전기 세단이 지루하다고 생각하셨다면, 새로운 현대 아이오닉 6 N은 당신의 주장을 김치에 흠뻑 적셔 완전히 날려버릴 겁니다… 죄송해요, 스피커님. 물론, 이건 완전히 헛소리입니다!
Ob standardnem Ioniqu 6, ki se ponaša z rekordnim količnikom zračnega upora 0,21, je N‑različica videti, kot da je stala v vrsti pri steroidih. Razširjeni blatniki (+30 mm), agresivnejši odbijači in predvsem ogromno swan‑neck krilo, ki pri 240 km/h ustvari 100 kg (220 lb) potisne sile, zvišujejo Cd na 0,27. Novi Hyundai Ioniq 6 N in njegovo krilo poskrbi, da zadek deluje kot letalo tik pred vzletom – super na stezi, a na parkirišču Mercatorja bo videti, kot da ste pripeljali polovično repliko GT3. Pixel LED‑svetila in ožja »gunslit« dnevna optika na nosu dodajo nekaj Blade Runner drame, a hkrati podaljšajo videz »spuščene tačke«, ki ga nekateri že pri osnovni šestici primerjajo z padec rokavov. Zato ostaja odprto vprašanje, ali boste ob novem črnem difuzorju in trapezoidnih režah na odbijačih prej občudovani kot pionir ali poparjeni kot tuner‑amater. Izgleda bolj popopran kot njegov brat 현대 아이오닉 5 N.
Pod gladko karoserijo sedana bijeta 두 개의 전기 모터 z osnovnih 448 kW (601 hp) 그리고 740Nm(546lb-ft). Pritisnete gumb N Grin Boost in za 10 s skočita na 478 kW (641 hp) 그리고 770 Nm (568 lb-ft). 결과는? 0–100 km/h v 3,2 s 그리고 257 km/h (160 mph) konice – natanko toliko, da vas radarji ujamejo šele na drugi strani občine.
Podvozje, ki hodi k ortopedu
Hyundai je na novo izrisal vpetja in vgradil stroke-sensing blažilnike, ki v realnem času prilagajajo dušenje. Štiri-batne čeljusti grizejo 15,7-palčne (399 mm) kolute spredaj, zadaj jim sekundirajo enobatne čeljusti na 14,1-palčnih (358 mm) diskih. Pnevmatike? Pirelli P-Zero PZ5 275/35 R20, razvita posebej za ta model. Drsenje uravnava N Drift Optimizer, v ovinek pa vas potisne N Torque Distribution.
Baterija: espresso postanek namesto kosila
Platforma E-GMP prinaša 84-kWh 배터리와 800V 아키텍처. ~에 350-kW polnilnici se od 10 do 80 % napolni v ~18 minutah, kar je ravno za doppio in scroll po TikToku. WLTP obljublja 469 km (291 mi), ameriški EPA bo številko znižal, a nikomur ne bo treba k pogrebcu dosega.
Kabina za videoigričarje z diplomo
N e-Shift simulira osemstopenjski DCT, medtem ko N Ambient Shift Light sinhronizira LED-pas z navideznimi prestavami. N Active Sound+ ponuja tri profile – 점화, 진화 그리고 Lightspeed – in prav vsak bi Georga Lucasa spravil v nasmeh. »Če že ni bencina, naj bo vsaj drama,« bi cinično dodal Clarkson.
Barvna karta & tuning katalog
다음 중에서 선택할 수 있습니다. Performance Blue Pearl, Abyss Black Pearl, Serenity White Pearl, Nocturne Gray (Metallic & Matte) in Gravity Gold Matte. 추가하다 »swan-neck« krilo, razširjene blatnike ter globalni katalog N-dodatkov in vaša garaža bo izgledala kot mini-Goodwood.
Cena & tekmeci
Hyundai molči, a logika pravi: če Ioniq 5 N v Nemčiji starta pri 74 900 € (v ZDA 67 800 $ ≈ 62 500 €), bi lahko 아이오닉 6N pristal okrog 70 000 €. To je pol M3 in tretjina Taycana, a s podobnim pospeškom in večjim dosegom.
Zaključek: Novi Hyundai Ioniq 6 N
새 것 현대 아이오닉 6N ni le še en hitri EV; je manifest, da lahko elektrika dvigne utrip prav tako kot oktan. Z 641 KM, brzino 257 km/h in drift gumbi, ki bi jih moral imeti vsak mortal kombat, Korejci dokazujejo, da so se v nekaj letih od kopiranja naučili še preseči original. Če bo cena res ostala v območju »razumnega luksuza«, dobimo električni M3 za ljudske mase – tak, ki ne smrdi po bencinu, a vseeno dviga adrenalin. In ko boste naslednjič slišali vesoljske tone izza ovinka, vedite: to ni UFO, to je Hyundai, ki vas prehiteva na notranji strani.