fbpx

Zakaj Brad Pitt obožuje kapučino?

De’Longhi z Bradom Pittom odpira novo poglavje v svetu kavnih avtomatov

Dokaz za to, da oskarjevci ne snemajo samo holivudskih celovečercev, pač pa tudi oglase za gospodinjske aparate, je ekskluzivna kampanja, pri kateri so se združili slavni filmski igralec Brad Pitt, priznani režiser Damien Chazelle ter De’Longhi, vodilna blagovna znamka gospodinjskih kavnih avtomatov.

Direktor podjetja Massimo Garavaglia je k sodelovanje v kampanji povabil Brada Pitta, ker verjame, da je oskarjev nagrajenec idealen ambasador, ki bo zgodbo De’Longhi-ja lahko ponesel v svet s svojo mednarodno prezenco, ki izraža njegovo drznost, obenem pa prefinjeno eleganco, ki uteleša duh znamke De’Longhi. Brad Pitt je velik ljubitelj umetnosti, ki ne skriva svoje strasti do estestske plati arhitekture in oblikovanja. Vse, kar s svojimi vrednotami izraža tudi bistvo znamke De’Longhi in podjetja, tesno povezanega s svojimi koreninami ter prepoznavnega po italijanski strasti do elegance, ki presega klasične stereotipe in je dostopna celemu svetu.

Zanj je kava več kot le napitek

Oskarjevec, ki je po narodnosti Američan, pristno uživanje ob skodelici kave povezuje z evropskim načinom življenja, ki ga navdihuje. “Zame je kava več kot le napitek. Je obred, ki omogoča, da se ustavimo in ustvarimo trenutek, v katerem lahko resnično uživamo. Ta lastnost, ki jo pozna večina Evropejcev, je tudi zame navdihujoča,” svoj pogled opiše Brad Pitt, ki si popolnega dneva ne predstavlja brez vsaj treh skodelic svojega najljubšega kapučina. “Moj jutranji ritual, ki ga popoldne nadgradim še z dodatno skodelico espressa.”
Harmonija, kakovost in eleganca so bile odločilne lastnosti znamke, zaradi katerih je Brad Pitt v sodelovanju z znamko De’Longhi videl uspešno partnerstvo. “Sedaj še bolj cenim njihov občutek za detajle. Značilen italijanski dizajn ter pozornost, ki jo namenijo oblikovanju izdelkov, premišljeno za tiste ljudi, ki jih bodo uporabljali. Podrobnosti, ki morda na prvi pogled niso očitne, imajo pa sčasoma globok učinek na naše življenje.”

Foto: De’Longhi

Vstopite v zakulisje snemanja s slavnim igralcem

Ob slavnem igralcu in režiserju sta svoj pečat kampanji dodala še dva oskarjeva nagrajenca, snemalec Linus Sandgren in skladatelj Justin Hurwitz, ki je svoj navdih za izvirno glasbeno spremljavo črpal iz režiserjeve ideje in Bradovega neprimerljivega šarma. Ekipo je s svojim fotografskim čutom za estetiko zaokrožil Lachlan Bailey in končnemu izdelku vdahnil občutek izvirnosti. Video gledalce popelje v zakulisje Bradovega vsakdanjika, od nakupa kavnih zrn do vožnje po ulicah Los Angelesa na svojem motorju in kratkega postanka na bencinski črpalki. Utrinki, ki predstavljajo trenutke, katerih se veseli večina od nas – priti domov in se končno sprostiti ob izvrstni kavi.

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!