fbpx

가장 안전한 자동차는 다음과 같습니다 (2019)

Suzuki Ignis

어떤 차가 가장 안전한지 궁금하시죠?! 최근 MEPs는 교통 안전 기준을 더욱 강화하고 높이는 법안에 투표했습니다. 이 규정은 EU에서 판매되는 모든 자동차에 적용될 수 있으며 3년 후에 발효됩니다. 그리고 어떤 자동차가 가장 안전합니까? 그리고 2019년에도 살 수 있나요?!

Spremenjena zakonodaja vsebuje določila o dodatnih preizkusih trkov 그리고 vgradnjo asistenčnih sistemov, kot je samodejno zaviranje v sili z detekcijo peščev in kolesarjev, asistent za ohranjanje voznega pasu in inteligentni sistem za nadzor hitrosti, pri katerem vam bo vibrirala stopalka za plin, ko boste prekoračili najvišjo dovoljeno hitrost. Govora je bilo celo o priporočilih, da bi se v avtomobile vgrajevale tako imenovane črne skrinjice, ki bi zabeležile podatke pred trkom. S pomočjo skrinjic bi nato lažje našli razloge za nastanek prometnih nesreč. Po ocenah EU, naj bi s temi ukrepi v naslednjih 15 letih, rešili 오른쪽 25.000 življenj.

Pri pregledu najvarnejših avtomobilov, se bomo poslužili rezultatov testiranja 유로 NCAP. Le ti se stalno izpopolnjujejo, saj tudi varnostna tehnologija v avtomobilih, z vsakim novim modelom napreduje. V letu 2016, je prišlo do spremembe, pri kateri so pričeli s testiranji avtomobilov z njihovo osnovno opremo in nato ponovili teste z modeli, ki so imeli vgrajeno dodatno varnostno opremo, oziroma višje nivoje opreme. Za testiranje izberejo modele s takšno opremo in motorjem, ki predstavlja najbolje prodajano različico, na področju širše Evrope.

Euro NCAP testiranje predstavlja simulacijo trkov in njihov vpliv na potnike v avtomobilu. S preizkusi trkov in opreme preučujejo vpliv na voznika in sovoznika, na otroke na zadnjih sedežih(6 in 10 let), na pešce, druge ranljive udeležence v prometu in varnostno opremo, ki je vgrajena v avtomobil. Preizkus zajema trk v oviro, v širini polovice avtomobila, pri hitrosti 64 km/h. Sledi trk v oviro, ki jo lahko primerjamo s steno, pri hitrosti 50km/h. Nato se simulira udarec v bok, z drugim vozilom, pri hitrosti 50km/h. Za konec potrebujejo še četrti avtomobil, s kateri preizkusijo bočni nalet v drog ali drevo, pri hitrosti 32km/h. Poleg samega avtomobila preizkusijo še druge komponente, kot je sedež in varnostni pas, pri simulacija naleta od zadaj in sicer pri hitrosti 16 그리고 24 km/h. Preizkusiti je potrebno tudi prednji del, v primeru trka s pešcem. Pri hitrosti 시속 40km preizkusijo udarec z glavo od pokrov motorja in udarec z zgodnjim in spodnjim delom nog. Praktični preizkusi zajemajo še preizkus samodejnega zaviranja v sili pri hitrosti 50 그리고 시속 70km, sistem za prepoznavanje pešcev in sistem oziroma opozorilo za ohranjanje ali nenamerno zapuščanje voznega pasu.

Predstavili vam bomo nekaj najbolj aktualnih avtomobilov, ki so na testiranju Euro NCAP dosegli vseh 5 zvezdic. Če avtomobila ni na seznamu, to še ne pomeni da je slab ali nevaren. Po vsej verjetnosti Euro NCAP testi še niso bili opravljeni ali pa je za las zgrešil peto zvezdico. Avtomobile smo navedli po abecednem vrstnem redu.

Alfa Romeo Stelvio – 2018

알파로메오 스텔비오
알파로메오 스텔비오

알파 로메오 Stelvio je prvi SUV znamke Alfa Romeo in je dobil ime po znamenitem italijanskem gorsko-cestnem prelazu. Športni terenec je Euro NCAP preizkus opravil leta 2017 in dobil vseh 5 zvezdic.

Varnost voznika in sovoznika: 97%
Varnost otrok na zadnjih sedežih: 84%
Varnost pešcev in drugih ranljivih udeležencev v prometu: 71%
Tehnologija za opozarjanje, asistenco in preprečevanje nevarnih situacij: 60%

Audi A6 – 2018

아우디 A6
아우디 A6

아우디 A6 je Audijeva najaktualnejša poslovna limuzina, ki je testiranja opravila v letu 2018. Kot je za premijski razred primerno, je A6 dosegel visoke rezultate na testiranju.

