fbpx

Ste vedeli, da je lahko družabno omrežje jeziček na tehtnici, ko iščete zaposlitev?

Spletno udejstvovanje vam lahko škodi ali koristi

Moč družabnih omrežij je precej večja, kot si morda mislite. Celo tako zelo, da lahko vpliva na vašo zaposlitev! Danes namreč ni dovolj, da potencialnega delodajalca navdušite s CV-jem, sijati morate tudi s svojo spletno podobo, sicer ga lahko odbijete. Današnji kadroviki namreč do potankosti ne preučijo le vaših referenc v življenjepisu, ampak bodo kopali tudi po spletu, da spoznajo še vašo ''človeško'' plat, tisto manj zlikano verzijo tega kdo ste.

Družbena omrežja danes kadrovikom omogočajo, da poleg vašega CV-ja dobijo boljši vpogled v osebo, ki jo podjetje namerava zaposliti. Zato je pomembno, kljub navidezni nedolžnosti vaših objav in početja na spletu, pred prijavo na določeno zaposlitev na družbenih omrežji pomesti za sabo, če seveda menite, da je tam karkoli, s čimer bi si lahko prislužili črno piko potencialnega delodajalca. To ne pomeni, da zdaj hitro zaprete svoje profile, le v mislih imejte, da imajo lahko vaša spletna dejanja posledice.

Vohunite za sabo.
Vohunite za sabo.

Vaše udejstvovanja na družbenih omrežjih je lahko seveda tudi voda na vaš mlin, če ga znate uporabiti kot orodje mreženja in krepitve javne podobe. To pije vodo predvsem, ker se vse več delodajalcev na potencialne kandidate obrača preko družbenih omrežij in ne po klasični poti iskanja kadra.

PREBERITE ŠE: Kako napisati dober življenjepis – cv

Kadroviki resda še niso postali e-lovci na glave, zato pa številni delodajalci zaposlene iščejo kar preko družabnih omrežij, zato se prepričajte, da sledite profilom ”ogledanih” podjetij. V nadaljevanju pa je za vse aktivne iskalce zaposlitve Maja Kališnik iz zaposlitvenega portala mojaZaposlitev.si pripravila nasvete, kako se lotili prenove in poliranja svoje spletne podobe.

Poguglajte za sabo

Preverite, kaj o vas ve stric Google. Kaj najde, potem ko v iskalno okno vnesete svoje ime in priimek. To je namreč prva stvar, ki jo bo storil tudi potencialni delodajalec. Šele kasneje bo zavil na družbena omrežja.

Izbrišite vse, kar se vam ne dopade

Nihče ni popoln, zato ste kdaj verjetno objaviti tudi kaj takega, kar danes obžalujete. Če naletite na kaj takšnega, kar bi lahko koga užalilo, to raje zbrišite, za prihodnje pa poskrbite, da bolje brzdate svoja čustva, da se vam kakšen zloben komentar kdaj ne vrne kot bumerang.

Zaprite neaktivne uporabniške račune

Večina nas ima številne uporabniške račune na različnih družbenih omrežjih, a le redki imajo čas, da vse vzdržujejo. Zato tiste, ki vegetirajo, zaprite. Neaktiven račun lahko namreč delodajalec interpretira kot to, da vas hitro mine zanimanje za novo stvar, kar v prevodu pomeni, da se boste hitro naveličal tudi dela pri njih.

Poskrbite za profilno sliko

Prvi vtis je sila pomemben in slabo sliko je težko sprati. To velja tudi za vašo profilno sliko, ki bo verjetno prvi vizualni stik delodajalca z vami. Ni treba, da imate zato sliko kot na osebnem dokumentu, ni pa priporočljivo, da je eksplicitna ali norčava. Naj bo čimbolj simpatična.

Poskrbite za vaše poimenovanje

Naj se vam zdi vaš vzdevek še tako zabaven, imejte v mislih, da vas delodajalec ne pozna in da ne pozna vaših internih šal. Vaš profil naj ima karseda normalno poimenovanje, sicer znate pustiti napačen vtis. Privarčujte takšne stvari za čas, ko boste trdno v sedlu.

”Zagrnite zavese”

Vsako družabno omrežje ime določene mehanizme, ki omogočajo določeno stopnjo zasebnosti. Preverite kako priprta vrata do svojih profilov puščate za zunanje opazovalce, kot je potencialni delodajalec. Poskrbite, da so nekatere fotografije in misli rezervirane le za oči prijateljev in družine in niso vidne vsem. In kako preverite koliko izdajate o sebi? Oglejte si svoj profil neprijavljeni.

Dodatne Informacije

Iščete zaposlitev?!
mojazaposlitev.si

Več koristnih nasvetov za isklace zaposlitve najdete na:
http://www.mojazaposlitev.si/kariera/

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.