fbpx

테스트: Mercedes-Benz C250 CDI 4matic – 빛나는 별의 다섯 가지 풍경

Mercedes-Benz C250 CDI 4matic

최근 출시된 Mercedes-Benz C-Class는 해당 부문의 카드를 철저히 뒤섞고 경쟁사의 뼈에 공포를 불어넣었습니다. 디자이너 Robert Lešnik과 엔지니어들은 S 클래스 세단의 크기를 줄이는 데 성공하여 더 작은 패키지에 모든 매력과 리무진의 편안함을 더 합리적인 가격으로 제공했습니다. 새로운 C는 실제로 더 작은 S처럼 작동하는데, 이는 플러스로만 간주될 수 있습니다.

Mercedesovega Razreda C tako ne potrebujemo posebej predstavljati, saj ga je tudi slovensko občinstvo 빠른 vzelo za svojega. Glede na skromnost prodajnih številk usihajočega segmenta, bi težko rekli vzljubilo, ampak na cestah ga že videvamo in ljudje se, kjerkoli se pojavi, za njim 또한 s pridom obračajo. Da bi test zapakirali nekoliko drugače kot običajno, smo avto “delili” z ljudmi različnih starosti in socialnih pozicij. Namen tega je bil prikazati njihovo percepcijo tega prestižnega vozila, ki je tudi nam, z redkimi izjemami, pustil izredno pozitiven vtis.

Zunanja podoba nove generacije baby eS-a bolj kot kdajkoli prej spominja na največjo hišno limuzino, kar mu lahko štejemo le v plus.
Zunanja podoba nove generacije baby eS-a bolj kot kdajkoli prej spominja na največjo hišno limuzino, kar mu lahko štejemo le v plus.

Luka, 35 let, samostojni podjetnik: “kot lastnik enako velikega vozila konkurenčne znamke, moram reči, da me je novi C z oblikovnega stališča res presenetil. Germanska umirjenost, je pri tem modelu postavljena v drugi plan, nadomeščata jo lepota in številne linije, o katerih si lahko pred leti pri trikraki zvezdi le sanjal. Me je pa zmotil povišan odmik od tal, zaradi katerega, ob 19-palčnih platiščih avto izgleda malce nenavadno. Limuzina mora po mojem mnenju biti bližje tlom in glede na športnost testnika (motor, pogon), bi tudi ta moral biti in delovati nižje.”

Eden od lepih detajlov je podpis enega od ustanoviteljev znamke na vetrobranskem steklu. Vse to pa ima svojo ceno.
Eden od lepih detajlov je podpis enega od ustanoviteljev znamke na vetrobranskem steklu. Vse to pa ima svojo ceno.

“Tudi o notranjosti je moj zapis ali ocena podobna, saj je svetlobna leta pred predhodnikom in ostala nemška konkurenta, glede občutkov (prestiža in ugleda) pušča daleč za sabo. Predvsem me je pozitivno presenetilo, da tudi pri osnovnih različicah, te izgledajo veliko bolj uglajene in prestižne kot “goli” različici audija A4 ali še bolj BMWja serije3. Glede zvočne zatesnjenosti 또한 sami plusi, še posebej, ker je 엔진 na zunaj dobro slišen in po mojem mnjenju premalo uglajen. Glede voznih lastnosti prav tako pozdravljam napredek, saj kljub 4matic pogonu, še vedno deluje kot avto z zadnjim pogonom. Cena je bila pričakovana, cena z dodatki pa je za moj okus vseeno malce preveč zasoljena in pri trgovcu bi vsekakor vprašal tudi o popustu, oziroma bi nekaj od opreme zlahka pustil na seznamu doplačil.”

Notranjost zaznamujejo izredno natančna izdelava, občutek za podrobnosti in kakovostni in izbrani materiali. Razred C je vsekakor pojem v segmentu športnih limuzin.
Notranjost zaznamujejo izredno natančna izdelava, občutek za podrobnosti in kakovostni in izbrani materiali. Razred C je vsekakor pojem v segmentu športnih limuzin.

