki jih najraje nikoli ne bi videli. Ker nihče nima časa niti volje, da bi temeljito prebral vsa elektronska sporočila, je dobro, da smo v svojih sporočilih kratki in jedrnati. Pomembno je, da čim prej preidemo k bistvu, da ne pošiljamo nepomembnih sporočil in, predvsem, da smo vselej vljudni, obzirni in spoštljivi.

Katerim stavkom se je torej v elektronskih sporočilih bolje izogniti?

1. Oprostite, ker vam pišem …  Odločili ste se, da boste pisali, torej se nikar ne opravičujte. Naj bo vaša vsebina kar se da pomembna, pa ne bo nikomur žal, da je prebral vaše sporočilo.

2. Pišem vam, ker … Tudi to je stavek, ki ga lahko mirne duše izpustite. Naslovnik že vidi, da mu pišete. Kar na plan z bistvom.

3. NUJNO ODGOVORITE! Čeprav bi to najraje večkrat napisali tistemu, ki ne odgovori, se je treba takšnemu načinu pisanja izogniti zaradi več razlogov. Predvsem ne uporabljajte velikih črk, saj bo naslovnik to sprejel, kot da nanj kričite. Tudi ukazovanja nihče ne prenaša najbolje. V svetu odraslih je vljudnost predpogoj za dobro in uspešno komunikacijo.

4. Ni tako nujno … Zelo verjetno je, da na to elektronsko sporočilo nikoli ne boste prejeli odgovora. Ob vseh nujnih in hitrih opravkih, ki jih imamo, nenujen odgovor preložimo na pozneje, medtem pa lahko na svojo namero že pozabimo. Ne podcenjujte svojega sporočila, povejte, kdaj potrebujete odgovor. In seveda, pišite pravočasno.

5. Napisal bom na kratko. Tudi ta stavek lahko mirno izpustite. Preprosto na kratko napišite, kaj želite.

6. Ne poznate me, ampak … Raje izkoristite priložnost in se predstavite v najboljši luči.

7. In samo še ena stvar … Naslovnik se je že razveselil, da je pri koncu branja elektronskega sporočila, vi pa imate zanj še več prošenj. Informacije vključite v prejšnji del besedila.

8. Prosim, če to sporočilo posredujete … Nihče ne opravlja rad dela drugih. Potrudite se in najdite naslovnika, ki ga iščete. Tako boste tudi vedeli, ali je sporočilo doseglo svoj cilj.

9. Ne vem, ali ste prava oseba, da vam pišem … Prepričajte se, komu pišete. Kaj lahko se zgodi, da pri tem stavku izgubite pozornost naslovnika, ki bo preprosto prešel na drugo elektronsko sporočilo, ki je zagotovo namenjeno njemu.

10. Posredujem vam nekaj povezav … Raje vključite informacije v elektronsko sporočilo, ki ga pošiljate, in odrešite naslovnika nadaljnjega brskanja po spletu.

11. Vem, da nisem strokovnjak, ampak … S tem izničite svojo vrednost. Pišete, ker ste v nekaj prepričani in ker se na področje, o katerem pišete, spoznate. Ne podcenjujte se.

12. Niste mi odgovorili na prejšnji mail. Res je, niso vam odgovorili. In ni bilo prav. To tudi vedo. A raje ne potrkavajte na vest, vztrajajte s pozitivnostjo sporočila. Ko se jim bo zdelo dovolj pomembno, vam bodo odgovorili. Potrudite se, da bo tako.

더 읽어보기: Česa starši ne bi smeli povedati svojim hčerkam?

Izogibajte se tudi elektronskim sporočilom …

  • … v katera ne pripišete kontaktnih podatkov.
  • … v katerih ste žaljivi. Nikoli se ne spustite na to raven. Bodite jasni, odločni, kritično konstruktivni in vljudni. Tako boste dosegli več. In ne pozabite, da sporočila ne morete več izbrisati, ko ga enkrat pošljete.
  • … z napol izoblikovanim namenom. Najprej pri sebi razčistite, kaj želite in kaj potrebujete, nato pošljite sporočilo. Čas boste prihranili tako sebi kot naslovniku.
  • … v katera ne pripnete najnujnejših stvari. Preden pošljete sporočilo, preverite, ali ste res pripeli priponke in ali ste dodali ves material, ki ga naslovnik od vas potrebuje. Tudi s tem boste obema prihranili veliko časa in nepotrebnega tipkanja.

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.