소셜 네트워크의 힘은 생각보다 훨씬 큽니다. 고용에 영향을 미칠 수 있는 정도입니다! 오늘날 이력서로 잠재적인 고용주에게 좋은 인상을 주는 것만으로는 충분하지 않습니다. 또한 온라인 이미지로 빛을 발해야 합니다. 그렇지 않으면 이력서를 거부할 수 있습니다. 오늘날의 채용 담당자는 이력서에 있는 추천인을 주의 깊게 검토할 뿐만 아니라 인터넷을 검색하여 귀하의 "인간적인" 면, 즉 귀하가 누구인지에 대해 덜 냉정한 면을 알아낼 것입니다.
소셜 네트워크 danes kadrovikom omogočajo, da poleg vašega CV-ja dobijo boljši vpogled v osebo, ki jo podjetje namerava zaposliti. Zato je pomembno, kljub navidezni nedolžnosti vaših objav in početja na spletu, pred prijavo na določeno zaposlitev na družbenih omrežji pomesti za sabo, če seveda menite, da je tam karkoli, s čimer bi si lahko prislužili črno piko potencialnega delodajalca. To ne pomeni, da zdaj hitro zaprete svoje profile, le v mislih imejte, da imajo lahko vaša spletna dejanja posledice.
당신 것 udejstvovanja na družbenih omrežjih je lahko seveda tudi voda na vaš mlin, če ga znate uporabiti kot orodje mreženja in krepitve javne podobe. To pije vodo predvsem, ker se vse več delodajalcev na potencialne kandidate obrača preko družbenih omrežij in ne po klasični poti iskanja kadra.
더 읽어보기: Kako napisati dober življenjepis – cv
Kadroviki resda še niso postali e-lovci na glave, zato pa številni delodajalci zaposlene iščejo kar preko družabnih omrežij, zato se prepričajte, da sledite profilom ”ogledanih” podjetij. V nadaljevanju pa je za vse aktivne iskalce zaposlitve Maja Kališnik iz zaposlitvenega portala mojaZaposlitev.당신은 pripravila nasvete, kako se lotili prenove in poliranja svoje spletne podobe.
Poguglajte za sabo
Preverite, kaj o vas ve stric Google. Kaj najde, potem ko v iskalno okno vnesete svoje ime in priimek. To je namreč prva stvar, ki jo bo storil tudi potencialni delodajalec. Šele kasneje bo zavil na družbena omrežja.
Izbrišite vse, kar se vam ne dopade
Nihče ni popoln, zato ste kdaj verjetno objaviti tudi kaj takega, kar danes obžalujete. Če naletite na kaj takšnega, kar bi lahko koga užalilo, to raje zbrišite, za prihodnje pa poskrbite, da bolje brzdate svoja čustva, da se vam kakšen zloben komentar kdaj ne vrne kot bumerang.
Zaprite neaktivne uporabniške račune
Večina nas ima številne uporabniške račune na različnih družbenih omrežjih, a le redki imajo čas, da vse vzdržujejo. Zato tiste, ki vegetirajo, zaprite. Neaktiven račun lahko namreč delodajalec interpretira kot to, da vas hitro mine zanimanje za novo stvar, kar v prevodu pomeni, da se boste hitro naveličal tudi dela pri njih.
Poskrbite za profilno sliko
Prvi vtis je sila pomemben in slabo sliko je težko sprati. To velja tudi za vašo profilno sliko, ki bo verjetno prvi vizualni stik delodajalca z vami. Ni treba, da imate zato sliko kot na osebnem dokumentu, ni pa priporočljivo, da je eksplicitna ali norčava. Naj bo čimbolj simpatična.
Poskrbite za vaše poimenovanje
Naj se vam zdi vaš vzdevek še tako zabaven, imejte v mislih, da vas delodajalec ne pozna in da ne pozna vaših internih šal. Vaš profil naj ima karseda normalno poimenovanje, sicer znate pustiti napačen vtis. Privarčujte takšne stvari za čas, ko boste trdno v sedlu.
”Zagrnite zavese”
Vsako družabno omrežje ime določene mehanizme, ki omogočajo določeno stopnjo zasebnosti. Preverite kako priprta vrata do svojih profilov puščate za zunanje opazovalce, kot je potencialni delodajalec. Poskrbite, da so nekatere fotografije in misli rezervirane le za oči prijateljev in družine in niso vidne vsem. In kako preverite koliko izdajate o sebi? Oglejte si svoj profil neprijavljeni.
Iščete zaposlitev?!
mojazaposlitev.si
Več koristnih nasvetov za isklace zaposlitve najdete na:
http://www.mojazaposlitev.si/kariera/