O Bentley Continental GT foi apresentado há algum tempo em uma versão com motor W de 12 cilindros, mas agora chegou a hora de um V de 8 cilindros mais 'atlético', que é apenas um pouco 'mais lento'. O novo motor é mais leve e significativamente mais econômico. O cupê e o conversível são equipados com a novidade.
Tretja generacija Bentley Continental GT je naposled le na voljo z učinkovitejšim in za mnoge atraktivnejšim motorjem. Novi 4,0 litros V 8 cil motor je tako dodelan, da ima skoraj enake zmogljivosti como W 12-valjnik, a je za razliko občutno ekonomičnejši. Zaradi sistema izklopa valjev se pri umirjeni vožnji lahko vozimo zgolj z uporabo quatro, namesto oito valjev, celotna operacija izklopa ali vklopa pa traja zgolj 20 milisekund. S pomočjo omenjene tehnologije lahko s polno posodo goriva prevozimo preko 800 kilometrov. Za običajnega ‘dizla’ to ne predstavlja nikakršne težave, za avtomobil s ‘težjim karakterjem’, 550 cavalos de potência (404 kW) e 770 newton metros navora, pa to zagotovo ni mačji kašelj. Uma vantagem manjšega motorja je vsekakor v tem, da bomo mais longo časa uživali v vožnji in ga menos zapravljali na bencinskih servisih.
Prednost V 8-valjnika je tudi v njegovem ‘napevu’, ki je bolj globok kot pri W 12-valjnem motorju. Da se vozimo z V8 Continentalom, nam dajo vedeti oznake na blatnikih in zaključki izpušnih cevi. 8-valjnik ima dve dvojni, medtem ko ima 12-valjnik dva ovalna zaključka. Za pospeševanje od 0 para 100 km/h potrebuje 8-valjni Continental 4,0-sekunde, e a velocidade final é 318 km/h. Zaradi večje učinkovitost bo pogon večinoma časa speljan na par de roda traseira, v kolikor pa bomo potrebovali štirikolesni pogon, bo za to poskrbela napredna elektronika. To je še eden izmed razlogov, zakaj je Continental z novim motorjem še učinkovitejši. Bentley Continental GT V8, v kupe in kabriolet različici, bo na voljo v začetku prihodnjega leta.
Galerija: Bentley Continental GT V8
Mais Informações:
bentleymotors.com