A busca pelo trabalho criativo que irá agraciar 10.000 garrafas de edição limitada do licor de ervas mais popular do mundo acabou. O júri especializado do concurso de design 2ndSkin selecionou dez excessos criativos de todos os trabalhos recebidos. Nos seus trabalhos, os finalistas demonstraram a reconhecibilidade e insubstituibilidade do design, a originalidade, a ligação da ideia com os pontos de partida e a utilidade do trabalho criativo.
Zbiranje kreativnih rešitev se je zaključilo z izjemnim številom prispelih del. O desetih finalistih je odločala strokovna žirija, ki jo vodi Anže Herbst, produktni vodja, G3 Spirits, Tjaša Kokalj, conhecedora de moda, Sašo Radovič, art direktor, e Aljoša Bagola, diretora criativa. Izbor najboljših del je popolnoma zadovoljil zahtevno strokovno žirijo, kar kaže na izjemen trud, ki so ga sodelujoči vložili v svoje kreativne rešitve. Desetih finalnih del je na ogled v galeriji del na uradni spletni strani natečaja 2ndSkin.si.
![Na oblikovalski natečaj 2ndSkin se je odzvalo izjemno število ustvarjalcev.](https://e7852c3a.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2015/01/2ndSkin-strokovna-žirija-Aljosa-Bagola-Tjasa-Kokalj-Saso-Radovic-foto-Primoz-Zanoškar-03-660x439.jpg)
Strokovna žirija bo do 29. januarja 2015 izbrala še tretje in drugo uvrščeno delo ter razglasila zmagovalca oblikovalskega natečaja 2ndSkin. Zmagovalec bo za svoje delo prejel denarno nagradno v vrednosti 1.000 evrov, njegovo delo bo krasilo tudi omejeno serijo kar 10.000 steklenic kultne grenčice. Skupaj z drugo in tretje uvrščenim bo odšel na ogled tovarne najbolj priljubljenega zeliščnega likerja na svetu, v nemško mesto Wolfenbüttel, najboljše tri pa čaka tudi obisk evropske prestolnice nočnega življenja, Berlin.
![Aljoša, Tjaša, Sašo in Anže so izbrali deset finalistov.](https://e7852c3a.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2015/01/2ndSkin-strokovna-žirija-Aljosa-Bagola-Tjasa-Kokalj-Saso-Radovic-foto-Primoz-Zanoškar-02-660x471.jpg)
Mais Informações:
2ndskin.si