Vsako veliko podjetje ima svoje značilnosti in stereotipe, povezane z njim. Hashtag je neločljivo povezan z družbenim omrežjem Twitter, Ikea s sestavljanjem pohištva, Starbucks je znan po tem, da piše imena na lončke svojih strank ... Leonid Khan se je poigral s stereotipnimi predstavami o svetovno znanih podjetjih in jih vključil v svoje ilustracije na temo razgovorov za službo.
Vas zanima, kako bi potekali razgovori za službo pri podjetjih, kot so McDonald’s, Ikea, Apple, L’oreal in Samsung? Kazahstanski umetnik in ilustrator Leonid Khan je narisal 13 hudomušnih ilustracij, ki prikazujejo, kako bi pri svetovno znanih podjetjih potekali razgovori za službe, če bi ti temeljili na stereotipih o podjetjih.
더 읽어보기: 전 세계의 재미있는 생식기 이름
O mnogih blagovnih znamkah, s katerimi se srečujemo na dnevni ravni, krožijo številne anekdote in šale na njihov račun 당신은요 삽화 to povzamejo na popoln način. Ste kdaj delali za katero od teh podjetij? Zaupajte nam, ali je bilo res tako, kot je prikazano v nadaljevanju.