fbpx

Ciclistas colombianas em camisas de ciclismo com um erro

Čeprav se članice kolesarske ekipe Bogota Humana niso kdove kako dobro odrezale na dirki po Toskani, pa so si zato odrezale velik del medijske pozornosti, ko je po svetu zaokrožila njihova skupinska fotografija v ''golih'' dresih. Trikoji, ki imitirajo ženski spolni organ, so kvišku dvignili tudi pristojne organe pri Mednarodni kolesarski zvezi (UCI). Je na delu seksizem ali gre le za ceneno reklamo? Presodite sami.

”Dresi kolumbijske ženske kolesarske ekipe (Bogota Humana, op.p.) v kožni barvi so nesprejemljivi,” je rohnel Britanec Brian Cookson, predsednik UCI-ja in nadaljeval. “Strinjamo se z vsemi, ki ste opozorili na neprimernost dresov kolumbijske ekipe. To je nesprejemljivo z vsemi standardi človeške dostojnosti.” Verjetno na tem mestu ne bo kaj dosti pomagalo, če omenimo, da sporni del sicer rdečo-rumenih dresov ni kožne, mas cor dourada in da je bil podoben vzorec že uporabljen tudi na moških dresih (glej sliko).

Isti barvni odtenek a brez viharja.
Isti barvni odtenek a brez viharja.

V vsakem primeru močno namiguje na razgaljenost intimnih delov. Ali je to golo naključje ali pa smo spet priča simptomu, ki ga vidimo npr. pri stojalih za kolesa, kjer avtor stvari zasnuje le v teoriji, ki so v končni izdelek prelite mimo cedila, ki se mu reče preizkus na prática.

Namen je bil očitno dosežen, kolumbijska ženska ekipa je namreč postavljena na svetovni zemljevid.
Namen je bil očitno dosežen, kolumbijska ženska ekipa je namreč postavljena na svetovni zemljevid.

Seveda je s to kontroverzno zaplato na dresih na površje priplavalo tudi vprašanje seksizma e neenakopravnosti žensk, ki so tudi v kolesarstvu slabše plačane kot njihovi moški kolegi.

CONSULTE MAIS INFORMAÇÃO: Po vsej verjetnosti najbolj bizaren oglas z brazilsko tematiko – Old Spice | Drill to Brazil

Vpadljivi, ekstravagantni, seksistični, neprimerni, nesprejemljivi, modna katastrofa,… je družbeni oz. socialno-omrežni konsenz. Kako pa bi jih vi opisali?

Com você desde 2004

A partir do ano 2004 pesquisamos tendências urbanas e informamos diariamente nossa comunidade de seguidores sobre as últimas novidades em estilo de vida, viagens, estilo e produtos que inspiram com paixão. A partir de 2023, oferecemos conteúdo nos principais idiomas globais.