Varnost voznika in sovoznika: 93%
Varnost otrok na zadnjih sedežih: 85%
Varnost pešcev in drugih ranljivih udeležencev v prometu: 81%
Tehnologija za opozarjanje, asistenco in preprečevanje nevarnih situacij: 76%

BMW 5 – 2019

BMW 5
BMW 5

BMW 5 je limuzina premijskega razreda, s katero so bila testiranja opravljena v letu 2017. Odstotki uspešnosti so pričakovani visoki in gre vsekakor za varen avtomobil.

Varnost voznika in sovoznika: 91%
Varnost otrok na zadnjih sedežih: 85%
Varnost pešcev in drugih ranljivih udeležencev v prometu: 81%
Tehnologija za opozarjanje, asistenco in preprečevanje nevarnih situacij: 59%

Citroën C3 Aircross

Citroën C3 Aircross
Citroën C3 Aircross

Citroën C3 Aircross je kompakten mestni avtomobil, ki navdušuje s svojo podobo in je kot nalašč za mestno življenje. Poleg tega je tudi varen in nudi varno zavetje za potnike na zadnjih sedežih.

Varnost voznika in sovoznika: 85%
Varnost otrok na zadnjih sedežih: 82%
Varnost pešcev in drugih ranljivih udeležencev v prometu: 64%
Tehnologija za opozarjanje, asistenco in preprečevanje nevarnih situacij: 60%

DS 7 크로스백

DS 7 크로스백
DS 7 크로스백

DS 7 크로스백 je danes samostojna blagovna znamka in del skupine PSA. Odstotki uspešnosti so med višjimi, kar je tudi zahvala visokega nivoja serijske varnostne opreme.

Varnost voznika in sovoznika: 91%
Varnost otrok na zadnjih sedežih: 87%
Varnost pešcev in drugih ranljivih udeležencev v prometu: 73%
Tehnologija za opozarjanje, asistenco in preprečevanje nevarnih situacij: 76%

포드 포커스

포드 포커스 ST
포드 포커스 ST

포드 포커스 najaktualnejši Focus ne samo da je prijeten za oči, v njem bo namreč tudi občutek varnosti na visokem nivoju. Focus ima velik posluh za potnike v avtomobilu, pri tem pa niso pozabili na ostale udeležence v prometu. Poleg tega omogoča visok nivo varnostnih sistemov.

Varnost voznika in sovoznika: 85%
Varnost otrok na zadnjih sedežih: 87%
Varnost pešcev in drugih ranljivih udeležencev v prometu: 72%
Tehnologija za opozarjanje, asistenco in preprečevanje nevarnih situacij: 75%

혼다 시빅

혼다 시빅
혼다 시빅

혼다 시빅 je ena izmed najpriljubljenejših Hond. V letu 2017 je na testiranju dosegla 4 zvezdica, v letu 2018 pa so jo preizkusili ponovno. Izkazala se je bolje in prejela vseh 5 zvezdic. Je varna za potnike in prepriča z visokim nivojem varnostne opreme.

Varnost voznika in sovoznika: 92%
Varnost otrok na zadnjih sedežih: 75%
Varnost pešcev in drugih ranljivih udeležencev v prometu: 75%
Tehnologija za opozarjanje, asistenco in preprečevanje nevarnih situacij: 88%

현대 싼타페

현대 싼타페
현대 싼타페

현대 싼타페 je eden izmed večjih SUV-jev na slovenskem tržišču. Je primeren za posameznike in družine saj posveča veliko pozornosti potnikom, še posebno tistim najmlajšim.

Varnost voznika in sovoznika: 94%
Varnost otrok na zadnjih sedežih: 88%
Varnost pešcev in drugih ranljivih udeležencev v prometu: 67%
Tehnologija za opozarjanje, asistenco in preprečevanje nevarnih situacij: 76%

재규어 I-페이스

재규어 I-페이스
재규어 I-페이스

재규어 I-페이스 je popolnoma električen avtomobil, ki poleg naprednega pogona, zagotavlja tudi napredno varnost. Visok nivo varnostne opreme in posluh, tako da potnike, kot za ostale udeležence v prometu, sta mu omogočila osvojitev vseh 5 zvezdic brez kakršnih težav.

