fbpx

Bentley Mulsanne Speed é feito para velocidade, até 305 km/h

A Bentley revelou seu modelo topo de linha, o Mulsanne de 530 cavalos de potência, cujo velocímetro ultrapassa a marca mágica de 300 km/h e para mais cinco. Isso é garantido por um motor V8 biturbo de 6,75 litros construído à mão, que desenvolve um torque impressionante de 1.100 Nm, sendo ao mesmo tempo dez vezes mais econômico que seu irmão menos potente.

Angleški renomirani proizvajalec ročno izdelanih avtomobilov Bentley je pred premiero v Parizu predstavil svojega cavalo de desfile, quem ouve o nome mulsanne speed.

Za razliko od standardne velike limuzine s tem imenom ima pod pokrovom motorja 25 več iskrivih vrancev, que produz ročno izdelan šest in tri četrt litrski twin turbo V8 bencinar, obenem pa razvije tudi tovornjaških 1.100 Nm o maior de torque. To zadošča da ta kolosalna limuzina s težo 2.685 kg, potegne do končnih 305 km/h, stotico med merilniki pa prekrije v vsega 4,9 sekunde.

Da je motor, kakor tudi večino preostalega vozila izdelan ročno, priča posebna ploščica na začetku motornega prostora in obenem sporoča koliko velik motor je pred opazovalcem.
Da je motor, kakor tudi večino preostalega vozila izdelan ročno, priča posebna ploščica na začetku motornega prostora in obenem sporoča koliko velik motor je pred opazovalcem.

Saj ne da bi bilo to potencialnim lastnikom pomembno, ampak inženirji pri Bentleyu so v prezentacijo modela zapisali tudi, da je mulsanne speed 13 odstotkov bolj ekonomičen kot standardni mulsanne, kljub temu pa ne gre pričakovati rekordne ekonomičnosti, saj znaša povprečna poraba, kot jo navaja tovarna 14,6-litrov, pričakovati pa je, da se bo poraba gibala okoli 20-ice.

Hitrega mulsanna je na zunaj mogoče prepoznati po v temnejši odtenek sive barve odet “radiator grille”, odbijača pa še nekoliko agresivneje grizeta proti asfaltu. Aresivnejša je tudi podoba stranskih “škrg”, tako prednja kot zadnja svetila pa so dobila še nekoliko temnejše ozadje. Za palec večja so tudi aros, ki po novem merijo kar 21 polegadas, dobila pa so tudi finiš podoben tistemu pri prej omenjeni maski motorja.

Notranjost je polna presežkov, tako glede najboljših materialov kot tudi kombinacije retro-modernega dizajna. Ne manjka pa niti napredne tehnike v obliki prilagodljivega športnega zračnega vzmetenja.
Notranjost je polna presežkov, tako glede najboljših materialov kot tudi kombinacije retro-modernega dizajna. Ne manjka pa niti napredne tehnike v obliki prilagodljivega športnega zračnega vzmetenja.

Na zadku pa se bohoti še nekoliko večji par dvojnih izpušnih cevi s prav tako temnejšim sivim premazom kot pri standardnem mulsannu. Ne manjkajo pa niti posebne značke o različici na boku vozila.

Znotraj je speed dobil posebno dvobarvno kombinacijo usnjenega oblazinjenja, ki obkroža praktično vse kar je mogoče, poseben pa je tudi zaključni šiv. Zaključki iz klavirske črnine se dopolnjujejo z inserções de fibra de carbono. Poleg tega je “hitri” mulsanne dobil tudi prilagodljivo zračno športno vzmetenje in krmiljenje.

Os compradores irão na voljo že to zimo v eni od štirih novih karoserijskih barv, cena pa do premiere v Parizu ostaja skrbno varovana skrivnost.

Mais Informações

Mais Informações:
bentleymotors.com/mulsannespeed

Com você desde 2004

A partir do ano 2004 pesquisamos tendências urbanas e informamos diariamente nossa comunidade de seguidores sobre as últimas novidades em estilo de vida, viagens, estilo e produtos que inspiram com paixão. A partir de 2023, oferecemos conteúdo nos principais idiomas globais.