우리 휴대폰에 설치된 앱은 말 그대로 우리의 개인 정보를 손끝에서 확인할 수 있습니다. 그리고 무엇보다도 광고 공간 판매에도 참여하기 때문에 설정된 목표를 더 쉽게 달성하는 데 유용합니다.
Razne aplikacije zbirajo različne podatke o nas. Ko pristanemo na pogoje katere koli aplikacije ali spletnega mesta, ji oziroma mu damo dovoljenje za zbiranje naših podatkov, da lahko uporabljamo njihove storitve. Clario, podjetje za kibernetsko varnost, pravi, da največ podatkov zberejo prav tiste aplikacije, v katerih je uporabnik v središču pozornosti. Če imate torej v aplikaciji profil po meri, potem ta zagotovo zbira vaše osebne podatke.
Facebook, Instagram in dve aplikaciji za zmenke so pri tem absolutni prvaki, kaže raziskava podjetja Clario. Tu je seznam 10 aplikacij, ki zbirajo največ podatkov.
- 페이스북: 70 % zbranih osebnih podatkov
- 인스 타 그램: 58,82 % zbranih osebnih podatkov
- 부싯깃: 55,88 % zbranih osebnih podatkov
- 그라인더: 52,94 % zbranih osebnih podatkov
- 우버: 52,94 % zbranih osebnih podatkov
- 끔찍한: 41,18 % zbranih osebnih podatkov
- Tesco: 38,24 % zbranih osebnih podatkov
- 스포티 파이: 35,29 % zbranih osebnih podatkov
- MyFitnessPal: 35,29 % zbranih osebnih podatkov
- 제트2: 35,29 % zbranih osebnih podatkov
Družbeno omrežje Facebook tako zbira največ osebnih podatkov, sledi mu Instagram. Tinder in Gridr, dve aplikaciji za zmenke, zbirata osebne podatke kot so ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni podatki in tudi podatke, kot je ta, ali imate hišnega ljubljenčka.
Če ne želite deliti toliko osebnih podatkov v teh aplikacijah, lahko preverite dovoljenja ali pa v nastavitvah naprave nekaterim aplikacijam onemogočite dostop. Na vas je, da se odločite, koliko osebnih podatkov želite deliti.