Franc, 58 let, upokojenec: “ Oblikovno me je novi C res presenetil, saj so Mercedesi vedno veljali za oglate klasične limuzine, ki so imele točno določeno mesto na trgu in strukturo kupcev. Mene osebno niso nikoli prepričali, deloma tudi zaradi cene, ampak novi C vsekakor deluje bolje kot predhodni modeli, čeprav moj nakup tudi s tem še vedno ni ne vem kako verjeten. Sedenje je še vedno dokaj nizko in vstopanje oteženo, malenkost 그들은 엉망이다 또한 majhne odprtine vrat in prtljažnika, kar je po mojem mnenju posledica dinamične in neoglate oblike.”

“Potniška kabina ponuja veliko lepih detajlov tako na pogled kot otip, pohvaliti je treba filigransko natančnost in občutek za podrobnosti, kjer bi izpostavil ugledno zapiranje pokritih odlagalnih površin, izgleda kromiranih stikal, ki ne delujejo ceneno in čeprav nisem pristaš lesne imitacije, ta v C-ju izgleda odlično. Celotna notranjost namreč deluje uglajeno in prestižno in bo takšna tudi po letih uporabe. Malenkost zmoti le velikost in nasploh izgled osrednjega zaslona, saj ima ta velik rob in bi bil lahko večji. Konkurenca, tudi cenejša to ponuja. Končne cene ne bi komentiral, saj so vsi modeli tega cenovnega ranga tako ali tako predragi. Aja, sem jo ravno (pokomentiral). Pa naj ostane, saj drži.”

Sredinski zaslon bi lahko, glede na zajeten rob, bil tudi večjega premera. Tu tudi mnogo cenejša konkurenca ponuja večje "ekrane".
Sredinski zaslon bi lahko, glede na zajeten rob, bil tudi večjega premera. Tu tudi mnogo cenejša konkurenca ponuja večje “ekrane”.

Jure, 41 let, poslovnež, potnik: “Mercedesi so vedno veljali za avtocestne križarke, kjer si z njimi prišel na cilj najbolj spočit in glede tega mu tudi nobena prestižna znamka ni mogla blizu. Kot poslovnež, ki je veliko na poti, je to izredno pomembno in čeprav moraš ob odhodu na službeno pot, vzeti, kar pač je v voznem parku, bi bila ta odločitev veliko lažja, če bi v njem bili tudi novi C. Ob vožnji z njim, moram priznati, da sem še bolj prepričan v visok nivo limuzinskega udobja, kjer se zdi da pri podvozju in vzmetenju ždijo mali škratje, ki vseskozi skrbijo za čim boljše nastavitve obojega in optimalno počutje potnikov.”

더 읽어보기: Mercedesova renesančna pomlad – predstavitev novega razreda C

Na AC novi C kot da bi lebdel na napihnjeni blazini, odličnosti prej omenjenega pa zgovorno priča dejstvo, da takšnega udobja ni uspelo narušiti niti 19-palčnim platiščem z nizko presečnimi pnevmatikami. Glede porabe in dejstvo, da je bil testnik podkrepljen še s prestavno avtomatiko in štirikolesnim pogonom, lahko prav tako zapišem samo hvalo, saj se tudi pri večjih hitrostih, le stežka znajdeš v sedmih litrih, ob varčevanju pa vam šestica ne uide.

Sredinski krmilnik izgleda izjemno, rokovanje pa je po hitrem privajanju enostavno in hitro.
Sredinski krmilnik izgleda izjemno, rokovanje pa je po hitrem privajanju enostavno in hitro.

Irma, 38 let, pravnica: “Novi C je končno mercedes, razen razredov A in B, ki bi ga imele tudi me. Izgleda zelo dobro, za uporabo pa je nezahteven in tudi pri tolikšni moči, bi si ga zaupala voziti. Edino pozicija prestavne ročice avtomatike, ki je sicer zelo uglajena, me je zmotila, saj mi nekako “ne potegne”. Všeč mi je bil uporabniški vmesnik na sredini med sedežema, zelo lepo izgleda, rokovanje pa je, ko se ga enkrat navadiš, enostavnejše od klasičnih gumbov. Je pa limuzinski C zgolj pogojno uporaben za družinsko rabo, saj prtljažnik glede prostornosti ne briljira, močno pa ga omejuje tudi velikost odprtine, tako da tja večji 유모차 spraviš le z veliko mero treninga, včasih pa tudi muke.”

