Tako kot kaktusu do živega ne more suša in vročina, študiji Citroëna Cactus M ne more do živega voda, saj je avto vodoodporen. Gre za živahen koncept, ki izžareva svobodnjaški duh legendarnega modela Méhari, ki velja za enega najbolj simpatičnih in enostavnih avtomobilov te francoske znamke, zrasel pa je iz modela C4 Cactusa in še ene študije Aircross, ki se je aprila predstavila na avtosalonu v Šanghaju.
Citroën je iz posnemovalca zopet postal narekovalec, ki si upa. In študija Citroën Cactus M, ki je še nekoliko bolj igriva različica serijskega modela C4 cacto, je nov dokaz za to. Gre za nekakšnega daljnega naslednika modela Méhari (M v imenu nakazuje prav to sorodstveno vez), vozila, ki se je iz proizvodnje umaknil em 1986, 22 let po svojem nastanku in od katerega prevzema štafeto vozila za na plažo. Da pa ne gre zgolj za simbolično povezavo, priča karakteristika avtomobila. Ena takih je vetrobransko steklo s 60-stopinjskim naklonom (od tu čokati videz) in enojni brisalec.
Notranjost je vodoodporna in polna zamaškov (beri zatičev), ki so jih inženirji vgradili, da ima voda na dnu kje odtekati, assentos pa so izdelani iz enakega materiala kot nepremočljive obleke (neoprene, ker je mehek in vodotesen). Sprednja vrata so plastična, zadnjih pa se je Cactus M kar znebil. Namesto njih je tu opora za stopalo, ki omogoča lažji dostop čez bok avtomobila na zadnjo klop. Skrile so se tudi kljuke, medtem ko se mehka streha, ki jo lahko namestimo samo ročno, skriva za zadnjimi vrati. Ampak zakaj bi jo, ko pa nam lahko streho na glavo delajo kar surfi oziroma supi, ki jih pritrdimo na strešni lok (glej video). Kljub temu boste s to inovativno platneno streho, ki se napihne, bolj varni pred dežjem in nasploh.
Poleg vseh priboljškov, med drugim modularne potniške kabine (zadnje sedeže je možno ”zravnati s tlemi” in ta del predelati v ležišče ter prekriti s platneno streho, da se boste počutili kot v šotoru), ima tudi večji del opreme iz C4 Cactusa (npr. tela sensível ao toque in ”easypush” stikalo menjalnika). Žal študija nima ambicij po serijski proizvodnji, pa vendar se zna marsikatera njena ideja znajti v prihodnjih Citroënovih modelih.
CONSULTE MAIS INFORMAÇÃO: Citroën Aircross - Concept SUV é tão divertido quanto o C4 Cactus
Citroën Cactus M poganja bencinski 1,2-litrski motor Pure Tech 110 S&S, ki vključuje sistem Stop&Start, moč na velike pnevmatike Tall & Narrow pa prenaša Caixa de câmbio de 6 velocidades. Za še boljši nadzorom nad vozilom je tu sistem ”Grip Control”, ki prinaša dodatno okretnost, medtem ko sistem za krmiljenje spodrsavanja koles omogoča optimalno vlečno moč v dani situaciji.
Mais Informações:
citroen.si