Sprijaznimo se, sreča in delo gresta le malokrat z roko v roki. Rezultati raziskave Gallup iz leta 2013, pri kateri je sodelovalo več kot 180 milijonov ljudi, celo pravijo, da je le 13 odstotkov zaposlenih zadovoljnih s svojim delovnim mestom. Ti pa so se izkazali tudi kot bolj motivirani, energični in produktivni od svojih nesrečnih kolegov. Dobra novica raziskave je, da genetika na naše zadovoljstvo v službi vpliva le v pičlih 5 odstotkih, kar pomeni, da je ostalo odvisno od nas samih ...
Tukaj je 7 nasvetov za vse, ki bi bili radi na svojem delovnem mestu malce bolj srečni in zadovoljni, saj vsi dobro vemo, da je konec koncev to dobro tudi za naše zdravje …
1. Motivirajmo se
O službi razmišljajmo pozitivno in se redno opomnimo, da nam le-ta omogoča bolj srečno življenje, polno hobijev in dejavnosti, ki si jih drugače ne bi mogli privoščiti.
2. Ne pozabimo, da smo sami krivi za svojo (ne)srečo
Na koncu dneva imamo le dve možnosti – da se odločimo za kaj drugega ali pa naredimo največ iz tega, kar imamo (delamo). V vsakem primeru je sreča odvisna od nas samih in od nikogar drugega …
3. Ne obremenjujmo se z nepotrebnim
Čeprav je dobro vedeti, kaj se dogaja s svetovnim gospodarstvom, se glede stvari, ki jih ne moremo imeti pod nadzorom ni vredno preveč obremenjevati. Srečni ljudje so pripravljeni in obveščeni, vendar pa ne dovolijo, da bi trepetali zaradi stvari, na katere ne morejo vplivati.
4. Ne primerjajmo se z drugimi
Če uživamo v občutku zadovoljstva, ki je posledica primerjave z drugimi, nismo več gospodarji lastne sreče. Ko smo zadovoljni s svojimi dosežki, bodimo enostavno zadovoljni in ne iščimo potrditve drugje. Nikoli ne pozabimo, da nikoli nismo tako dobri ali tako slabi, kot pravijo drugi …
5. Nagradimo se s počitkom
To, da trdo garamo, je pomembno, a nikoli ne tako zelo kot je pomemben počitek. Med delom si privoščimo redne odmore, pa če tudi le za 5 minut. Sprehodimo se, potelovadimo, poglejmo stran od računalnika, privoščimo si zdrave in redne obroke …
6. Ne sodimo in ne opravljajmo
Opravljanje in kritiziranje drugih prinaša negativne posledice, kot je na primer občutek krivde. Ko začutimo željo po govoričenju, se enostavno vprašajmo, če bi se dobro počitili na mestu opravljanega. Zadržimo se in na koncu dneva ne bo razloga za slabo vest.
7. Nejasnosti razrešujmo sproti
Trudimo se, da vse nejasnosti na delovnem mestu razrešimo sproti. V kolikor česa ne razumemo, prosimo za bolj natančna navodila in razčistimo morebitne konflikte. Bolj kot bodo stvari jasne med nami in našimi nadrejenimi, pa tudi ostalimi sodelovci, bolj veseli bomo na svojem delovnem mestu.
적응 및 적응:
www.forbes.com