fbpx

Super Bowl 2016: najboljši oglasi med Super Bowlom

Super Bowl 2016

Super Bowl 2016 je vse bliže. Zgodil se bo 7. februarja 2016, ko se bosta na stadionu Levi v Santa Clari v Kaliforniji (domicil ekipe San Francisco 49ers) pomerili moštvi Caroline Panthers in Denver Broncos. A tako kot sama tekma je na Super Bowlu vsaj tako pomembno tudi spremljevalno dogajanje. Pri tem mislimo na oglase, ki se vrtijo med prekinitvami in so popkulturna kategorija zase. Toda če moramo na zmagovalca čakati do zadnjega sodnikovega žvižga, so vsi oglasi znani že vnaprej. Zato vam že zdaj razkrivamo najboljše oglase, ki se bodo odvrteli med jubilejnim 50. Super Bowlom.

Letos bo že jubilejni 50. Super Bowl. Gre za eno največjih prireditev na svetu, ki je v srčiki športni dogodek, a je že zdavnaj prerasla svoje okvire. Gre za enega najbolj komercialno obarvanih dogodkov, na katerem lahko gledalci uživajo ne samo v tekmi, ampak tudi v številnih oglaševalskih presežkih in osupljivih glasbenih nastopih. In tako kot se tekmovalci grebejo za žogo, se za sekunde med prekinitvami tekme grebejo oglaševalci. In to kljub temu, da ena stane celo premoženje (lani je NBC, ki je tekmo prenašal, za 30-sekundni oglas zaračunal 4,5 milijona ameriških dolarjev). A Super Bowl ima neverjetno moč, saj ima oglas v tem terminu doseg 250 vsakodnevnih oglasov.

더 읽어보기: 2015년 슈퍼볼: 최고의 슈퍼볼 광고 10개

Kaj pričakovati od nastopa 비욘세 in skupine 콜드플레이, ki bosta publiko zabavali med polčasom, ostaja skrivnost (himno bo pela 레이디 가가), kaj pričakovati od oglasov, pa si lahko ogledate v nadaljevanju, kjer vam predstavljamo najboljše oglase, ki se bodo odvrteli med tekmo Super Bowl 2016.

Finale ameriškega nogometa je v ZDA pravi praznik.
Finale ameriškega nogometa je v ZDA pravi praznik.

Najboljši oglasi med Super Bowlom 2016:

Heinz: Wiener Stamped

T-Mobile – Restricted Bling

Hyundai Elantra- Ryanville

Min – #DefyLabels

Avocados – #AvosInSpace

Bud Light – Bud Light Party is Coming

Shock – Unfiltered Talk with T.J Miller

Budweiser USA: Give A Damn

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.