fbpx

Želiš oprostiti prevaro? Potem moraš storiti ti dve stvari, da bo ljubezen stabilna

Če se odločite, da boste partnerju odpustili za prešuštvo, se morate najprej zavedati, da prevara ni vedno znak, da vas oseba ne ljubi več. Poleg tega morate nehati igrati žrtev.

Veliko ljudi prevare preprosto ne more odpustiti, vendar obstajajo tudi takšni, ki bodo storili vse, da poskušajo rešiti razmerje ali zakon. Če ste med njimi, vas čaka težka naloga!

Želite oprostiti prevaro? Potem morate storiti ti dve stvari, da bo ljubezen stabilna:

Razumeti morate, da afera ni vedno znak slabe zveze

Ljudje varajo zaradi večih razlogov, a raziskave kažejo, da se veliko afer zgodi z namenom, da se uresničijo določene spolne fantazije. Težava namreč nastane takrat, ko partnerji potlačijo nezadovoljstvo in namesto, da bi se o tem odprto pogovorili, stvar rešujejo na način, ki bo prizadel drugo osebo. To še ne pomeni, da je razmerje slabo, pač pa da manjka iskrene komunikacije. Pomembno je, da presežemo občutek nelagodja ali strahu, da druga oseba ne bo razumela naših potreb, in se pogovorimo. Oba partnerja morata znati poslušati brez obsojanja!

Pomembno je, da najdemo vzrok prevare in da ne igramo "žrtve" in "storilca".
Pomembno je, da najdemo vzrok prevare in da ne igramo “žrtve” in “storilca”.

Izogibati se morate igranju “storilca” in “žrtve”

V trenutku, ko pride do prevare, oseba, ki je to storila, samodejno dobi vlogo “storilca”, prevarna oseba pa vlogo “žrtve”. To je trenutno povsem normalna dinamika razmerja, še posebej, če ste se odločili, da zaradi tega prekinete odnos oziroma se ločite. A če želite svoj ljubezenski odnos kljub aferi rešiti, potem se morate izogibati igranju teh vlog, saj to dolgoročno ne prinaša nič dobrega. Normalno je, da imate željo, da partnerju pridigate, saj vas je prevaral/-a, toda v trenutku, ko ste se odločil, da boste prešuštvo odpustili, stalno opominjanje napak to močno otežuje. 에 집중 iskanje vzroka prevare in poskusite ponovno vzpostavite odnos, v katerem si bosta zaupala.

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.