Varnost voznika in sovoznika: 91%
Varnost otrok na zadnjih sedežih: 81%
Varnost pešcev in drugih ranljivih udeležencev v prometu: 73%
Tehnologija za opozarjanje, asistenco in preprečevanje nevarnih situacij: 81%

Jeep Compass

Jeep Compass
Jeep Compass

Jeep Compass je najnovejši modelski predstavnik znamke Jeep. Dobro je poskrbljeno za potnike spredaj in za naše najmlajše zadaj. Kompakten mestni SUV-je dober sopotnik in se znajde tudi v mestu.

Varnost voznika in sovoznika: 90%
Varnost otrok na zadnjih sedežih: 83%
Varnost pešcev in drugih ranljivih udeležencev v prometu: 64%
Tehnologija za opozarjanje, asistenco in preprečevanje nevarnih situacij: 59%

Kia Stinger

Kia Stinger
Kia Stinger

Kia Stinger je hitra športna limuzina, ki ima prav strupen dizajn. Poleg športnega pridiha je tudi varna, z visokim nivojem varnostne opreme.

Varnost voznika in sovoznika: 93%
Varnost otrok na zadnjih sedežih: 81%
Varnost pešcev in drugih ranljivih udeležencev v prometu: 78%
Tehnologija za opozarjanje, asistenco in preprečevanje nevarnih situacij: 82%

랜드로버 디스커버리

랜드로버 디스커버리
랜드로버 디스커버리

랜드로버 디스커버리 je pravi, velik SUV, ki se lahko brez najmanjših težav spopade s terenom. Ker pa ga bomo večinoma videvali po mestu, je temu primerna tudi varnost za volanom in izven njega.

Varnost voznika in sovoznika: 90%
Varnost otrok na zadnjih sedežih: 80%
Varnost pešcev in drugih ranljivih udeležencev v prometu: 75%
Tehnologija za opozarjanje, asistenco in preprečevanje nevarnih situacij: 73%

Lexus ES

Lexus ES 300h
Lexus ES 300h

Lexus ES je predstavnik višjega limuzinskega razreda in kot tak, ima varnost v malem prstu. Že pregovorno varen Lexus je tokrat še potrdil dejstvo, da ko gre za varnost, pri Lexusu dobro vedo kaj delajo.

Varnost voznika in sovoznika: 91%
Varnost otrok na zadnjih sedežih: 87%
Varnost pešcev in drugih ranljivih udeležencev v prometu: 90%
Tehnologija za opozarjanje, asistenco in preprečevanje nevarnih situacij: 77%

Maserati Ghibli

Maserati Ghibli
Maserati Ghibli

Maserati Ghibli je limuzinski predstavnik te italijanske športne znamke s trizobom. Testiranje je bilo opravljeno že leta 2013, a se je že takrat Ghibli odlično izkazal.

Varnost voznika in sovoznika: 95%
Varnost otrok na zadnjih sedežih: 79%
Varnost pešcev in drugih ranljivih udeležencev v prometu: 74%
Tehnologija za opozarjanje, asistenco in preprečevanje nevarnih situacij: 81%

마즈다 6

마즈다 6
마즈다 6

마즈다 6 je že dvakrat osvojila vseh 5 zvezdic. Prvič leta 2013 in nato še v letu 2018. Aktualna Mazda 6 je prava lepotica, ki je izredno varno, na vedno višjem nivoju in ponuja obilico prostora.

Varnost voznika in sovoznika: 95%
Varnost otrok na zadnjih sedežih: 91%
Varnost pešcev in drugih ranljivih udeležencev v prometu: 66%
Tehnologija za opozarjanje, asistenco in preprečevanje nevarnih situacij: 73%

메르세데스-벤츠 A

메르세데스-벤츠 A
메르세데스-벤츠 A

메르세데스-벤츠 A je sicer najmanjši izmed Mercedesov, a zaradi tega nič manj varen. Poleg moderne tehnologije in naprednih audi-video sistemov ponuja visok nivo varnosti in kopico dodatne varnostne opreme.

Varnost voznika in sovoznika: 96%
Varnost otrok na zadnjih sedežih: 91%
Varnost pešcev in drugih ranljivih udeležencev v prometu: 92%
Tehnologija za opozarjanje, asistenco in preprečevanje nevarnih situacij: 75%

MINI Countreyman

미니 컨트리맨
미니 컨트리맨

미니 컨트리맨 je večji izmed MINI-jev, ponuja več prostora in se še vedno vozi suvereno, kot se za MINI-ja spodobi. Je praktičen in povsem zadovolji varnostnim standardom.

