fbpx

Outono traz o BMW mini em versão de cinco portas

Pela primeira vez na história deste modelo e marca, a BMW vai oferecer também o cult mini na versão de cinco portas, com o qual pretende substituir o menos bem-sucedido Clubman. Comparado com a versão de três portas, o mini de cinco portas oferecerá mais espaço e flexibilidade, a mesma gama de motores e equipamentos e um preço cerca de cinco por cento mais elevado.

Za letošnjo jesen napovedana petvratna različica pričakovano izhaja iz trivratnega minija, katerega Distância entre eixos era aumentou za 72 milimetrov na 2.567 mm, medtem ko je karoserija v dolžino pridobila 161 mm, kar pomeni, da bo meter v tem pogledu pokazal skoraj natanko štiri metre.

Poleg tega, da se z dodatnim parom vrat poveča praktičnost modela, pa ta nudi tudi več prostornosti in prilagodljivosti, predvsem v predelu glav (+15 mm) in v predelu ramen (+61 mm), za kolena potnikov v drugi vrsti pa je sedaj dobrodošlih 72 mm več prostora. Zrasel isso é tudi prtljažnik in sicer za 67 litrov, na 278 litrov, ali 941 ob podrtju zadnje sedežne klopi.

Oblikovalci so se pri podobi najbolj ukvarjali z dodatnim parom vrat, kjer so želeli da z boka deluje čim bolj podobno trivratnemu miniju. Zato so ohranili dolga prva in dodali majhna druga bočna vrata.
Oblikovalci so se pri podobi najbolj ukvarjali z dodatnim parom vrat, kjer so želeli da z boka deluje čim bolj podobno trivratnemu miniju. Zato so ohranili dolga prva in dodali majhna druga bočna vrata.

Oblikovalci so se pri zunanji podobi mudili predvsem pri obliki boka, saj z dodajanjem dodatnega para bočnih vrat niso želeli narušiti skladnosti trivratne različice, kar se pozna pri dejstvu, da so prva vrata neprimerno daljša od drugega para, kar zna okrniti enostavnost vstopanja v drugo sedežno vrsto.

Motorna paleta je kakor smo lahko pričakovali enaka tisti pri trivratni različici, kar pomeni, da bo ob lansiranju osnovo predstavljala različica cooper, ki jo poganja 1.5-litrski trivaljni bencinar s 100 kilovati (136 KM), višje po lestvici pa najdemo še različico Cooper S, ki v nosu skriva 2,0-litrski turbo bencinski motor z 141 kW ali 192 KM. Na dizelski strani pa sta cooper D, za katerega pogon skrbi 1,5-litrski trivaljni dizel z 85 kW ali 116 KM, različico cooper SD pa poganja 2,0-litrski dizelski štirivaljnik z 125 kW ali 170 KM. Menjalnik bo v osnovi šest stopenjski ročni, proti doplačilu pa ga bo lahko zamenjala transmissão automática. O različi z ALL4 štirikolesnim pogonom za zdaj še ni bilo govora, kakor tudi ne o cenah, se pa pričakuje, da bo petvratni mini od primerljive trivratne različice od 5 do 8 odstotkov dražji.

Com você desde 2004

A partir do ano 2004 pesquisamos tendências urbanas e informamos diariamente nossa comunidade de seguidores sobre as últimas novidades em estilo de vida, viagens, estilo e produtos que inspiram com paixão. A partir de 2023, oferecemos conteúdo nos principais idiomas globais.