오스카 수상자들이 헐리우드 장편영화뿐 아니라 가전제품 광고까지 촬영했다는 증거로, 유명 영화배우 브래드 피트, 유명 감독 다미엔 셔젤, 가정용 커피머신 대표 브랜드 드롱기 등이 참여한 단독 캠페인이다. 팀을 이루었습니다. .
Direktor podjetja Massimo Garavaglia je k sodelovanje v kampanji povabil Brada Pitta, ker verjame, da je oskarjev nagrajenec idealen ambasador, ki bo zgodbo De’Longhi-ja lahko ponesel v svet s svojo mednarodno prezenco, ki izraža njegovo drznost, obenem pa prefinjeno eleganco, ki uteleša duh znamke De’Longhi. 브레드 피트 je velik ljubitelj umetnosti, ki ne skriva svoje strasti do estestske plati arhitekture in oblikovanja. Vse, kar s svojimi vrednotami izraža tudi bistvo znamke De’Longhi in podjetja, tesno povezanega s svojimi koreninami ter prepoznavnega po italijanski strasti do elegance, ki presega klasične stereotipe in je dostopna celemu svetu.
Zanj je kava več kot le napitek
Oskarjevec, ki je po narodnosti Američan, pristno uživanje ob skodelici kave povezuje z evropskim načinom življenja, ki ga navdihuje. “Zame je kava več kot le napitek. Je obred, ki omogoča, da se ustavimo in ustvarimo trenutek, v katerem lahko resnično uživamo. Ta lastnost, ki jo pozna večina Evropejcev, je tudi zame navdihujoča,” svoj pogled opiše Brad Pitt, ki si popolnega dneva ne predstavlja brez vsaj treh skodelic svojega najljubšega kapučina. “Moj jutranji ritual, ki ga popoldne nadgradim še z dodatno skodelico espressa.”
Harmonija, kakovost in eleganca so bile odločilne lastnosti znamke, zaradi katerih je Brad Pitt v sodelovanju z znamko De’Longhi videl uspešno partnerstvo. “Sedaj še bolj cenim njihov občutek za detajle. Značilen italijanski dizajn ter pozornost, ki jo namenijo oblikovanju izdelkov, premišljeno za tiste ljudi, ki jih bodo uporabljali. Podrobnosti, ki morda na prvi pogled niso očitne, imajo pa sčasoma globok učinek na naše življenje.”
Vstopite v zakulisje snemanja s slavnim igralcem
Ob slavnem igralcu in režiserju sta svoj pečat kampanji dodala še dva oskarjeva nagrajenca, snemalec Linus Sandgren in skladatelj Justin Hurwitz, ki je svoj navdih za izvirno glasbeno spremljavo črpal iz režiserjeve ideje in Bradovega neprimerljivega šarma. Ekipo je s svojim fotografskim čutom za estetiko zaokrožil Lachlan Bailey in končnemu izdelku vdahnil občutek izvirnosti. Video gledalce popelje v zakulisje Bradovega vsakdanjika, od nakupa kavnih zrn do vožnje po ulicah Los Angelesa na svojem motorju in kratkega postanka na bencinski črpalki. Utrinki, ki predstavljajo trenutke, katerih se veseli večina od nas – priti domov in se končno sprostiti ob izvrstni kavi.