Varnost voznika in sovoznika: 90%
Varnost otrok na zadnjih sedežih: 80%
Varnost pešcev in drugih ranljivih udeležencev v prometu: 64%
Tehnologija za opozarjanje, asistenco in preprečevanje nevarnih situacij: 51%

Mitshubishi Eclipse Cross

Mitsubishi Eclipse Cross
Mitsubishi Eclipse Cross

Mitsubishi Eclipse Cross je srednje velik mestni križanec, ki je navdušil s svojo obliko. Varnost voznika in sovoznika je na visokem nivoju, veliko pozornosti pa so namenili ostalim ranljivim udeležencem v prometu.

Varnost voznika in sovoznika: 97%
Varnost otrok na zadnjih sedežih: 78%
Varnost pešcev in drugih ranljivih udeležencev v prometu: 80%
Tehnologija za opozarjanje, asistenco in preprečevanje nevarnih situacij: 71%

닛산 리프

닛산 리프
닛산 리프

닛산 리프 je še en izmed električnih predstavnikov na našem seznamu. Druga generacija je še naprednejša od prve in še bolj popularna. Visok nivo varnost še dodatno poudari smotrnost nakupa takšnega avtomobila.

Varnost voznika in sovoznika: 93%
Varnost otrok na zadnjih sedežih: 86%
Varnost pešcev in drugih ranljivih udeležencev v prometu: 71%
Tehnologija za opozarjanje, asistenco in preprečevanje nevarnih situacij: 71%

Opel Grandland X

Opel Grandland X
Opel Grandland X

Opel Grandland X je večji izmed Oplovih aktivnim avtomobilov z oznako X. Družinski avtomobil ima podobo SUV-ja. Naši najmlajši bodo na varnem, za voznika sovoznika pa je prav tako dobro poskrbljeno.

Varnost voznika in sovoznika: 84%
Varnost otrok na zadnjih sedežih: 87%
Varnost pešcev in drugih ranljivih udeležencev v prometu: 63%
Tehnologija za opozarjanje, asistenco in preprečevanje nevarnih situacij: 60%

푸조 508

푸조 508
푸조 508

푸조 508 je v tem trenutku najboljši v paleti vozil, ki jo ponuja znamka Peugeot. Temu primerno je dosegel visoke odstotke pri testiranju in je tudi sicer napreden in varen avtomobil.

Varnost voznika in sovoznika: 96%
Varnost otrok na zadnjih sedežih: 86%
Varnost pešcev in drugih ranljivih udeležencev v prometu: 71%
Tehnologija za opozarjanje, asistenco in preprečevanje nevarnih situacij: 79%

포르쉐 카이엔

Porsche Cajenne
포르쉐 카이엔

포르쉐 카이엔 je športni SUV, ki združuje v sebi luksuz in športni zanos. Dober rezultat je bilo za pričakovati, saj gre vendarle za enega izmed inženirsko bolj naprednih avtomobilov.

Varnost voznika in sovoznika: 95%
Varnost otrok na zadnjih sedežih: 80%
Varnost pešcev in drugih ranljivih udeležencev v prometu: 73%
Tehnologija za opozarjanje, asistenco in preprečevanje nevarnih situacij: 62%

레인지로버 벨라

레인지로버 벨라
레인지로버 벨라

레인지로버 벨라 je izjemno privlačen Range Rover, ki poleg tehnologije, kakovostnih materialov in zavidljivih terenskih sposobnosti še dobro poskrbi za svoje uporabnike. Ni presenetljivo, da že osnovna različica ponuja kopico varnostne opreme.

Varnost voznika in sovoznika: 93%

Varnost otrok na zadnjih sedežih: 85%

Varnost pešcev in drugih ranljivih udeležencev v prometu: 74%

Tehnologija za opozarjanje, asistenco in preprečevanje nevarnih situacij: 72%

Renault Koleos

Renault Koleos
Renault Koleos

Renault Koleos je večji SUV, primeren za družine, saj je varen in ponuja obilico prostora. Velikost avtomobila in višje sedenje sta še dodatna razloga za večjo varnost za volanom.

Varnost voznika in sovoznika: 90%
Varnost otrok na zadnjih sedežih: 79%
Varnost pešcev in drugih ranljivih udeležencev v prometu: 62%
Tehnologija za opozarjanje, asistenco in preprečevanje nevarnih situacij: 75%

SEAT Arona

Seat Arona
SEAT Arona

SEAT Arona je prikupen manjši mestni križanec, ki je ustvarjen kot nalašč za mestno središče. Kompaktne mere in okretnost so pozitivna prednost v mestnem okolju. Temu primerno je poskrbljeno tudi za varnost, še posebej za ranljive udeležence v prometu.