V drugi vrsti potnike pričaka podobna mera udobja, kot v prvi vrsti, le glede prostora za kolena še vedno ne zmore konkurirati rekorderju v obliki škode superb.
V drugi vrsti potnike pričaka podobna mera udobja, kot v prvi vrsti, le glede prostora za kolena še vedno ne zmore konkurirati rekorderju v obliki škode superb.

“Izgled bi ocenila z oceno pet, saj izgleda odlično iz kateregakoli zornega kota, razen zadnji del zahteva privajanje. Zadnje luči bi lahko bile tudi malce širše, se mi zdi, da bi tako izpadel še bolje. Mogoče so to privarčevali za facelift (smeh). Eh, ko so mi omenili ceno, sem zopet postala ljubiteljica manjših mercedezovih modelov, se pravi razredov A in B, saj je toliko denarja za na koncu tako “majhen” avto. Mogoče bi bila moja ocena glede tega, malce drugačna, če bi šlo za karavana. Se slišimo zopet, ko boste testirali tega (nasmešek).”

Oblika zadka in predvsem zadnjih luči, "diktira" velikost odprtine prtljažnika ki je zaradi "seksapila" manjša in posledično vpliva na uporabnost prtljažnika.
Oblika zadka in predvsem zadnjih luči, “diktira” velikost odprtine prtljažnika ki je zaradi “seksapila” manjša in posledično vpliva na uporabnost prtljažnika.

Miha, 34 let, avtomobilski novinar: “Baby eS, kot mu novinarji pravimo, je zagotovo napredoval. O tem ni dvoma. Tako oblikovno kot vsebinsko in konkurenca bo imela kar nekaj dela. Razred C prepriča tako z zunanjo uglajenostjo, ki so ji dodali občutno mero športnosti, znotraj pa je vse skreirano na način da deluje lepo in kakovostno, ter ne glede na opremsko različico prestižno. Pohvaliti moram izgled sredinske konzole in vratnih oblog, kakor tudi bogate ambientalne razsvetljave, ki ponoči osvetljuje vse mogoče, zelo diskretno in prestižno. Še vedno hvalim artico imitacijo usnja, ki tudi pri nižje cenovno pozicioniranih različicah nudi za mercedezove modele skoraj nujno mero udobja. Poleg tega je imel testnik tudi sedeža z nastavljivim sedalnim delom, kar je prav tako plus, ob pogledu na ceno testnika, pa bi vseeno pričakovali pravo usnje. Ob tem moram omeniti, da v kombinaciji s svetlim oblazinjenjem vse skupaj deluje še bolje, kupec pa lahko prvič tudi kombinira zunanji look (in se odloči recimo za avantgard ali AMG line opremo), znotraj pa se določi za klasično eleganco v obliki istoimenskega paketa. Res hvale vredno.”

Z boka res ni enostavno ugotoviti ali pred vami stoji eS ali novi razred C.
Z boka res ni enostavno ugotoviti ali pred vami stoji eS ali novi razred C.

“Tudi v vožnji je C pridobil, saj se pelje bolj dinamično, a še vedno uglajeno, kljub temu pa ne zmore priključiti in na zaprtih cestnih odsekih slediti bavarskemu konkurentu. Ne me razumeti narobe, približek je očiten, ampak razlika vseeno ostaja. Mogoče mu malce zmanjka tudi zaradi avtomatike, ki čeprav je uglajena in prestavlja skoraj neopazno, ni najhitrejša, enako pa velja tudi za vodljivost, saj je krmilni mehanizem prej omenjenega konkurenta še bolj natančen. Glede porabe pa kapo dol. Pogon 4matic prav tako priporočamo, saj tudi z njim ni izgubil tako všečne okretnosti in tistega občutka zadnjega pogona. 가격 그것은 segmentu in znamki primerna, zato se morajo kupci preudarno spoprijeti z občutno daljšim seznamom doplačil, kot pri predhodniku. Smo pa pri testniku glede na ceno pogrešali več napredne tehnike oziroma asistenčnih sistemov.”

추가 정보

Več informacij o modelu na:
www.mercedes-benz.si/novi_razredC

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.