fbpx

"비교적" 낮은 가격으로 유명한 Smart #5 - "너무 비싼 차에 비해 너무 작은 차"라는 신화를 파괴하는 전기 슈퍼히어로

Znotraj S-klasa, zunaj GLB, polni kot Taycan

Smart #5
사진: 스마트

Si kdaj pomislil, da boš za manj kot 55.000 € dobil 800-voltno platformo, 400 kW polnjenje, skoraj 600 km dosega in notranjost, vredno Mercedesove S-klase? Smart #5 ni več majhen mestni frajer. To je novi kralj EV igrišča.

Pozabite vse, kar ste vedeli o Smartu. Nič več simpatičen malček, ki se stisne med dva kontejnerja. Novi Smart #5 je kot tisti tihošepetajoči genij v srednji šoli, za katerega si mislil, da nima potenciala – potem pa se je nenadoma pojavil z doktoratom iz astrofizike, medtem ko ste vi še vedno na Tik의 톡. 예, 스마트 #5 je presenetil vse, predvsem pa Nemce.

Dimenzije, ki bi jih odobril tudi stric z Zafiro

스마트 #5 meri 4,69 m v dolžino, 1,92 m v širino in 1,70 m v višino – kar ga postavlja ob bok modelom kot so 테슬라 모델 Y, 안타까운 엔야크 또는 BMW iX3. Kljub “boxy” zasnovi (hej, meni izgleda kot urbani “Land Rover Lite”) ostaja kompakten za mestno življenje, a hkrati nudi astronomsko prostornost. 630 litrov prtljažnega prostora, ki z zloženimi sedeži naraste na 1530 litrov, in še 72-litrski “frunk”? Povejmo po domače: tja lahko spraviš štiri potovalke, psa, voziček, zimsko opremo in še svoj ego.

사진: 스마트
사진: 스마트
사진: 스마트
스마트 #5
사진: 스마트

Tehnika: Taycanovski električni pogon v ceni Golfa GTI

스마트 #5 je kot “švicarski nož” med električnimi SUV-ji. Imaš na izbiro:

  • Dva akumulatorja: 76 kWh (bruto) LFP ali 100 kWh (bruto) NMC
  • Doseg (WLTP): do 590 km (pri RWD), 540 km (AWD)
  • Napetost: 800-voltna arhitektura – najhitrejše polnjenje v segmentu
  • Maksimalna moč polnjenja DC: do 400 kW → 10–80 % v 18 minutah!
  • AC polnjenje: do 22 kW serijsko (z Energy Kick adapterjem)
  • 운전하다: RWD ali AWD
  • 힘: od 250 kW (340 KM) do 432 kW (587 KM v Brabusu)
  • 0–100 km/h: od 6,9 s do norih 4,9 s

Dajmo perspektivo – Tesla Model Y Performance potrebuje 3.7 s, vendar stane več in nima S-klasaste notranjosti. Smart #5? Gospodski kompromis.

사진: 스마트

Oprema, ki pusti Tesla voznikom brez besed

스마트 #5 prihaja v več opremskih paketih: Pro, Pro+, Premium, Pulse, Summit, Brabus. In tukaj postane zanimivo:

  • Premium (55.400 €): ima Head-Up Display z obogateno resničnostjo, Matrix LED žaromete, Sennheiser ozvočenje, razkošno notranjost v stilu E- ali S-klase in ogromno prostora.
  • Summit (56.900 €): bolj “outdoor” varianta z električno vlečno kljuko in več detajli za aktivne družine.
  • Brabus: še v embargu, a vemo, da bo zverina.

Na voljo so leasingi že od 499 € (v Nemčiji) na mesec brez pologa. Premium za 649 €? V dobi, ko dobiš komaj dobro opremljenega Golfa za toliko, je to jackpot.

Notranjost Smart #5: več S-klase kot Smart

To ni notranjost “pametnega” mestnega avta. To je notranjost, ki te pusti odprtih ust. Materiali? Usnje, ambientna osvetlitev, les, kovinski detajli, nič piano plastike, nič hrupa, samo razkošje. Tudi zadaj električno nastavljivi sedeži, ogrevani, z ambientalno osvetlitvijo.

사진: 스마트

Infotainment? Tri prste potegneš po zaslonu in premikaš vsebino med tremi ločenimi ekrančki. Deluje gladko, logično in moderno. Videostreming? Netflix, Prime, YouTube… vse.

Vozna dinamika: ko imaš 590 KM, ampak pelje se kot GLB

AWD varianta ponuja skoraj 말 600마리, a Smart #5 ostaja miren, udoben in premišljen. Volan je nastavljiv, vožnja mehka, izolacija odlična. Tudi 22 kW AC polnjenje ni pogosto v tem segmentu – to pomeni, da lahko doma v 5 urah napolniš skoraj celoten akumulator. Super za vikend izlete, še boljše za vsakodnevne opravke.

Zaključek: Nemški Tesla? Ne, Smart. In še boljši.

Ko pogledaš, kaj vse dobiš: 800 V, 400 kW polnjenje, skoraj 600 km dosega, notranjost boljšo kot v marsikaterem Mercedesu in ceno, ki se začne pod 50.000 €… potem ni več vprašanje “ali” ampak samo “kdaj”.

사진: 스마트

Edini kompromis je (še) nerazvita navigacija z načrtom potovanja, ampak to se reši z OTA nadgradnjo. In ja, če ti “Smart iz Kitajske” zveni sumljivo – spomni se, kje je narejen tvoj iPhone.


스마트 #5 그것은 momentum car. Avto, ki si ga bodo drugi proizvajalci zapisali v zvezek z naslovom “Panika 2025”. Kupci pa bodo rekli: “Končno! Končno električni avto za pametno ceno, ki ne izgleda kot toaster na kolesih.”

Moje mnenje? Če ne potrebuješ Porsche značke ali ego-ja s sedmimi ničlami, potem je Smart #5 najpametnejša odločitev tega desetletja.

사진: 스마트
사진: 스마트

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.