Varnost voznika in sovoznika: 95%
Varnost otrok na zadnjih sedežih: 80%
Varnost pešcev in drugih ranljivih udeležencev v prometu: 77%
Tehnologija za opozarjanje, asistenco in preprečevanje nevarnih situacij: 60%

Suzuki Ignis

Suzuki Ignis
Suzuki Ignis

Suzuki Ingis je simpatičen malček, ki se zaradi inovativnega štirikolesnega pogona lahko povsem suvereno kosa tudi s terenom. Z nekaj dodatne varnostne opreme in podporo dveh prednjih kamer za zaviranje v sili, si je tudi ignis prislužil vseh 5 zvezdic na preizkusu.

Varnost voznika in sovoznika: 87%
Varnost otrok na zadnjih sedežih: 79%
Varnost pešcev in drugih ranljivih udeležencev v prometu: 77%
Tehnologija za opozarjanje, asistenco in preprečevanje nevarnih situacij: 60%

코디악의 부끄러운 일

코디악의 부끄러운 일
코디악의 부끄러운 일

코디악의 부끄러운 일 je največji izmed Škodinih SUV-jev. Je varen avtomobil, večjih dimenzij, kar pomeni da imamo na voljo tudi več prostora v notranjosti in več prtljažnega prostora. Tudi terenske zmogljivosti Škode Kodiaq niso zanemarljive.

Varnost voznika in sovoznika: 92%
Varnost otrok na zadnjih sedežih: 77%
Varnost pešcev in drugih ranljivih udeležencev v prometu: 71%
Tehnologija za opozarjanje, asistenco in preprečevanje nevarnih situacij: 54%

테슬라 S

테슬라 S
테슬라 S

테슬라 S je prvi Teslin model, ki je osvojil svet in ena izmed pionirjev električno gnanih avtomobilov. Tehnologija v avtomobilu je na visokem nivoju, prav tako varnostni sistemi. Nekateri izmed njih so že delno ali v celoti pripravljeni na avtonomno vožnjo.

Varnost voznika in sovoznika: 82%
Varnost otrok na zadnjih sedežih: 77%
Varnost pešcev in drugih ranljivih udeležencev v prometu: 66%
Tehnologija za opozarjanje, asistenco in preprečevanje nevarnih situacij: 71%

Toyota C-HR

Toyota C-HR
Toyota C-HR

Toyota C-HR je križanec, ki nas je presenetil s svojo podobo. Je nenavadna, a to še ne pomeni da nam ni všeč. Visok nivo varnosti je pri znamki Toyota že samoumeven in nič drugače ni pri modelu C-HR. Dobila je visoke ocene za varnost voznika in sovoznika in se izkazala pri preizkusu ranljivih udeležencev v prometu.

Varnost voznika in sovoznika: 95%
Varnost otrok na zadnjih sedežih: 77%
Varnost pešcev in drugih ranljivih udeležencev v prometu: 76%
Tehnologija za opozarjanje, asistenco in preprečevanje nevarnih situacij: 78%

폭스바겐 투아렉

폭스바겐 투아렉
폭스바겐 투아렉

폭스바겐 투아렉 je po odsotnosti Pheatona postal zastavonoša znamke. Visok nivo tehnologije omogoča visoko varnost, tako kot za potnike, kot za ostale udeležence v prometu. Touareg je prostoren avtomobil z najmodernejšo tehnologijo.

Varnost voznika in sovoznika: 89%
Varnost otrok na zadnjih sedežih: 86%
Varnost pešcev in drugih ranljivih udeležencev v prometu: 72%
Tehnologija za opozarjanje, asistenco in preprečevanje nevarnih situacij: 81%

31. Volvo

Volvo S60
Volvo S60

Volvo S60 in vsi ostali avtomobili znamke Volvo so pravzaprav sinonim za varnost na cesti. Marsikatera varnostna pogruntavščina je nastala prav na švedskem. Volvo ima celo filozofijo, da v prihodnje ne bi bilo več smrtnih žrtev, v avtomobilih znamke Volvo.

Varnost voznika in sovoznika: 96%
Varnost otrok na zadnjih sedežih: 84%
Varnost pešcev in drugih ranljivih udeležencev v prometu: 74%
Tehnologija za opozarjanje, asistenco in preprečevanje nevarnih situacij: 76%

Kot je vidno s seznama, pri varnosti prevladujejo premijske 브랜드, ki so tudi višje na cenovni lestvici. A to še ne pomeni, da so manjši avtomobili nevarni, saj so se tudi ti izkazali na Euro NCAP testih. V Sloveniji, tako kot v večini držav evropske unije vozimo varne avtomobile, le ti pa bodo z leti še varnejši in stremeli k temu, da bo število smrtnih žrtev zaradi prometa enako 0.

추가 정보

추가 정보:
euroncap.com

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.