fbpx

Jaguar XE – o retorno dos britânicos ao reino dos sedãs esportivos alemães do segmento D

Realizou-se hoje em Londres a estreia do novo modelo da Jaguar - XE, com o qual pretendem regressar ao segmento D pelas grandes portas e dar um pouco de sono à "santíssima" trindade alemã. Os preços variam entre os 33.500 e os 75.000 euros. Ele chegará às estradas no início do próximo ano, e uma versão perua também será anunciada posteriormente.

XE po neuspelem poizkusu X-type pomeni vrnitev Jaguarja v D-segment športnih limuzin, kjer že vrsto let dominira nemška “sveta” trojica. To pa naj bi novi Anglež prekašal tako po tehnični kot tehnološki plati, nenazadnje pa tudi pri ceni.

Notranjost bo glede na zunanjost pričakovano športna in barvita, armaturna plošča pa bo pomenila zmes novega in tistega pri modelih XJ in F-typu.
Notranjost bo glede na zunanjost pričakovano športna in barvita, armaturna plošča pa bo pomenila zmes novega in tistega pri modelih XJ in F-typu.

Postavljen je na novo platformo imenovano X760, pogon bo v osnovi speljan na zadnji kolesni par, proti doplačilu pa bo na voljo tudi štirikolesni pogon. Velik poudarek poleg športne zunanje podobe, so oblikovalci namenili tudi aerodinâmica, tako da coeficiente de arrasto znaša vsega 0,26. Platišča bodo merila od 17 do 20 palcev, volume porta-malas pa bo znašala 485 litros.

V prodajne salone pa bo zapeljal v začetku prihodnjega leta, nekoliko kasneje pa bo na ceste zapeljala tudi karavanska različica, veliko govora pa je tudi o kupe in kabriolet različici.

V paleti motorjev bosta dva 2,0-litrska bencinska štirivaljnika ter 2,0-litrski dizelski agregat z 120 kW in 380 Nm navora, povprečna poraba katerega bo znašala samo 3,8 litros, que significa 99 gramas emissões CO2 na km. Poleg te bo na voljo še ena zmogljivejša različica slednjega agregata, za katero pa še niso sporočili kolikšno moč in navor bo razvijal. Za XE pa je Jaguar pripravil tudi še popolnoma novo šeststopenjsko prestavno avtomatiko in prenovljeni osemstopenjski ZF (prav tako avtomatski) menjalnik.

Na voljo pa bo tudi še bolj športna različica XE-S, ki jo bo poganjal 3,0-litrski V6 bencinar, ki bo razvijal 250 kW ali 340 cv ter 450 Nm navora, s katerim bo XE-S do stotice pospešil v 4,9 sekunde.

Britanci pa se tu še ne nameravajo ustaviti, saj bodo nekoliko kasneje kupcem ponudili še različico XE SVR, ki bo predstavljal konkurenta M3, ki bo pod pokrovom skrival 5,0-litrski V8 agregat z 360 kW ali 489 KM in sicer naj bi na cestah prve primerke opazili približno leto dni po prihodu XE na trge. Aceleração XE SVR (od 0 – 100 km/h) naj bi trajal okoli quatro segundos, največja hitrost pa bo leektrnosko omejena na 250 km/h. Poleg bolj zmogljivega motorja bo dobil tudi aero body kit, zmogljivejša zavorni in izpušni sistem, športno vzmetenje, LSD zaporo diferenciala, večja platišča in še bolj športno notranjost. Britanski mediji pišejo o ceni okoli 60 tisoč funtov, kar je okoli 75 tisoč evrov.

Novost v XE bo predtavljal tudi infotainment sistem In Control z osem palčnim zaslonom občutljivim na dotik, sistem ASPC ali all surface progress control, ki bo ponujal štiri možnosti nastavitev številnih parametrov vozila: dynamic, normal, eco in winter, nenazadnje pa tudi head-up projekcijo.

Mais Informações

Mais Informações: 
Jaguar 

Com você desde 2004

A partir do ano 2004 pesquisamos tendências urbanas e informamos diariamente nossa comunidade de seguidores sobre as últimas novidades em estilo de vida, viagens, estilo e produtos que inspiram com paixão. A partir de 2023, oferecemos conteúdo nos principais idiomas globais.